Dan wordt Klinks jaloersquote:
Fijn als in sarcasme?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Erg fijn hoor om je pws in de 5e te maken... Echt irritant, en als je dan ook nog proefwerken moet leren die over alle stof gaan en examens leren..
Ja ik heb nu nog vakantie, dit is mijn 2e week, maar ook nog niets gedaan deze weken.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JAaa, ik had in de vakantie ook wat aan m'n pws moeten doen, maar dat heb ik dus niet gedaan
Volgende week 6 pta's en ook nog niet voor geleerd
Dat stinktquote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JAaa, ik had in de vakantie ook wat aan m'n pws moeten doen, maar dat heb ik dus niet gedaan
Volgende week 6 pta's en ook nog niet voor geleerd
Nee ik bedoel dus dat je het in de 5e moet doen, omdat je er dus in de 6e dan geen last van ehbt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Fijn als in sarcasme?Mn vriendinnen in de 6e klagen aan een stuk door over PWS en zeggen dat ik het veel beter nu had kunnen doen. Maar die leraar is ook zo'n sadist gewoon
Merkt ze niks vanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan wordt Klinks jaloers
[..]
Fijn als in sarcasme?Mn vriendinnen in de 6e klagen aan een stuk door over PWS en zeggen dat ik het veel beter nu had kunnen doen. Maar die leraar is ook zo'n sadist gewoon
Ah okequote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dus dat je het in de 5e moet doen, omdat je er dus in de 6e dan geen last van ehbt.
Is een bejaardenforum niks voor jou? Denk niet dat ze daar ook hard gaan en blijkbaar kan jij daar slecht tegenquote:
of KLBquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Merkt ze niks van
Maar als we zo doorgaan kunnen we beter een schooltopic openen in PUB hè
Zo blij dat ik geen geschiedenis heb hèquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat stinkt![]()
Ik ook nog volgende week PO geschiedenis inleveren voor PTA over Gouda in de Gouden Eeuw.
Ja kloptquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Merkt ze niks van
Maar als we zo doorgaan kunnen we beter een schooltopic openen in PUB hè
Ben aant werkquote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een bejaardenforum niks voor jou? Denk niet dat ze daar ook hard gaan en blijkbaar kan jij daar slecht tegen
Het leven is oneerlijkquote:
Il faut se récompenser de temps en temps!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dus, even geen school meer
Of.. eigenlijk wel.. ik ga leren
Je ne compre pasquote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Il faut se récompenser de temps en temps!
(dat moet ik leren maar is wel van toepassing![]()
)
Oui, c'est trés bien mon ami.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Il faut se récompenser de temps en temps!
(dat moet ik leren maar is wel van toepassing![]()
)
IK WEET HET IK WEET HETquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oui, c'est trés bien mon ami.
Je voudrais une croque monsieur.
ik ben wel een AMIE d'accord?!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil een tostiquote:Op maandag 3 januari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
IK WEET HET IK WEET HET
Ja, is erg goed mijn vriend
Ik.. nogwat
Hij wil een tostiquote:Op maandag 3 januari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
IK WEET HET IK WEET HET
Ja, is erg goed mijn vriend
Ik.. nogwat
Croque madame, gebakken ei eropquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe maar gelijk 2quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik ben wel een AMIE d'accord?!
Et Toon, veille à ne pas avoir une vie surchargée. Et ne t'en fait pas, tout va s'arranger!
En Toon, Pas op dat u overbelast een leven te krijgen. En maak je geen zorgen, alles zal wel goed!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik ben wel een AMIE d'accord?!
Et Toon, veille à ne pas avoir une vie surchargée. Et ne t'en fait pas, tout va s'arranger!
Ik moet nog boodschappen doen voordat ik daar aan kan beginnenquote:
Volgens mijn boek:quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En Toon, Pas op dat u overbelast een leven te krijgen. En maak je geen zorgen, alles zal wel goed!
Wat liefDenk ik
Kut google translate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |