Lapohunter!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Bloempje. het volgende:
Shit, wat doe ik nou, heb ik de lapo...
Heel niet, ik kom hier ook na een paar weken weer eens kijken.. Moet ik gelijk een TT gaan verzinnenquote:
Ik ook, ik lag om half 2 te slapenquote:
Zekerquote:
4 februari moet ik weer afrijden, hopen dat ik het nu wel haalquote:
Natuurlijk wel!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
4 februari moet ik weer afrijden, hopen dat ik het nu wel haal
Ja! Zelfvertrouwen! Ik haal het! Dit keer gooit niet een of andere mafkees zich voor m'n auto!quote:
Ja uh, ik heb gewoon braaf op volgend topic of wat er dan ook op dat knopje staat gedruktquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera points @ OP
Ziet er stuk uit als je het mij vraagt
Het is een stinkdier, dat kan ie niet.quote:
Neejoh, mafketel, nooit goed om ziek te zijn. Reuze saai altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is het tijd om ziek te worden [ afbeelding ]
Wat doe je er aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neejoh, mafketel, nooit goed om ziek te zijn. Reuze saai altijd.
Hum, ja, niets vaak. Dan maar zielig zijn en kopjes thee met honing drinkenquote:
Ja maar donderdag tentamen!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hum, ja, niets vaak. Dan maar zielig zijn en kopjes thee met honing drinken.
Niet ziek worden dan ehquote:
Nee, toch maar ff niet dan!quote:
Komt vast goed. Anders is er altijd de WW nogquote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat het niets is geworden, Dean.Maar wellicht dat monteur gedeelte
Nog wel, maar voor hoelang met dit kabinet.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt vast goed. Anders is er altijd de WW nog
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef PieterBas het volgende:
nou.. dat er nog +220 zijn.. minus een aantal vakantiedagen.. tot het 2011 is
Zelfs mijn ninja edit was je voorquote:
heul niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs mijn ninja edit was je voor
Wat zijn je goede voornemens?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Nu nog werken aan mijn goede voornemens
Hyves er uit gooien is niet zo moeilijk, daarvoor hoef je niet eens te ontvriendenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef PieterBas het volgende:
1.) Hyves account cancellen..
2.) Het huis uit, maar moet de BAM flink doormetselen
3.) Socialer worden, maar ik heb dus gisteren 90 vrienden ontvriend
4.) Minder gamen
5.) Titel eeuwige vrijgezel kwijt raken
Waarom nadenken? Gewoon doen kan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef PieterBas het volgende:
Huis wordt officieel opgeleverd in december...
Tja, en hoe ik 3 en 5 ga aanpakken, en als gevolg zal 4 ook gehaald worden... tja, daar moet ik nog even goed over nadenken
Meisje aanspreken.. in mijn geval dan.. zal dan de oplossing zijn
uhm.. ja, dat is ook een optiequote:
Ach ja, eens kijken wat mijn bonus brengt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:03 schreef Puala het volgende:
Je bent heel wat van plan![]()
Financieel zal er vooral vanaf hangen wat je wilt en hoe lang je het wilt
Tsja, je weet het nooit. Wie weet is het mogelijk danquote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, eens kijken wat mijn bonus brengt.
Hypotheek krijgen is a bitchquote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, je weet het nooit. Wie weet is het mogelijk dan![]()
Als er bij mij al een bonus in zit zal die richting de spaarrekening gaan. Ik wil ook een huis gaan kopen dit jaar
Hmm, ik weet het. Ben al op gesprek geweest. Had die *** mijn onkostenvergoeding meegenomen. Dan kwam er een leuk bedrag uit. Ga ik als second opinion naar een andere hypotheek verstrekker toe.. blijkt dat die onkostenvergoeding niet meegerekend mag worden. Tsja, toen bleef er niet genoeg meer over..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hypotheek krijgen is a bitch.. Hypotheek betalen nog erger
En hoe ging ie?quote:
Paulaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:29 schreef Puala het volgende:
Dean
Luccie![]()
L.no![]()
Jna![]()
![]()
Hoe is het met jullie?
Mwah, ik twijfel. Het ging over Europese cultuur geschiedenis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe ging ie?
Hoeveel heb je er nu nog te gaan?
Waar ging het over?
Zozo!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel. Het ging over Europese cultuur geschiedenis.
Nog 1 tentamen, maar nog wel 3 essays
Altijd lastig dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel. Het ging over Europese cultuur geschiedenis.
Nog 1 tentamen, maar nog wel 3 essays
Ook goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula
Hier gaat het goed, daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |