Te kort geslapenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry ben chago .
Last van mn rug door het hoesten, fml.
Beetje liefde?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry ben chago .
Ja kon mn pws dit jaar dus al maken maar dan was het geschiedenis en die vent is zo'n zak van een begeleider dat ik dus eigenlijk een ander vak wil maar ik kon niet meer veranderenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
0,5 jaar![]()
Maar, profielwerkstuk, examens..
Kusje eropquote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik was het vorig jaar al meer dan zat
We delen mijn liefdequote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mmkay ik ga welmn liefde is op.
totzoquote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mmkay ik ga welmn liefde is op.
Is er überhaubt wel is degelijk op jou school?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja kon mn pws dit jaar dus al maken maar dan was het geschiedenis en die vent is zo'n zak van een begeleider dat ik dus eigenlijk een ander vak wil maar ik kon niet meer veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Ja ik vind het best. Ben gvd al 140 posts bezig met die OP.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry ben chago .
Erg fijn hoor om je pws in de 5e te maken... Echt irritant, en als je dan ook nog proefwerken moet leren die over alle stof gaan en examens leren..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja kon mn pws dit jaar dus al maken maar dan was het geschiedenis en die vent is zo'n zak van een begeleider dat ik dus eigenlijk een ander vak wil maar ik kon niet meer veranderen
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is er überhaubt wel is degelijk op jou school?![]()
PM al je problemen maarquote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
Ik zal oprotten naar de Klaagbaak oke?
JAaa, ik had in de vakantie ook wat aan m'n pws moeten doen, maar dat heb ik dus niet gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Erg fijn hoor om je pws in de 5e te maken... Echt irritant, en als je dan ook nog proefwerken moet leren die over alle stof gaan en examens leren..
Dan wordt Klinks jaloersquote:
Fijn als in sarcasme?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Erg fijn hoor om je pws in de 5e te maken... Echt irritant, en als je dan ook nog proefwerken moet leren die over alle stof gaan en examens leren..
Ja ik heb nu nog vakantie, dit is mijn 2e week, maar ook nog niets gedaan deze weken.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JAaa, ik had in de vakantie ook wat aan m'n pws moeten doen, maar dat heb ik dus niet gedaan
Volgende week 6 pta's en ook nog niet voor geleerd
Dat stinktquote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JAaa, ik had in de vakantie ook wat aan m'n pws moeten doen, maar dat heb ik dus niet gedaan
Volgende week 6 pta's en ook nog niet voor geleerd
Nee ik bedoel dus dat je het in de 5e moet doen, omdat je er dus in de 6e dan geen last van ehbt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Fijn als in sarcasme?Mn vriendinnen in de 6e klagen aan een stuk door over PWS en zeggen dat ik het veel beter nu had kunnen doen. Maar die leraar is ook zo'n sadist gewoon
Merkt ze niks vanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan wordt Klinks jaloers
[..]
Fijn als in sarcasme?Mn vriendinnen in de 6e klagen aan een stuk door over PWS en zeggen dat ik het veel beter nu had kunnen doen. Maar die leraar is ook zo'n sadist gewoon
Ah okequote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dus dat je het in de 5e moet doen, omdat je er dus in de 6e dan geen last van ehbt.
Is een bejaardenforum niks voor jou? Denk niet dat ze daar ook hard gaan en blijkbaar kan jij daar slecht tegenquote:
of KLBquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Merkt ze niks van
Maar als we zo doorgaan kunnen we beter een schooltopic openen in PUB hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |