abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128457807
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef valentijn101 het volgende:
Erg mooi. Ik ben momenteel op zoek naar inspiratie. Ik heb een leuke foto waar mij man Uranus op een informatiebord aanwijst. was dus richting startrek (there are klingons near uranus) aan het denken. Maar krijg geen leuke layout. Iemand ideeen?
kleipoppetjes uitknippen uit screenshot van deze clip?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_128459758

Het begint te komen. Maar is nog niet precies wat ik zoek
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 1 juli 2013 @ 19:41:01 #203
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_128471626
Dank jullie wel voor de reacties.

Valentijn, moeilijk hoor. Ik heb zelf niets met startrek en weet er dus ook niets van eigenlijk.
Ik weet wel dat er een keer een scraplijn is uitgekomen met raketten en sterren enzo. Maar geen idee meer van welk merk dat was. En volgens mij was het ook meer een kinderlijn.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 1 juli 2013 @ 19:49:48 #204
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_128472044
Heb nog even gegoogled en Bo Bunny had een lijn die Blast off heet.

Voorbeelden van LO's:

Weet niet of je zoiets in gedachten had?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_128488537
Dat zijn ook leuke voorbeelden. Ik vind het nog vaak moeilijk om uit te vogelen waar ik de foto moet zetten en hoe ik de rest er om heen moet plaatsen. Misschien moet ik toch eens met sjablonen gaan werken om een mooie compositie te krijgen.
pi_129112168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:05 schreef valentijn101 het volgende:
Dat zijn ook leuke voorbeelden. Ik vind het nog vaak moeilijk om uit te vogelen waar ik de foto moet zetten en hoe ik de rest er om heen moet plaatsen. Misschien moet ik toch eens met sjablonen gaan werken om een mooie compositie te krijgen.
heb je niet het idee dat al die onzin er omheen alleen maar de aandacht van de foto af leid?
pi_129115294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

heb je niet het idee dat al die onzin er omheen alleen maar de aandacht van de foto af leid?
Ik zie het meer als aanvulling op de foto.
Zo heb ik bv een pagina van onze laatste cruise gemaakt:
Foto van mijn man en ik met het schip op de achtergrond en daaromheen onze cruisepasjes, het reisschema (havens waar we aangelegd hebben) visitekaartje van het hotel waar we (voorafgaand aan de cruise) overnacht hebben en het vliegticket naar huis. De complete reis op een pagina dus.
pi_129115593
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:20 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik zie het meer als aanvulling op de foto.
Zo heb ik bv een pagina van onze laatste cruise gemaakt:
Foto van mijn man en ik met het schip op de achtergrond en daaromheen onze cruisepasjes, het reisschema (havens waar we aangelegd hebben) visitekaartje van het hotel waar we (voorafgaand aan de cruise) overnacht hebben en het vliegticket naar huis. De complete reis op een pagina dus.
lijkt me sterk dat je een hele reis op 1 pagina krijgt, of je hebt niks gedaan tijdens die cruise.
pi_129117595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:29 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat je een hele reis op 1 pagina krijgt, of je hebt niks gedaan tijdens die cruise.
1 pagina voor de reis en daarnaast nog een paar pagina s met details. Bv
Foto van mij man en ik met twee moleculaire cocktails, daar omheen het Menukaartje van de cocktailbar onderzettertje en roerstaafjes. :Y)
pi_129202353
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Devz op 21-07-2013 22:57:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')