kleipoppetjes uitknippen uit screenshot van deze clip?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef valentijn101 het volgende:
Erg mooi. Ik ben momenteel op zoek naar inspiratie. Ik heb een leuke foto waar mij man Uranus op een informatiebord aanwijst. was dus richting startrek (there are klingons near uranus) aan het denken. Maar krijg geen leuke layout. Iemand ideeen?
heb je niet het idee dat al die onzin er omheen alleen maar de aandacht van de foto af leid?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:05 schreef valentijn101 het volgende:
Dat zijn ook leuke voorbeelden. Ik vind het nog vaak moeilijk om uit te vogelen waar ik de foto moet zetten en hoe ik de rest er om heen moet plaatsen. Misschien moet ik toch eens met sjablonen gaan werken om een mooie compositie te krijgen.
Ik zie het meer als aanvulling op de foto.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
heb je niet het idee dat al die onzin er omheen alleen maar de aandacht van de foto af leid?
lijkt me sterk dat je een hele reis op 1 pagina krijgt, of je hebt niks gedaan tijdens die cruise.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:20 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik zie het meer als aanvulling op de foto.
Zo heb ik bv een pagina van onze laatste cruise gemaakt:
Foto van mijn man en ik met het schip op de achtergrond en daaromheen onze cruisepasjes, het reisschema (havens waar we aangelegd hebben) visitekaartje van het hotel waar we (voorafgaand aan de cruise) overnacht hebben en het vliegticket naar huis. De complete reis op een pagina dus.
1 pagina voor de reis en daarnaast nog een paar pagina s met details. Bvquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:29 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat je een hele reis op 1 pagina krijgt, of je hebt niks gedaan tijdens die cruise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |