Nee inhalen in mn vrije uren met een andere klas.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin
Nu moet je een lesje alleen gymen ofzo?
Nee, ik zit al in Utrecht. Straks weer terug richting het zuiden, de Nederland-trip zit er weer opquote:
What the... Waarom slaap je niet in Utrecht danquote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik zit al in Utrecht. Straks weer terug richting het zuiden, de Nederland-trip zit er weer op
Spannendquote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je alleen de laatste 2 topiques als link erbij zetten.
En Ew ik werd net gebeld door een vreemde, die een Jan zocht![]()
Wat een scrale school zegquote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee inhalen in mn vrije uren met een andere klas.
De trein rijdt niet op benzinequote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the... Waarom slaap je niet in Utrecht dan
Zonde van je benzine man
ik moet nog een jaar gymmen en dan ben ik er ook vanaf! ja en waarschijnlijk nog inhalen met van die bruggers ookquote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Spannend
Kijk is in je fobo
[..]
Wat een scrale school zeg
Mijn gym zit er nu voor altijd op
Daarom morgen om kwart voor 1 uit
Moeten jullie dat echt inhalen?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik moet nog een jaar gymmen en dan ben ik er ook vanaf! ja en waarschijnlijk nog inhalen met van die bruggers ook
Non, die is uitgeleend op dit moment, hopen dat ie ook weer heel terugkomtquote:
Als je het niet inhaalt ga je niet over ookquote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moeten jullie dat echt inhalen?
Wij alleen als je coupertest mist ofzo...
Ik zag het ook alquote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Michhas het volgende:
Naaktfoto's van Annnet
AnnnetJe trots wordt gekrenkt
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zag het ook al
Is het waar?
Amaiquote:
Je wilde het toch zo graag?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Awww wat liev van je sperzieeeeee![]()
Dat is irritant...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Als je het niet inhaalt ga je niet over ook![]()
Maar gelukkig zijn er af en toe facultatieve lessen zodat we dan in kunnen halen tijdens onze normale uren en de mensen die dan niet hoeven in te halen en hebben dan geen gymles
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe denken we nu over de OP?
Ik heb dat wat ik al had en die van klinker min of meer samen gevoegd en ik vind het wel best zo.
quote:
Ik vind hem geweldigquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe denken we nu over de OP?
Ik heb dat wat ik al had en die van klinker min of meer samen gevoegd en ik vind het wel best zo.
En als iedereen nou gewoon van de wiki afblijft en nieuw deel opent met het volgende deel knopje dan hoef je er alleen de link van het vorige topic aan toe te voegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |