Kruidvatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Weet iemand trouwens nog een goedkoop adresje voor een berg letters (stickers)? Die zijn bijna op en meestal zijn ze een paar euro per vel, maar soms zijn er weleens aanbiedingen op vreemde plekken.
Wow, wat zijn je meiden ook groot geworden zeg!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:13 schreef LadyS het volgende:
Ik ga vanmiddag ook al naar de Kruidvat. alsof ik nog niet genoeg heb
Volgende scrapproject wordt van ons nieuwe poezebeest, die we vorige week hebben opgehaald:
[ afbeelding ]
Offtopic:
Jambo, klik hier voor Amber en hier voor Iris
Leuk om eens te zien, snoekiesnoek! Die met Jip en Janneke vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Onze scrapboekcollectie:
[ afbeelding ]
Omdat we (nouja, mijn vrouw) scrapboeken maken voor de kids zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de foto's onherkenbaar gemaakt, we willen namelijk geen foto's van onze kinderen op internet hebben.
Bij de hobby winkels heb je ook scrapboeken met een ringband, is minder duur dan een speciaal scrapboek, maar niet iedereen vind dat mooi. Volgens mij waren die tussen de 12 en 20 euro.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef Jambo het volgende:
Wat je ook kan doen is op A4 formaat scrappen en dan in een showmapje doen en in een ringband doen.
Oh, dat is niet verkeerd. Ik zal het even doorgeven, dat soort tips zijn natuurlijk altijd welkom. Liever 6 euro voor een boek dan 35 natuurlijk. Ik ga vaak op scrapboekjacht (zit een grote winkel vlakbij mijn werk), maar zo goedkoop heb ik ze nooit kunnen vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Jambo het volgende:
Bij Boekenvoordeel heb je af en toe echte scrapbooken voor 5,99 hoor Snoekie.
Oh ik word al helemaal wild als ik dit ziequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
En een stuk van de kast met scrapboekspullen:
[ afbeelding ]
Die groene zou helemaal mijn ding zijn geweest... Als ik die gezien zou hebben!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:47 schreef Jambo het volgende:
Voorbeeld van scrapboeken van Boekenvoordeel:
[ afbeelding ]
Wat een leuke layout! Heeeel leuk, die letters op de vlaggetjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Jambo het volgende:Ik heb deze LO vanmiddag gemaakt.
Foto met de telefoon gemaakt, dus niet heel scherp op sommige plaatsen.
[ afbeelding ]
Leuk! Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Laat je het ook zien hier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Heb nu een stevig fotoalbum gekocht bij de hema en daar ga ik nu aan beginnen!Ook foto's af laten drukken, dus heb alle benodigdheden!
Die kasten!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Jambo het volgende:
KreaDoe is inderdaad erg gaaf. Veel scrapbookstands met leuke acties. Ik ben er eind 2009 geweest, maar ik vond de entree best prijzig. Ik dacht iets van 15 euro ofzo.
Ik heb deze LO vanmiddag gemaakt.
Foto met de telefoon gemaakt, dus niet heel scherp op sommige plaatsen.
[ afbeelding ]
En sinds deze week heb ik ook speciale kasten voor m'n scrapspullen.
Ik ben helemaal happy met m'n scrapplekkie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of nog beter, een workshop!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef LadyS het volgende:
Kunnen we niet een scrapmeet organiseren, dan kan ik al die handige dingen gebruiken, zoals dat emailleding van Jambo enzo
Dankjewel!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef Jambo het volgende:
Heel leuk geworden Zonnestraaltje. Ik vind het ook een gaaf fotoboek. Lekkere vrolijke kleurtjes.
En die zooi is heel herkenbaar. Ik had gehoopt dat het wat minder zou worden nu ik die kasten heb, maar alsnog lag alles door de kamer verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |