Zo blij dat ik geen geschiedenis heb hèquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat stinkt![]()
Ik ook nog volgende week PO geschiedenis inleveren voor PTA over Gouda in de Gouden Eeuw.
Ja kloptquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Merkt ze niks van
Maar als we zo doorgaan kunnen we beter een schooltopic openen in PUB hè
Ben aant werkquote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een bejaardenforum niks voor jou? Denk niet dat ze daar ook hard gaan en blijkbaar kan jij daar slecht tegen
Het leven is oneerlijkquote:
Il faut se récompenser de temps en temps!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dus, even geen school meer
Of.. eigenlijk wel.. ik ga leren
Je ne compre pasquote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Il faut se récompenser de temps en temps!
(dat moet ik leren maar is wel van toepassing![]()
)
Oui, c'est trés bien mon ami.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Il faut se récompenser de temps en temps!
(dat moet ik leren maar is wel van toepassing![]()
)
IK WEET HET IK WEET HETquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oui, c'est trés bien mon ami.
Je voudrais une croque monsieur.
ik ben wel een AMIE d'accord?!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil een tostiquote:Op maandag 3 januari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
IK WEET HET IK WEET HET
Ja, is erg goed mijn vriend
Ik.. nogwat
Hij wil een tostiquote:Op maandag 3 januari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
IK WEET HET IK WEET HET
Ja, is erg goed mijn vriend
Ik.. nogwat
Croque madame, gebakken ei eropquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe maar gelijk 2quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik ben wel een AMIE d'accord?!
Et Toon, veille à ne pas avoir une vie surchargée. Et ne t'en fait pas, tout va s'arranger!
En Toon, Pas op dat u overbelast een leven te krijgen. En maak je geen zorgen, alles zal wel goed!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik ben wel een AMIE d'accord?!
Et Toon, veille à ne pas avoir une vie surchargée. Et ne t'en fait pas, tout va s'arranger!
Ik moet nog boodschappen doen voordat ik daar aan kan beginnenquote:
Volgens mijn boek:quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En Toon, Pas op dat u overbelast een leven te krijgen. En maak je geen zorgen, alles zal wel goed!
Wat liefDenk ik
Kut google translate
Ik was nieuwsgierigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Michhas het volgende:
Goudvis_ lurkte in mijn fobo
Hoe durf je!
Ik dacht dat je heel slim was, maar je neemt het gewoon over uit je boekquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Volgens mijn boek:
Pas op dat je niet een te druk leven leidt. En maak je niet druk, alles komt goed!
Mijne ook, mijn jongen.. mijne ookquote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Michhas het volgende:
Goudvis_ lurkte in mijn fobo
Hoe durf je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |