Lapohunter!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Bloempje. het volgende:
Shit, wat doe ik nou, heb ik de lapo...
Heel niet, ik kom hier ook na een paar weken weer eens kijken.. Moet ik gelijk een TT gaan verzinnenquote:
Ik ook, ik lag om half 2 te slapenquote:
Zekerquote:
4 februari moet ik weer afrijden, hopen dat ik het nu wel haalquote:
Natuurlijk wel!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
4 februari moet ik weer afrijden, hopen dat ik het nu wel haal
Ja! Zelfvertrouwen! Ik haal het! Dit keer gooit niet een of andere mafkees zich voor m'n auto!quote:
Ja uh, ik heb gewoon braaf op volgend topic of wat er dan ook op dat knopje staat gedruktquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera points @ OP
Ziet er stuk uit als je het mij vraagt
Het is een stinkdier, dat kan ie niet.quote:
Neejoh, mafketel, nooit goed om ziek te zijn. Reuze saai altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is het tijd om ziek te worden [ afbeelding ]
Wat doe je er aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neejoh, mafketel, nooit goed om ziek te zijn. Reuze saai altijd.
Hum, ja, niets vaak. Dan maar zielig zijn en kopjes thee met honing drinkenquote:
Ja maar donderdag tentamen!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hum, ja, niets vaak. Dan maar zielig zijn en kopjes thee met honing drinken.
Niet ziek worden dan ehquote:
Nee, toch maar ff niet dan!quote:
Komt vast goed. Anders is er altijd de WW nogquote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat het niets is geworden, Dean.Maar wellicht dat monteur gedeelte
Nog wel, maar voor hoelang met dit kabinet.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt vast goed. Anders is er altijd de WW nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |