SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Zeker weten, al bezig geweest met het uiterlijk veranderen? (LauncherPRO enzo)quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef drijfhout het volgende:
Ik ben erg blij met de Samsung Galaxy S die ik sinds twee weken heb. Android is fabulous.
Deze is baas!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef drijfhout het volgende:
Ik ben erg blij met de Samsung Galaxy S die ik sinds twee weken heb. Android is fabulous.
Wow! Die is lelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn huidige toestel is een Samsung C3300K, en daar ben ik voor nu tevreden mee.![]()
[ afbeelding ]
jij bent niet zo liefquote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef isolonl het volgende:
[..]
god *@^& vuile *#&*&@& ik haat je *(&*
ik kan wel een hele lieve jongen zijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou èn?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Gridlok het volgende:
Niet om je style te verpesten want je baard is wel sick, maar die phone matched gewoon niet bij je baard vriend.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef isolonl het volgende:
[..]
ik kan wel een hele lieve jongen zijn hoor
aangzien je een jonge bent, koop ik geen androidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
Valt toch wel mee? heb ik nooit geen last van tenminste.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet alleen pijn aan mn oren want die rand boven is scherp jonge. ze moeten een HTC Legend Bold maken.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet alleen pijn aan mn oren want die rand boven is scherp jonge. ze moeten een HTC Legend Bold maken.
quote:
Nouja, schijnbaar ben ik een heel gevoelig meisjequote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? heb ik nooit geen last van tenminste.
tihi!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, schijnbaar ben ik een heel gevoelig meisje
WM, IOS en Symbian zijn voor de nerdjes.quote:
Ik heb geen android omdat ik dan 'alternatiefquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen met Android denken dat ze alternatief doordat ze niet met de iPhone en BB meute meelopen, maar stiekem zijn ze zelf mainstream bezig
Haten op de OS van de iPhoneDat toestel is gewoon technisch perfect.
Ditquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen met Android denken dat ze alternatief doordat ze niet met de iPhone en BB meute meelopen, maar stiekem zijn ze zelf mainstream bezig
behalve als je je hem verkeerd houdt van dan ben je je bereik kwijt. wat een kansloze technische foutquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je kiest toch een toestel omdat je het fijn vindt werken, niet om je af te zetten tegen de massa?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |