Lapohunter!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Bloempje. het volgende:
Shit, wat doe ik nou, heb ik de lapo...
Heel niet, ik kom hier ook na een paar weken weer eens kijken.. Moet ik gelijk een TT gaan verzinnenquote:
Ik ook, ik lag om half 2 te slapenquote:
Zekerquote:
4 februari moet ik weer afrijden, hopen dat ik het nu wel haalquote:
Natuurlijk wel!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
4 februari moet ik weer afrijden, hopen dat ik het nu wel haal
Ja! Zelfvertrouwen! Ik haal het! Dit keer gooit niet een of andere mafkees zich voor m'n auto!quote:
Ja uh, ik heb gewoon braaf op volgend topic of wat er dan ook op dat knopje staat gedruktquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera points @ OP
Ziet er stuk uit als je het mij vraagt
Het is een stinkdier, dat kan ie niet.quote:
Neejoh, mafketel, nooit goed om ziek te zijn. Reuze saai altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is het tijd om ziek te worden [ afbeelding ]
Wat doe je er aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neejoh, mafketel, nooit goed om ziek te zijn. Reuze saai altijd.
Hum, ja, niets vaak. Dan maar zielig zijn en kopjes thee met honing drinkenquote:
Ja maar donderdag tentamen!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hum, ja, niets vaak. Dan maar zielig zijn en kopjes thee met honing drinken.
Niet ziek worden dan ehquote:
Nee, toch maar ff niet dan!quote:
Komt vast goed. Anders is er altijd de WW nogquote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat het niets is geworden, Dean.Maar wellicht dat monteur gedeelte
Nog wel, maar voor hoelang met dit kabinet.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt vast goed. Anders is er altijd de WW nog
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef PieterBas het volgende:
nou.. dat er nog +220 zijn.. minus een aantal vakantiedagen.. tot het 2011 is
Zelfs mijn ninja edit was je voorquote:
heul niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs mijn ninja edit was je voor
Wat zijn je goede voornemens?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Nu nog werken aan mijn goede voornemens
Hyves er uit gooien is niet zo moeilijk, daarvoor hoef je niet eens te ontvriendenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef PieterBas het volgende:
1.) Hyves account cancellen..
2.) Het huis uit, maar moet de BAM flink doormetselen
3.) Socialer worden, maar ik heb dus gisteren 90 vrienden ontvriend
4.) Minder gamen
5.) Titel eeuwige vrijgezel kwijt raken
Waarom nadenken? Gewoon doen kan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef PieterBas het volgende:
Huis wordt officieel opgeleverd in december...
Tja, en hoe ik 3 en 5 ga aanpakken, en als gevolg zal 4 ook gehaald worden... tja, daar moet ik nog even goed over nadenken
Meisje aanspreken.. in mijn geval dan.. zal dan de oplossing zijn
uhm.. ja, dat is ook een optiequote:
Ach ja, eens kijken wat mijn bonus brengt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:03 schreef Puala het volgende:
Je bent heel wat van plan![]()
Financieel zal er vooral vanaf hangen wat je wilt en hoe lang je het wilt
Tsja, je weet het nooit. Wie weet is het mogelijk danquote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, eens kijken wat mijn bonus brengt.
Hypotheek krijgen is a bitchquote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, je weet het nooit. Wie weet is het mogelijk dan![]()
Als er bij mij al een bonus in zit zal die richting de spaarrekening gaan. Ik wil ook een huis gaan kopen dit jaar
Hmm, ik weet het. Ben al op gesprek geweest. Had die *** mijn onkostenvergoeding meegenomen. Dan kwam er een leuk bedrag uit. Ga ik als second opinion naar een andere hypotheek verstrekker toe.. blijkt dat die onkostenvergoeding niet meegerekend mag worden. Tsja, toen bleef er niet genoeg meer over..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hypotheek krijgen is a bitch.. Hypotheek betalen nog erger
En hoe ging ie?quote:
Paulaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:29 schreef Puala het volgende:
Dean
Luccie![]()
L.no![]()
Jna![]()
![]()
Hoe is het met jullie?
Mwah, ik twijfel. Het ging over Europese cultuur geschiedenis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe ging ie?
Hoeveel heb je er nu nog te gaan?
Waar ging het over?
Zozo!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel. Het ging over Europese cultuur geschiedenis.
Nog 1 tentamen, maar nog wel 3 essays
Altijd lastig dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel. Het ging over Europese cultuur geschiedenis.
Nog 1 tentamen, maar nog wel 3 essays
Ook goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula
Hier gaat het goed, daar?
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat ik er weer ben.
In die andere zit een vriend van mij 2 keerquote:
Neenquote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:29 schreef Puala het volgende:
Dean
Luccie![]()
L.no![]()
Jna![]()
![]()
Hoe is het met jullie?
Wel hèquote:
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef L.no het volgende:
Raar dat ik dit zeg, maar ik mis de typische porsche plaatjes een beetje.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
't Is dat ik naar bed ga maar anders had ik samen met dean een pagina volgespamd!
Goh, wat jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
't Is dat ik naar bed ga maar anders had ik samen met dean een pagina volgespamd!
Kunnen we wel verandering in brengenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef L.no het volgende:
Raar dat ik dit zeg, maar ik mis de typische porsche plaatjes een beetje.
Fuckersquote:Datum 22 januari 2011
Betreft: Wetswijziging studiefinanciering
Bedragen 2011 niet verhoogd
Normaal gesproken worden de normbedragen van de studiefinanciering elk jaar iets hoger. Door de wetswijziging gebeurt dat in 2011 niet. In het nieuwe bericht bij deze brief vind je de nieuwe bedragen voor jouw studiefinanciering in 2011.
Dit is ook voor jezelf. Als je kinderen niet kunnen studeren, verdienen ze niet zoveel en word jij in een slecht cheap bejaardentehuis gedroptquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben studentaf, ik ga pas meeprotesteren als het gaat om studieschuld kwijtschelden
Egoïstquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben studentaf, ik ga pas meeprotesteren als het gaat om studieschuld kwijtschelden
Alhoewel zij student-af is, dat kan nog net. Maar al dat, vooral alfa, volk dat niet meegaat omdat ze hun studietje zelf wel in de beoogde tijd kunnen afronden, daar kots ik opquote:
Moet je de FB events eens lezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:18 schreef jna het volgende:
Ik heb nog geen alfa gehoord die om die reden niet gaat.
Grapje toch hoop ik?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Etcetera het volgende:
De grootste reden dat ik niet mee protesteer is trouwens dat ik niet het idee heb dat het zal helpenNet zoals dat ik eigenlijk vind dat stemmen zinloos is, want politici doen toch wel waar ze zin in hebben
Met de politiek van nu? Neequote:
quote:
En de recente protesten tegen de btw verhoging op cultuur dan? Als die protesten er niet waren was dat nu niet gewijzigd hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Etcetera het volgende:
De grootste reden dat ik niet mee protesteer is trouwens dat ik niet het idee heb dat het zal helpenNet zoals dat ik eigenlijk vind dat stemmen zinloos is, want politici doen toch wel waar ze zin in hebben
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu zit je echt op dat vuilnismanniveau waar ik je nooit op ingeschat had
Niks tegen vuilnismannen verder... [ afbeelding ]
Die is uitgesteld en niet van de baanquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
En de recente protesten tegen de btw verhoging op cultuur dan? Als die protesten er niet waren was dat nu niet gewijzigd hoor
Ging er meer om dat protesten dus wel degelijk invloed hebben. Hoeveel invloed hangt natuurlijk van de situatie af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sorry
![]()
[..]
Die is uitgesteld en niet van de baan
Maar ik heb momenteel wel iets anders aan m'n hoofd dan politiek hoor
De website net wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Etcetera het volgende:
Omroep Brabant was er ook al uitgeklapt toch
Relluh!!quote:
Ik heb al kransen verzameld om mee te gaan voetballen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben al weken aan het oefenen met het gooien van plaggen gras.
Och nee toch, doe een muts opquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede-bijna-avond
Wat een ijzige wind staat.
En mijn haar wil vandaag niet in 'model' blijven.
Luctor!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede-bijna-avond
Wat een ijzige wind staat.
Stel je voorquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die had ik ook op.quote:
Ja, en dat terwijl ik dacht dat ik dat al iedere dag had.quote:
Dat is toch heul belangrijk om chickies te scoren! Ik snap luctor wel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom maken jullie je zo druk om je haarZijn jullie nou echte mannen?
Malieveld? Standaard venue voor rellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben al weken aan het oefenen met het gooien van plaggen gras.
Lach jij nou luctor uit!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Luctor maakt zich druk geloof ik, de rest lacht 'm uitNou ja, ik wel dan
jeweets.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch heul belangrijk om chickies te scoren! Ik snap luctor wel!
Uuuuuuh...
Gelukkig kan ik nog op wat sympathie rekenen hier.quote:
Mensen die zich druk maken om een verwaaid kapsel lach ik uitquote:
Is heul niet belangrijk om chickies te scoren hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch heul belangrijk om chickies te scoren! Ik snap luctor wel!
Uuuuuuh...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om een verwaaid kapsel lach ik uitGeen uizonderingen
Je hebt 'druk maken om je uiterlijk' en 'druk maken om je kapsel'quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef L.no het volgende:
Soms wil je gewoon niet voor lul lopen. Als mannen zich echt niet druk zouden maken om uiterlijk, dan zou je zwervers en 'echte' mannen niet kunnen onderscheiden.
quote:
Nee, niet als je een motor hebt nee, maar anders welquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is heul niet belangrijk om chickies te scoren hoor.
Helaas maakt vriendlief zich er ook altijd druk om... Waarna ik m dan ook zachtjes uitlachquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt 'druk maken om je uiterlijk' en 'druk maken om je kapsel'
Haar verwaait, kan gebeuren, pech. Dat je er netjes bij wilt lopen vind ik dan weer iets heel anders en niet meer dan logisch eigenlijk
[..]
Sorry, ik dacht dat een kapsel een onderdeel was van je uiterlijk. Veel plezier met uitlachen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt 'druk maken om je uiterlijk' en 'druk maken om je kapsel'
Haar verwaait, kan gebeuren, pech. Dat je er netjes bij wilt lopen vind ik dan weer iets heel anders en niet meer dan logisch eigenlijk
Is goed schatje, jij bent wel een echte manquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel ik 't nu redelijk kort heb en 't eigenlijk best prima blijft zitten. Maar als het dat niet deed zat ik er ook niet echt mee.
Ja maar die is toch 14 ofzo? Dan is het veel meer een issue...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Helaas maakt vriendlief zich er ook altijd druk om... Waarna ik m dan ook zachtjes uitlach
Nee 17quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar die is toch 14 ofzo? Dan is het veel meer een issue...
Wtf zeg, zijn mensen uit '93 tegenwoordig al 17?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf zeg, zijn mensen uit '93 tegenwoordig al 17?
Wtf zeg! Wat een broekiequote:
Is het ook welquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat een kapsel een onderdeel was van je uiterlijk. Veel plezier met uitlachen.
Daar verbaas ik me ook altijd overquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf zeg, zijn mensen uit '93 tegenwoordig al 17?
Jaquote:
Oh, gelukkig wist ik dat nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is goed schatje, jij bent wel een echte man
Van jou wel hoorquote:(wilde je dat horen?)
Mooi, is jouw dag ook weer goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, gelukkig wist ik dat nog niet.
[..]
Van jou wel hoor.
Als een nagel kapot is, dan begrijp ik jou. Bij een kapsel vind ik het geen probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het ook welmaar je drukmaken om je kapsel vind ik ijdeler dan je druk maken om je uiterlijk
Misschien ben ik raar
Is dat niet wat overdreven? Zo oud ben je nog niet toch?quote:
Mensen die zich druk maken over een kapotte nagel, daar moet ik niet om lachen, maar zachtjes om huilenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Als een nagel kapot is, dan begrijp ik jou. Bij een kapsel vind ik het geen probleem.
Kapotte nagels vind ik vooral irritant als ze pijn doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Als een nagel kapot is, dan begrijp ik jou. Bij een kapsel vind ik het geen probleem.
Leuke hobby heb je dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over een kapotte nagel, daar moet ik niet om lachen, maar zachtjes om huilen.
Dat weet jij niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdreven? Zo oud ben je nog niet toch?
Moest hij ook nog middagdutjes doen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jadat was wat vreemd in het begin
Ik heb het over als het geen pijn doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kapotte nagels vind ik vooral irritant als ze pijn doen
Maar goed, ik heb dan ook vrij makkelijk haar. Het enige vervelende is dat het statisch kan zijn
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moest hij ook nog middagdutjes doen?
Ook dan ben je nog niet oud genoeg om dood te gaanquote:
Ja, met die rijstijl van jou...quote:
Meet JNA.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb het over als het geen pijn doet.Dus de mensen die balen dat de een korter is dan de ander.
Statisch haar.Lijkt me wel grappig om een keer met een grote statische afro te lopen op straat. Gewoon omdat het kan.
Dan ben je een kalende oude man?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef DjRex89 het volgende:
Over een paar jaar hoef/kan ik me niet meer druk te maken over mn haar dus dan doe ik dat nu wel
Ondertussen fikt heel moerdijk weg, maar boeiend!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Bravebart het volgende:
Prachtig al die eerstewereldproblemen
Wel toffe explosies.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ondertussen fikt heel moerdijk weg, maar boeiend!
Net zo asociaal?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks rijstijl. 't Is m'n haarstijl die het 'm doet jonge!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan ben je een kalende oude man?
Luchtalarm in Dordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ondertussen fikt heel moerdijk weg, maar boeiend!
Welk? LINK!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Maar eh, kijk stiekem wel de stream nu.
Ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde kerelsquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde kerels.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen wanneer de situatie het toelaat!
Sorry. Klachten mogen naar m'n moeder.quote:
Haha, ik keek ook ff vreemd op toen dat hier gebeurde toen met die brandquote:
Maar je kent me toch dus ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry. Klachten mogen naar m'n moeder.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef L.no het volgende:
Wut, dit topic komt in leven dankzji Luc zijn haar.
Lucs haar.
Oh, mijn haar is zeker weer niet goed genoegquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef L.no het volgende:
Wut, dit topic komt in leven dankzji Luc zijn haar.
Lucs haar.
Oke, stuur ze maar op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar je kent me toch dus ik zie het probleem niet
Nou hehe, was dat nou zo moeilijkquote:
Dat zit goed zeg je net, dat is niet interessant.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, mijn haar is zeker weer niet goed genoeg.
Nee, ik zeg dat 't me niet uitmaakt als het niet goed zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zit goed zeg je net, dat is niet interessant.
Tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb mn haar al sinds oud en nieuw niet meer gedaan, out of bed look ftw!
quote:
's ochtends schrik me anders soms nog wel rot, dan staat het alle kanten opquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tof
Oeh, ik ga even de heerlijke roerbaksmurrie die mijn moeder voor me gemaakt heeft opeten![]()
Ja iddquote:
Ja, sinds er twee meisjes zijn overleden daaraan in de omgeving van Nijmegen.quote:
jammer manquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, sinds er twee meisjes zijn overleden daaraan in de omgeving van Nijmegen.
In totaal zijn er nu iets van 56 mensen aan overleden. Aan de gewone griep sterven er jaarlijks meer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef L.no het volgende:
[..]
jammer man![]()
Ik dacht dat het allang voorbij was. De media deed er zo druk over in het begin, nu hoor je er NIETS over.. alsof het voorbij was. Misleidend.
Die ramp is toch al opgelost. Dus niet meer interessant voor de media.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat hoor je nou nog over de olieramp met BP dan?
Wikileaks/Assange kwamen, weg media bij BP
Het lek is dicht, de puinhoop is niet zo snel opgelostquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ramp is toch al opgelost. Dus niet meer interessant voor de media.
Dat is zeker lekker jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
's ochtends schrik me anders soms nog wel rot, dan staat het alle kanten op
Hmm lekker roerbaksmurrie
Jaquote:
Try it..quote:
Ja, Reks is heul niet vies van mond op mond.quote:
bbq.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh. 't Is trekken aan een dood paard.
Nou, ga je gang, misschien kun jij het nog reddenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Reks is heul niet vies van mond op mond.
Ey! Het moet natuurlijk wel leuk blijven hequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ga je gang, misschien kun jij het nog redden
Ow. Ik denk ik heb ook eens een goed idee..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ey! Het moet natuurlijk wel leuk blijven he
Afgekeurd!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ow. Ik denk ik heb ook eens een goed idee..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ga je gang, misschien kun jij het nog redden
Ook niet bij dode paardenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Reks is heul niet vies van mond op mond.
quote:
Kijk, iemand die het wel leuk vindt. Nog niet volledig afgekeurd dus.quote:
Bij een levende zou ik nog twijfelen.....quote:
quote:
Nee, te pijnlijkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij een levende zou ik nog twijfelen.....
Laat maar..quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef The_Dean het volgende:
Kan je tenminste eerlijk tegen zeggen dat ze een paardebek heeft
En dan is het niet eens een belediging, maar de waarheid. Dus heeft ze ook niet het recht om kwaad te wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef The_Dean het volgende:
Waarom zou je het zo ver laten komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef The_Dean het volgende:
Neehoor. Ik ben vast van plan om m helemaal nooit te gaan kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij ben ik echt de laatste die New Kids gaat kijken![]()
Ik ook, maar ach, what the hell.. Even wat vermaak zonder na te denken, kan na een week (hard) werken ook geen kwaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ben vast van plan om m helemaal nooit te gaan kijken.
Maar ik vind het niet eens grappigquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook, maar ach, what the hell.. Even wat vermaak zonder na te denken, kan na een week (hard) werken ook geen kwaad
Precies, als het echt een prutfilm is, dat is dan pech hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet eens grappigDus ik begin er maar niet aan. Of misschien toch ooit, zodat ik in elk geval met zekerheid kan zeggen dat ik het prut vind.
quote:
Quote me dan, quote me dan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo, en nu zeg ik even niets meer, straks heb ik weer de lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |