abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93743597
Jaaaa, toch nog een LO afgekregen vandaag! Ben er niet helemaal 100% tevreden over, maar wel 98% :P

In het labeltje staat: "DK Silent Hunter's Stepliner". Zo heet mevrouw officieel :') *O*
  zondag 6 maart 2011 @ 22:25:47 #152
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93748122
Ik vind 'm echt heel gaaf LadyS. Voor mij is die 100% Purrfect! Heb je die letters van Purrfect zelf gemaakt of zo gekocht?

Volgens mij is niemand ooit helemaal tevreden over zijn LO's. Omdat je zelf weet waar de "foutjes" zitten of dat iets niet helemaal gelukt is zoals je het in je hoofd had. Tenminste, zo werkt dat bij mij.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_93758844
Die letters heb ik in Word uitgezocht, grootte 300, aangevinkt dat ik alleen de contouren wil zien, uitgeprint, uitggeknipt, en met 2 kleuren stempels de randjes bewerkt wát een werk }:|

Ik ben noooit tevreden over mijn LO's, ik heb altijd de neiging om ze te vergelijken met de LO's die je online vind. Eigenlijk zou ik dat dus niet meer moeten doen :@
pi_93763570
Oh wat leuk Purrfect, heel lief O+ Mooi geworden :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_93763616
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Mijn eerste creaties!

Leuk geworden! En veel variatie :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_93766160
Ik ga vanavond weer wat maken denk ik *O* Heb er helemaal zin in *O*
Zal wel weer van het poezebeest zijn, en dan gebruik ik het liedje van de Big Bang Theory, denk ik

Soft kitty, warm kitty
Little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
Purr, purr, purr

O+
  maandag 7 maart 2011 @ 17:32:27 #157
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93777046
Wat een leuke tekst Lady. Past er goed bij. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_93807587
Nou, er is niks van gekomen, we zijn gisteren naar Ikea geweest :D Vanavond ga ik nog een poging doen ;)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:36:38 #159
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93810510
Expedits gekocht? :o
pi_93811365
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:36 schreef Jambo het volgende:
Expedits gekocht? :o
Nee, maar die gaan er zeker wel komen :D Als ik bedacht heb hoe en waar ik al die scrapspullen ga opbergen, dan ga ik ze halen *O*.
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:29:35 #161
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93851683
En heb je nog iets gemaakt Lady?

Ik heb deze gisteravond tussen het tv kijken door gemaakt:

De foto is een aantal jaar geleden door iemand van FOT gemaakt op een FOK!meeting.
pi_93863459
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:16 schreef LadyS het volgende:
Die letters heb ik in Word uitgezocht, grootte 300, aangevinkt dat ik alleen de contouren wil zien, uitgeprint, uitggeknipt, en met 2 kleuren stempels de randjes bewerkt wát een werk }:|
Leuk! Wil ik ook wel 'ns proberen, zelf letters maken. Anders heb je ook telkens dezelfde letters die je gebruikt in je scrapbook!
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:25 schreef Jambo het volgende:
Volgens mij is niemand ooit helemaal tevreden over zijn LO's. Omdat je zelf weet waar de "foutjes" zitten of dat iets niet helemaal gelukt is zoals je het in je hoofd had. Tenminste, zo werkt dat bij mij.
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:16 schreef LadyS het volgende:
Ik ben noooit tevreden over mijn LO's, ik heb altijd de neiging om ze te vergelijken met de LO's die je online vind. Eigenlijk zou ik dat dus niet meer moeten doen :@
Wat zonde dat je zo ontevreden bent. Je maakt juist hartstikke mooie dingen! Vergelijken met andermans creaties heeft geen zin, vind ik. Het is toch juist hetgene wat JIJ hebt gemaakt :) van JOUW foto's, JOUW momenten en JOUW draai die je er aan gaf tijdens het ontwerpen..

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk geworden! En veel variatie :)
Dankjewel! :) Ik heb gewoon vanalles geprobeerd.. Veel dingen ontstonden ook pas toen ik bezig was. Heb nog wat bloemen etc besteld via marktplaats, dan kan ik de volgende keer weer andere dingen maken. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef Jambo het volgende:
En heb je nog iets gemaakt Lady?

Ik heb deze gisteravond tussen het tv kijken door gemaakt:
[ afbeelding ]

De foto is een aantal jaar geleden door iemand van FOT gemaakt op een FOK!meeting.
Heel mooi weer, wauw! Met dezelfde Kruidvatletters als ik heb. :) (één van de weinige dingen die niet uitverkocht waren :P)
En wat een leuke achtergrond! *O* Hoe heb je die achtergrond gemaakt, zelf allemaal vierkantjes uit papiersoorten geknipt/gesneden? Of was het een 'kant en klaar' papier?

Ik heb trouwens wel beduidend minder tijd om te scrappen dan jullie.. Nu maar weer 'ns aan de studie. w/
pi_93864222
Jambo mooi zo met die vierkantjes!
Ik heb er overdag geen tot weinig tijd voor. En 's avonds vaak te moe. Maar wel genoeg ideetjes in mijn hoofd. En een kast vol spullen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:03:03 #164
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93870940
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Heel mooi weer, wauw! Met dezelfde Kruidvatletters als ik heb. :) (één van de weinige dingen die niet uitverkocht waren :P)
En wat een leuke achtergrond! *O* Hoe heb je die achtergrond gemaakt, zelf allemaal vierkantjes uit papiersoorten geknipt/gesneden? Of was het een 'kant en klaar' papier?

Ik heb trouwens wel beduidend minder tijd om te scrappen dan jullie.. Nu maar weer 'ns aan de studie. w/
Dank je wel. De achtergrond is inderdaad gemaakt van allemaal kleine vierkantjes (6x6 cm) uit dessinpapier. De randjes heb ik met inkt bewerkt. De letters en bloemen zijn inderdaad van het Kruidvat en de swirls heb ik met de Big Shot uitgesneden.
Deze heeft niet veel tijd gekost. Gewoon een paar stroken snijden en er vierkantjes van maken, inkten en opplakken. Daarna nog de foto gemat en opgeplakt en wat bloemen, swirls en letters toegevoegd. Een paar maanden geleden heb ik er 1 gemaakt en daar ben ik echt een paar uur zoet mee geweest:

Dit is ook 1 van de weinige LO's waar ik niks op aan te merken heb.
pi_93875397
Die is ook supermooi!
pi_93894552
Hier nog steeds niks gemaakt :(, zal wel pas van het weekend worden. Morgen gaan de meisjes naar hun vader, dus morgenavond kan ik beginnen met de zooi tevoorschijn halen 8-) .

Die laatste LO is moooooi, Jambo O+

En Zonnestraaltje, je hebt wel gelijk hoor, het zijn MIJN momenten, etc., maar ik kom soms helemaal niet op die leuke ideeen die ik overal op internet zie, dat is meer wat me 'frustreert' :P
pi_93900985
Mooi Jambo! Echt heel mooi.. Meteen een vraagje ;) Waar heb je die 'labels' met love en het hartje gekocht? Of zijn die zelfgemaakt?

Ik wil een canvasdoek scrappen met een paar foto's van m'n lief O+ en mij erop. Ben in m'n hoofd al helemaal aan het ontwerpen, leuk! *O*
pi_93901877
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef Jambo het volgende:

[..]

Dank je wel. De achtergrond is inderdaad gemaakt van allemaal kleine vierkantjes (6x6 cm) uit dessinpapier. De randjes heb ik met inkt bewerkt. De letters en bloemen zijn inderdaad van het Kruidvat en de swirls heb ik met de Big Shot uitgesneden.
Deze heeft niet veel tijd gekost. Gewoon een paar stroken snijden en er vierkantjes van maken, inkten en opplakken. Daarna nog de foto gemat en opgeplakt en wat bloemen, swirls en letters toegevoegd. Een paar maanden geleden heb ik er 1 gemaakt en daar ben ik echt een paar uur zoet mee geweest:
[ afbeelding ]
Dit is ook 1 van de weinige LO's waar ik niks op aan te merken heb.
mag ik vragen wat een Big Shot is? en wat een foto matten is :P . Ik lees af en toe wel eens mee maar vaktermen ken ik allemaal niet!
ik scrap zo heel af en toe eens een album bij elkaar, maar het belandt altijd op de lange-termijn lijst. laatst het eerste album echt afgemaakt en aan het 2e begonnen. Foto's komen als ik tijd heb wel een keer.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:00:29 #169
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93920617
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Mooi Jambo! Echt heel mooi.. Meteen een vraagje ;) Waar heb je die 'labels' met love en het hartje gekocht? Of zijn die zelfgemaakt?

Ik wil een canvasdoek scrappen met een paar foto's van m'n lief O+ en mij erop. Ben in m'n hoofd al helemaal aan het ontwerpen, leuk! *O*
Die labels heb ik hier gekocht.

Canvassen scrappen is leuk! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:08:47 #170
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93921106
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef kirsten. het volgende:

[..]

mag ik vragen wat een Big Shot is? en wat een foto matten is :P . Ik lees af en toe wel eens mee maar vaktermen ken ik allemaal niet!
ik scrap zo heel af en toe eens een album bij elkaar, maar het belandt altijd op de lange-termijn lijst. laatst het eerste album echt afgemaakt en aan het 2e begonnen. Foto's komen als ik tijd heb wel een keer.
Natuurlijk mag je dat vragen. :)

Een Big Shot is een stansapparaat. Foto ervan vind je hier. Door dat apparaat kan je allerlei stansen halen. Ik heb nu even dit merk als voorbeeld gegeven, maar het fijne van de Big Shot is dat bijna alle merken stansen erin passen. Het apparaat snijdt het dan voor je uit. Daarnaast heb je dan weer speciale matjes die je erbij kan kopen voor het embossen (relief in je papier maken). De vlindertjes op mijn laatste LO is bv. eerst uitgestanst en daarna geëmbossed.
Ook kan je stans alfabetten kopen waarmee je de letters dan kan uitsnijden. Dit kan op gewoon papier, maar bv. ook op foam, zoals ik bij m'n laatste LO heb gedaan.
Als je op Youtube op Big Shot zoekt zal je vast veel filmpjes ervan vinden.

Een foto matten is niets meer dan je foto op een vel papier plakken en dan ongeveer een halve tot 1 cm snijden zodat je een kader eromheen krijgt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:13:34 #171
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93921373
Oh en nog even een tip.
Bij Boekenvoordeel (in ieder geval in Utrecht) hebben ze op veel artikelen de actie 3=2. Zo heb ik vanmiddag voor 11 euro 3 scrapboeken van 30x30 gekocht!
pi_93923587
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef Jambo het volgende:
Oh en nog even een tip.
Bij Boekenvoordeel (in ieder geval in Utrecht) hebben ze op veel artikelen de actie 3=2. Zo heb ik vanmiddag voor 11 euro 3 scrapboeken van 30x30 gekocht!
Dat doe je goed! Goede prijs! :)
Bij 'mijn' Boekenvoordeel hebben ze leegverkoop i.v.m. de aanstaande verhuizing.. De nieuwe winkel wordt wel twee keer zo groot *O*, dan nog maar 'ns kijken!
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:51:29 #173
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93924193
In Utrecht was ook leegverkoop. Vandaar dat ze deze actie hadden. Maar of ze nu weg gaan of gaan verbouwen dat weet ik eigenlijk niet.
pi_93945131
Vanavond heb ik eindelijk weer tijd *O*
Ik vind dat van die vakjes een erg leuk idee, Jambo! Ga ik ook een wat mee proberen!

Hebben die Boekenvoordeel-winkels niet altijd leegverkoop? Ik zie dat altijd op de gevel hangen, volgens mij. Ik ga er alleen nooit naar binnen, maar als ik het zo lees, moet ik dat binnenkort eens gaan doen. :)
pi_93947197
Volgen mij hebben wij ook een soort boekenvoordeel, alleen het het anders.
Binnenkort eens kijken.
Gisteren heb ik swirls en bloemen ed van chipboard bepakt met decopatch papier en beglitterd. :)
Volgens mij wel aardig gelukt.
Nu nog eens gebruiken. Ik moet ook nog steeds aan Tylers boek beginnen. Of iig de kraamweek.
Hopelijk gaat dat snel lukken qua tijd enzo. Die van Kim heb ik 2 jaar geleden geloof ik gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')