abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93526778
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

Weet iemand trouwens nog een goedkoop adresje voor een berg letters (stickers)? Die zijn bijna op en meestal zijn ze een paar euro per vel, maar soms zijn er weleens aanbiedingen op vreemde plekken.
Kruidvat 8-) Deze week in de aanbieding. 192 stuks voor 1,99!
pi_93540506
ik ga even een kruidvat opzoeken , top tip!!! Koop gelijk 1000 letters :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:00:25 #103
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93548573
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:13 schreef LadyS het volgende:
Ik ga vanmiddag ook al naar de Kruidvat *O*. alsof ik nog niet genoeg heb :P

Volgende scrapproject wordt van ons nieuwe poezebeest, die we vorige week hebben opgehaald:
[ afbeelding ]

Offtopic :@:
Jambo, klik hier voor Amber en hier voor Iris
Wow, wat zijn je meiden ook groot geworden zeg!
En wat een mooie kat

Snoekie, stuur je vrouw maar hierheen hoor. Gezellig!
En als je vrouw veel scrapt is een big shot misschien wel iets voor haar. Daar kan je stanzen voor kopen, bijvoorbeeld van letters, maar ook van allerlei andere figuren. Het fijne is dat je deze dan kan stanzen in papier, foam, chipboard, etc. en dat de meeste merken stanzen erop passen. En als je speciale matjes koopt kan je er ook mee embossen (reliëf). Het is even een aanschaf, maar al die lettervellen iedere keer kopen kost ook een vermogen uiteindelijk. Bij mijn laatste 2 geplaatste LO's zijn de grotere letters uitgestanst via de Big Shot in foam. En ook het groene takje op de 1e LO en de hartjes op de 2e LO zijn uitgestanst, maar dan op papier.

En waar in Amerika bestellen jullie? Ik wilde vorige keer bij scrapbook.com bestellen, maar ik kon nergens de verzendkosten terug vinden. Op zich is het nl. wel goedkoper om daar te bestellen, maar als de verzendkosten weer heel hoog zijn kan ik net zo goed gewoon in Nederland bestellen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_93558499
Vergeten mijn vrouw hierop te wijzen en ze zit nu in bed tv te kijken naar een serie met een kop melk en koekjes, ik zal het zo nog even zeggen en de link morgen even sturen als ze op het werk is, kan ze even in de pauze kijken.

Ik zal ook even haar nicht vragen, die is ook al een scrapboek fanaat en komt geregeld in Amerika omdat haar halve familie daar woont. Die kent veel winkels en koopt ook veel online.
pi_93566441
kwam deze nog tegen:

wel coole tools voor het scrapbooken :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:13:21 #106
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93569321
Die cirkelsnijder is idd ook gaaf. Maar ik denk dat ik die niet heel vaak zou gebruiken. Als ik een grote cirkel nodig heb gebruik ik gewoon de deksel van een pan.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_93604863
Dat Big Shot ding krijg ik niet te zien hier :(. Ik zal zo even googlen. Ik lees alweer dat jij veeeeel beter bent in scrappen :o
Hier voorlopig geen tijd voor scrappen :( Ik heb opleiding op mijn werk. Ben al blij als ik om 21.00 nog mijn bed kan vinden ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:27:56 #108
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93611486
Scrappen gaat toch niet om beter zijn? :o
Maar ik denk dat je bedoelt dat ik wat meer technieken ken?

Ik ken sites waar mensen hun LO's kunnen plaatsen en daar staan soms echte mini-kunstwerkjes tussen. Ik vind het leuk om te zien wat mensen maken en welke technieken er worden gebruikt. En dat wil ik dan ook uitproberen. Het lijkt in de verste verte nog niet op wat die mensen maken, maar door steeds te proberen leer je uiteindelijk steeds meer.

Laatst heb ik een heattool gekocht. Als je dan empossingpoeder op een net gestempelde afdruk strooit en de heattool erop zet krijg je een soort dun emaillelaagje erop. Erg leuk om mee te spelen en uit te proberen. Als ik eraan denk zal ik van het weekend wel een foto als voorbeeld plaatsen.
pi_93662070
Wijze raad gezocht... ;)

Vandaag scrapbookspulletjes gekocht, waaronder een boek om in te scrappen. Voorkant leek op scrapbook, er zaten zelfs schelpjes enzo bij om te scrappen, maar er zitten dunne bladzijdes in (denk 60 of 80 grams papier)! En ook heel veel.
Ik vind hem zo mooi, maar ik ben bang dat het het beste is om hem te ruilen... ;(
pi_93662836
Verder nog gekocht :D:
- Grote letters en dubbelzijdig tape (kruidvat)
- Kleine letters, plaksterren en -bloemen (zeeman)
- Roodgeruite strikjes (xenos)
- Compleet scrapbookpakket (hema)

En dus het boek... hij is zo mooi, met touw gebonden en op de voorkant staat 'Moments of Perfection'.
pi_93663162
Wat was je kwijt voor dat boek en waar heb je hem gekocht?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:50:25 #112
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93663190
Heb je een foto van het boek?
Op zich kan je het natuurlijk best gebruiken, alleen zal je dan heel plat moeten scrappen. Dus niet te veel lagen papier, bloemetjes en te dikke letters bijvoorbeeld.
pi_93663930
Onze scrapboekcollectie:

Omdat we (nouja, mijn vrouw) scrapboeken maken voor de kids zien ze er zo uit:

Ik heb de foto's onherkenbaar gemaakt, we willen namelijk geen foto's van onze kinderen op internet hebben.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:05:08 #114
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93664186
Leuk dat je wat werk van je vrouw laat zien snoekie. En super dat ze ook nog op iedere pagina het verhaal bij de foto's zet.
En dat papier met Jip en Janneke...gaaf zeg. Die heb ik nog nooit gezien.
pi_93664228
Bij BoekenVoordeel gekocht, hij was 5,99 (afgeprijsd van 17,99).

Ik heb er (nog) geen foto van, maar vraag me af of dun papier uberhaupt mooi blijft als er meerdere dingen op geplakt worden... :?
Had al bedacht om er evt. wat bladzijdes tussenuit te halen om te voorkomen dat het te dik wordt...
pi_93664666
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Onze scrapboekcollectie:

[ afbeelding ]

Omdat we (nouja, mijn vrouw) scrapboeken maken voor de kids zien ze er zo uit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb de foto's onherkenbaar gemaakt, we willen namelijk geen foto's van onze kinderen op internet hebben.
Leuk om eens te zien, snoekiesnoek! Die met Jip en Janneke vind ik ook leuk! :) Volgens mij is dat gewoon een kleurenkopie van de prent uit het voorleesboek, of niet?

Wat voor boeken gebruikt je vrouw, gewone plakboeken of speciale scrapbooken?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:17:15 #117
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93664986
Aan de foto's te zien speciale scrapboeken Zonnestraaltje. Je kan aan de rug ook zien dat je die kan stellen op het moment dat je Lay-outs te dik worden.

Ik vind het lastig te beoordelen over je boek. Het klinkt nl. als een gewoon fotoboek. Persoonlijk vind ik dat erg lastig scrappen.
Wat je ook kan doen is op A4 formaat scrappen en dan in een showmapje doen en in een ringband doen.

Bij boekenvoordeel hebben ze ook vaak scrapboeken voor 5,99. Ik haal daar ook vaak m'n boeken vandaan.
pi_93665116
Dit zijn allemaal inderdaad speciale scrapboeken, die vind je alleen niet onder de 20 euro (heel soms een aanbieding of opruiming en dan zijn ze 15 euro, maar lager nooit). De meesten waren rond de 35 euro en dan komen er nog 2 keer aanvullingen bij (volgens mij heten die page protectors), totaal ben je dan 45 euro ongeveer kwijt per boek (voor 30 van die protectors, dus zeg maar 60 pagina's).

Ze koopt de scrapboeken meestal in Leeuwarden bij Hobby de Duif (http://www.hobbycompleet.nl/) en soms in Heesch (http://www.scrapbookwinkel.nl/home.php), alleen hebben ze in Heesch niet altijd de juiste page protectors en dat is een gerotzooi om die achteraf te kopen. Ze heeft nu besloten alleen nog boeken te kopen waar ze gelijk page protectors bij kan kopen.

Het is niet echt een goedkope hobby, althans niet de smaak van mijn vrouw (al is haar nicht nog erger). Maar je kan ook goedkoop beginnen, als het de 1e keer is dat je het doet kan je prima met de spullen die je hebt uit de voeten.

Ik heb geen idee waar die jip en janneke vandaan komt, ben ook alleen thuis (dames kijken paar huizen verderop met zijn allen idols of popstars ofzo).

Die scrapboeken horen er trouwens aan de achterkant wat netter uit te zien, maar de kids stelen elke keer het gedeelte waarmee je hem afdekt en we hebben de meesten maar op de kast gelegd...
pi_93665304
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef Jambo het volgende:
Wat je ook kan doen is op A4 formaat scrappen en dan in een showmapje doen en in een ringband doen.
Bij de hobby winkels heb je ook scrapboeken met een ringband, is minder duur dan een speciaal scrapboek, maar niet iedereen vind dat mooi. Volgens mij waren die tussen de 12 en 20 euro.

Dit vind ik de leukste, het is een spijkerbroek scrapboek (gemaakt van spijkerstof):

En een stuk van de kast met scrapboekspullen:

Zo'n papierenopbergsysteem is wel handig. Ze heeft ook nog hamertjes enzo om van die dingen in papier te slaan, maar die zie ik zo niet liggen.

[ Bericht 10% gewijzigd door snoekiesnoeksnoek op 04-03-2011 22:30:48 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:29:34 #120
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93665757
Bij Boekenvoordeel heb je af en toe echte scrapbooken voor 5,99 hoor Snoekie. Ik heb er laatst 6 tegelijk gekocht omdat ik weet dat ze normaal gesproken veel duurder zijn. Alleen hebben ze er geen navullingen bij. Die heb je inderdaad wel als je de duurdere merk boeken koopt.
pi_93665940
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Jambo het volgende:
Bij Boekenvoordeel heb je af en toe echte scrapbooken voor 5,99 hoor Snoekie.
Oh, dat is niet verkeerd. Ik zal het even doorgeven, dat soort tips zijn natuurlijk altijd welkom. Liever 6 euro voor een boek dan 35 natuurlijk. Ik ga vaak op scrapboekjacht (zit een grote winkel vlakbij mijn werk), maar zo goedkoop heb ik ze nooit kunnen vinden.

Wat die navullingen betreft: als je geen goede kan vinden kan je ook andere kopen en met een papier perforator de gaatjes op de juiste plek maken. En die verhogingsdingen (ben daar ook al de naam van kwijt) kan je vaak los kopen bij de hobbywinkels.

Even ander vraagje: die winterwonderland letters (sneeuwletters) een paar pagina's terug op jouw scrap pagina, waar heb je die gekocht?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:38:31 #122
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93666334
Het zijn niet van die luxe boeken zoals die van 35 euro zijn. Deze hebben een soort plastic voorkant i.p.v. een stoffen zoals de duurdere die hebben. Maar persoonlijk vind ik ze goed genoeg. Het is nu te donker om er foto van te maken. Als ik van het weekend tijd heb zal ik ze eens op de foto zetten.
Bij Pipoos hebben ze volgens mij ook scrapboeken van 12 euro ongeveer (van Making Memories)en daar hebben ze wel navullingen voor.

Waar je ook goedkoop scrapspullen kan kopen is bij het Boekenfestijn. In juni wordt ie in Leeuwarden gehouden en de toegang is gratis.
pi_93666619
Boekenfestijn? In de Expo? Ik ben gek op boeken en mijn vrouw op scrapboeken dus. En in juni is het vakantiegeld binnen :9

De Expo in Leeuwarden is 20 minuten rijden ongeveer, dat komt mooi uit.

Pipoos zit hier niet in de buurt helaas...
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:53:57 #124
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93667238
Het Boekenfestijn is echt super om goedkoop aan scrapspullen te komen. Ze hebben er echt van alles. De laatste keer heb ik een supermooi scrapboek voor 13,95 gekocht. Ik denk dat die normaal ook rond de 40 euro kost. Daarnaast ook meerdere kleine scrapboeken (8x8) voor gemiddeld 3 euro per stuk. Ook had ik 2 papierpakketten voor niet al te veel. Verder hebben ze stempels, ponsjes, brads, lint en superveel andere embellishments/stickers. Voor veel van dat soort spullen is de gemiddelde prijs een euro. Soms wat goedkoper en voor wat grotere pakketten betaal wat meer.

Ik heb de mazzel (of de pech voor mijn portomonne ;)) dat hij bij mij in de buurt 2x per jaar is (Utrecht en Nieuwegein).
pi_93667842
hebben ze ook papierpaketten van merken zoals dmcw en makeme (zeg maar thema pakketten)?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:22:53 #126
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93668779
Ze hebben trouwens niet altijd papierpakketten hoor. Maar de laatste keer hadden ze een lijn van K&Company. Het zijn wel oudere lijnen. Niet het nieuwste van het nieuwste.
En soms hebben ze ook wel themapakketten met een aantal vellen papier, bijpassende letterstickers, figuurstickers, etc.. Maar ik weet niet van welk merk. Ik zal wel een keer wat op de foto zetten zodat je een idee hebt.

Ik moet er wel bij zeggen dat je het moet treffen met wat ze aanbieden qua scrapspullen. Vaak ga ik met een behoorlijke tas vol naar huis, maar de laatste keer in Nieuwegein had ik niet zoveel gekocht.
pi_93684182
Ik heb mijn scrapboek gekocht bij Pipoos. Ik heb ook 2 adresjes in de stad waarbij ik online kan bestellen en bij de 1 kan ik afhalen en de ander brengt het.
Scheelt weer verzendkosten!
Naar deze beurs ga ik http://www.huishoudhobbybeurs.nl/hhhb_assen/
Hopelijk is er wat op creagebied te vinden. Erg jammer dat de hobbydoe oid niet doorging laatst.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:47:45 #128
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93686028
Voorbeeld van scrapboeken van Boekenvoordeel:

Voorbeeld van scrapboeken van het Boekenfestijn:

Klein willekeurig voorbeeld van scrapspullen gekocht op het Boekenfestijn. Ik kan die berg denk ik minstens 10x zo groot maken. :o
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:52:24 #129
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93686193
Ingrid, een beurs kan ook erg leuk zijn. Maar als ik naar de deelnemers op de lijst kijk zou ik niet al te veel op scrapbook gebied verwachten.
pi_93688501
Nee, ik ben alle sites aan het bekijken. Ik zie er iig 1, die ook decoupage heeft. Dat vind ik ook leuk.
En 1 met kralen ed dat zouden mijn moeder en ik nog doen. Verder zag ik genoeg ander leuks.
Ach, het is in mijn woonplaats dus iig geen reiskosten.
Zou leuk zijn als er in Groningen bijvoorbeeld eens zo'n beurs is.
Vorig jaar was er kreadoe, dat was leuk, ook veel op scrapgebied.

Edit: Ik heb een hobbybeurs in Groningen gevonden! 2 april gaan we heen, duurt niet zo gek lang dus!

[ Bericht 6% gewijzigd door _Ingrid_ op 05-03-2011 16:57:57 ]
pi_93689525
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

En een stuk van de kast met scrapboekspullen:

[ afbeelding ]

Oh ik word al helemaal wild als ik dit zie :D
En wat gaaf dat je ook zoveel albums hebt. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_93691014
Kortingsbon van een euro voor de beurs in Groningen:

http://www.hobbyfestival.nl/kortingbonbeurzen0708.pdf
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:38:35 #133
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93691926
KreaDoe is inderdaad erg gaaf. Veel scrapbookstands met leuke acties. Ik ben er eind 2009 geweest, maar ik vond de entree best prijzig. Ik dacht iets van 15 euro ofzo.

Ik heb deze LO vanmiddag gemaakt.
Foto met de telefoon gemaakt, dus niet heel scherp op sommige plaatsen.

En sinds deze week heb ik ook speciale kasten voor m'n scrapspullen.
Ik ben helemaal happy met m'n scrapplekkie. ;)

[ Bericht 44% gewijzigd door Jambo op 05-03-2011 17:48:53 ]
pi_93694718
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:47 schreef Jambo het volgende:
Voorbeeld van scrapboeken van Boekenvoordeel:
[ afbeelding ]
Die groene zou helemaal mijn ding zijn geweest... Als ik die gezien zou hebben! :) Nice nice!

Heb nu een stevig fotoalbum gekocht bij de hema en daar ga ik nu aan beginnen! :D Ook foto's af laten drukken, dus heb alle benodigdheden! :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Jambo het volgende:Ik heb deze LO vanmiddag gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat een leuke layout! Heeeel leuk, die letters op de vlaggetjes. _O_
pi_93695344
Jambo mooi! Die vlaggetjes zijn leuk zeg!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:00:41 #136
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93695366
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Heb nu een stevig fotoalbum gekocht bij de hema en daar ga ik nu aan beginnen! :D Ook foto's af laten drukken, dus heb alle benodigdheden! :)
Leuk! Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Laat je het ook zien hier?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:01:50 #137
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93695419
De vlaggetjes zijn heel makkelijk zelf te maken. Gewoon een touwtje met daarop wat driehoekjes geplakt. :)
pi_93718128
Oh wat zien jullie scrapbookcreaties er mooi uit!
Ik zit een paar weekjes mee te lurken, diep onder de indruk.
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik ze zelf zou kunnen maken maar ik heb wel een vraagje -> zoals op laatste foto van Jambo bijvoorbeeld zitten aan de zijkant leuk vlindertjes.
Maar als je die in een boek stopt, dan wordt het toch allemaal plat?
Beschadig je met opstaande dingetjes als kralen of zo niet de andere pagina's?
pi_93718534
Leuke dingen maken jullie zeg!
Ik doe af en toe ook een poging tot scrappen en heb een heleboel spul liggen alleen geen tijd bijna.

Mooi scrapplekkie Jambo! Heb jij in de kast bakken staan voor 30x30 vellen? En zo ja waar heb je die vandaan, die zoek ik ook nl.
pi_93719477
Lenaatje ik heb er 2 van via scrapbookzolder.nl
pi_93719636
oke, ga ik daar eens kijken! dank je Ingrid
pi_93720240
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Jambo het volgende:
KreaDoe is inderdaad erg gaaf. Veel scrapbookstands met leuke acties. Ik ben er eind 2009 geweest, maar ik vond de entree best prijzig. Ik dacht iets van 15 euro ofzo.

Ik heb deze LO vanmiddag gemaakt.
[ afbeelding ]

En sinds deze week heb ik ook speciale kasten voor m'n scrapspullen.
Ik ben helemaal happy met m'n scrapplekkie. ;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die kasten! :9

En mooi mannetje heb je trouwens O+ Erg leuk met z'n pet :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_93721160
Oooooh, die kasten lijken er wel voor gemaakt (expedit van Ikea?) Hier staat het ook wel in kasten e.d., maar het is nog steeds onverzichtelijk. Dus als de slaapkamer aan de beurt is om op te knappen, staan die kasten (en papierbakken!) op mijn lijstje! Misschien zet ik ook wel zo'n hoekbureau neer, dan hoef ik het niet steeds van de salontafel op te ruimen :D

Ik wilde begin om mijn een layout te maken van ons nieuwe poezebeest, maar ik heb echt 0,0 inspiratie. En dan ga ik kijken op scrapbook.com om inspiratie op de doen en dan zakt de moed me al in de schoenen, want zo een creatieve geest heb ik dan ook weer niet :(

Ik zag wel de tekst "Purrrrfect" ergens op een poezenlayout voobij komen, dus die ga ik denk ik wel gebruiken O+
pi_93721210
Kunnen we niet een scrapmeet organiseren O-), dan kan ik al die handige dingen gebruiken, zoals dat emailleding van Jambo enzo O-) Volgende maand ben ik jarig, en dan ga ik maar cadeaubonnen van Pipoos vragen, dan kan ik daar al die duurdere dingen voor kopen!
pi_93721380
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef LadyS het volgende:
Kunnen we niet een scrapmeet organiseren O-), dan kan ik al die handige dingen gebruiken, zoals dat emailleding van Jambo enzo O-)
Of nog beter, een workshop! *O* Dan kan Jambo me vertellen wat een emailleding is :D en hoe het werkt.

Zal vandaag de foto's van m'n scrapbladzijdes op de computer zetten, gezichten onherkenbaar maken en even kijken waar ik het ga uploaden :)
  zondag 6 maart 2011 @ 13:27:54 #146
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93724012
Wat leuk dat dit topic een beetje begint te lopen.

Die kasten zijn inderdaad de Expedits van Ikea. En tot mijn grote geluk paste de 30x30 papierbakken er precies in. Ik heb ze een keer via marktplaats op de kop kunnen tikken via een failliete scrapbookwinkel. Maar ik heb er nog een paar nodig, want er is nog ruimte in de kast en ik heb nog meer papier die ik nu niet kwijt kan.

Hahaha, een scrapbookmeet lijkt me wel gezellig. Maar een workshop geven?? Oei, zo goed ben ik nu ook weer niet hoor. Ik heb nog wel wat scrapbooktijdschriften voor beginners liggen. Misschien kan ik daar een keer wat handige tips uithalen en hier plaatsen.

Music, die vlindertjes op de laatste LO zijn niet zo hoog hoor. Ik heb ze op papier gestempeld en daarna uitgeknipt. Dus heel dik zijn ze niet.
Als je wat dikkere dingen in een scrapbook met insteekhoezen stopt gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb in ieder geval nog niet gehad dat mijn LO's beschadigd zijn. Dat kan weer wel als je een mini-boekje gebruikt. Die kan je het beter niet al te dik maken omdat die geen insteekhoezen hebben.
pi_93730604
Vind het er netjes uitzien Jambo.

Maar een meet is toch altijd leuk, kun je altijd ideetjes op doen van elkaar en tips enzo.
VInd het een leuk topic, als ik weer wat gemaakt heb zal ik het ook eens posten, maar eerst andere dingen doen.
pi_93733093
Mijn eerste creaties!

Als eerste: het boek. Een stevig fotoboek van de Hema! :)

En de bladzijdes uit het boek.

Met Jip en Janneke, geïnspireerd door Snoek ;)

En de veroorzaakte troep. :')
  zondag 6 maart 2011 @ 19:08:14 #149
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_93736151
Heel leuk geworden Zonnestraaltje. Ik vind het ook een gaaf fotoboek. Lekkere vrolijke kleurtjes.
En die zooi is heel herkenbaar. Ik had gehoopt dat het wat minder zou worden nu ik die kasten heb, maar alsnog lag alles door de kamer verspreid.
pi_93742690
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef Jambo het volgende:
Heel leuk geworden Zonnestraaltje. Ik vind het ook een gaaf fotoboek. Lekkere vrolijke kleurtjes.
En die zooi is heel herkenbaar. Ik had gehoopt dat het wat minder zou worden nu ik die kasten heb, maar alsnog lag alles door de kamer verspreid.
Dankjewel! :) Ik vind de pagina van het tapasetentje mooi gelukt, in het echt ook mooier dan op de foto. De kleuren van de foto komen terug in de rest van de pagina. :)
Ach ja, als ik bezig ben met iets, of dat nou scrappen is, studiewerk of iets anders, dan liggen de gebruikte spullen op m'n bureau. Daarna ruim ik het wel weer op. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')