Bewust gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Alleen die plaatjes van grote_aap_ernst en Klinkerbotsing staan er niet?
Made me feel unwelcomequote:
Sowieso mijn schoolquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is irritant...
Niet dat bij ons alles zo goed is geregeld hoor, in tegendeel..
Weet je wat ik haal heel die pleurisOP wel wegquote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die OP deugd niet!!! Verander de 3e UI in die ik nu heb... die in OP is mn oude...
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wat ik haal heel die pleurisOP wel weg
hey, ik dacht dat jij een heel schattig meisje wasquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lul. Eerst verander je de titel en nu dit. Fak jou man.
Dat zeg je nu, maar aan het eind van dit jaar ben je het al zat, geloof mequote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Sowieso mijn schoolach ja nog 1,5 jaar en dan ben ik er vanaf
Is Huppel geen vrouw?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe is liefquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil je de op mailen. Moet je even je email geven dan. Heb de op net ook in code tags gepost maarjaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wat ik haal heel die pleurisOP wel weg
Geweldig. Wederom bewijs dat een OP vol UI's echt een topic ten goede komtquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was het vorig jaar al meer dan zatquote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar aan het eind van dit jaar ben je het al zat, geloof me
Ja dat ben ikquote:
sorry ben chago .quote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
hey, ik dacht dat jij een heel schattig meisje was
0,5 jaarquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Sowieso mijn schoolach ja nog 1,5 jaar en dan ben ik er vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |