SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Zeker weten, al bezig geweest met het uiterlijk veranderen? (LauncherPRO enzo)quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef drijfhout het volgende:
Ik ben erg blij met de Samsung Galaxy S die ik sinds twee weken heb. Android is fabulous.
Deze is baas!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef drijfhout het volgende:
Ik ben erg blij met de Samsung Galaxy S die ik sinds twee weken heb. Android is fabulous.
Wow! Die is lelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn huidige toestel is een Samsung C3300K, en daar ben ik voor nu tevreden mee.![]()
[ afbeelding ]
jij bent niet zo liefquote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef isolonl het volgende:
[..]
god *@^& vuile *#&*&@& ik haat je *(&*
ik kan wel een hele lieve jongen zijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou èn?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Gridlok het volgende:
Niet om je style te verpesten want je baard is wel sick, maar die phone matched gewoon niet bij je baard vriend.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef isolonl het volgende:
[..]
ik kan wel een hele lieve jongen zijn hoor
aangzien je een jonge bent, koop ik geen androidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
Valt toch wel mee? heb ik nooit geen last van tenminste.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet alleen pijn aan mn oren want die rand boven is scherp jonge. ze moeten een HTC Legend Bold maken.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet alleen pijn aan mn oren want die rand boven is scherp jonge. ze moeten een HTC Legend Bold maken.
quote:
Nouja, schijnbaar ben ik een heel gevoelig meisjequote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? heb ik nooit geen last van tenminste.
tihi!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, schijnbaar ben ik een heel gevoelig meisje
WM, IOS en Symbian zijn voor de nerdjes.quote:
Ik heb geen android omdat ik dan 'alternatiefquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen met Android denken dat ze alternatief doordat ze niet met de iPhone en BB meute meelopen, maar stiekem zijn ze zelf mainstream bezig
Haten op de OS van de iPhoneDat toestel is gewoon technisch perfect.
Ditquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen met Android denken dat ze alternatief doordat ze niet met de iPhone en BB meute meelopen, maar stiekem zijn ze zelf mainstream bezig
behalve als je je hem verkeerd houdt van dan ben je je bereik kwijt. wat een kansloze technische foutquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je kiest toch een toestel omdat je het fijn vindt werken, niet om je af te zetten tegen de massa?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Vergeet de wekker nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
behalve als je je hem verkeerd houdt van dan ben je je bereik kwijt. wat een kansloze technische fout
Ik heb een iPhone en geen last vanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
behalve als je je hem verkeerd houdt van dan ben je je bereik kwijt. wat een kansloze technische fout
Nou, zat mensen hebben er wel last van.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone en geen last van
zie mijn alternatief zijn en een door apple erkent probleem niet hebben. kansloosquote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone en geen last van
In de praktijk merk je er geen reet vanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou, zat mensen hebben er wel last van.
Als je geen vrienden hebt en dus nooit gebeld wordt niet neequote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
In de praktijk merk je er geen reet van
Opgeblazen bullshit is het.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je geen vrienden hebt en dus nooit gebeld wordt niet nee
Los daarvan zal jij de laatste zijn die het toe zou geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
In de praktijk merk je er geen reet van
Opgeblazen bullshit is het.
Nee, júllie geven niet toe dat het bullshit is. Ik zou het direct toegeven als er een mankement zou zijn. Net als die wekkerbug nu. Dát is een mankement. Niet die antenne bullshit.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Los daarvan zal jij de laatste zijn die het toe zou geven.
Wat doet de wekker dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, júllie geven niet toe dat het bullshit is. Ik zou het direct toegeven als er een mankement zou zijn. Net als die wekkerbug nu. Dát is een mankement. Niet die antenne bullshit.
Wekken.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat doet de wekker dan?
Of wat doet hij niet?
Wat hij niet doet:quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat doet de wekker dan?
Of wat doet hij niet?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Giester het volgende:
SGS i9000Hek ok jah. Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
Het feit dat Android fanboys zo blijven hameren op zulke kleine dingen geeft al aan dat ze niet met echte argumenten kunnen komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat doet de wekker dan?
Of wat doet hij niet?
JAAAAAAH jongen stop nu toch met jezelf voor lul zettenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, júllie geven niet toe dat het bullshit is. Ik zou het direct toegeven als er een mankement zou zijn. Net als die wekkerbug nu. Dát is een mankement. Niet die antenne bullshit.
Niet gewekt worden met als resultaat dat je te laat op/bij school/werk/belangrijke afspraak komt vind ik behoorlijk serieus.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het feit dat Android fanboys zo blijven hameren op zulke kleine dingen geeft al aan dat ze niet met echte argumenten kunnen komen.
Ach, andere fabrikanten hebben er ook last van hoor. Het is een normaal fenomeen, maar omdat het bij de oh zo populaire en geweldige iPhone voorkomt wordt het gelijk driehonderd keer uitvergroot (vooral door figuren zoals jij die een vreemde, fanatieke wrok koesteren jegens de iPhone).quote:Op maandag 3 januari 2011 20:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
JAAAAAAH jongen stop nu toch met jezelf voor lul zetten![]()
de iphone was idd revolutionair en hun touch-techniek is de perfectie, maar in de iphone 4 zit gewoon een gigantisch amateuristische fout en zijn de links en recht door meerdere android phonys ingehaald.
Ik zie het als een goed excuus om uit te slapen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Niet gewekt worden met als resultaat dat je te laat op/bij school/werk/belangrijke afspraak komt vind ik behoorlijk serieus.
Dadelijk mis je je bruiloft.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zie het als een goed excuus om uit te slapen.
Tsja, dan heb je gewoon pech. Geen enkel toestel is perfect.quote:
Dan neem je HTC HD als voorbeeld. Nog zon faal telefoon.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ach, andere fabrikanten hebben er ook last van hoor. Het is een normaal fenomeen, maar omdat het bij de oh zo populaire en geweldige iPhone voorkomt wordt het gelijk driehonderd keer uitvergroot (vooral door figuren zoals jij die een vreemde, fanatieke wrok koesteren jegens de iPhone).
Neemt niet weg dat de wekker heeft gefaaldquote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Tsja, dan heb je gewoon pech. Geen enkel toestel is perfect.
iPhone Alarm Bug Makes You Late, Android Can Cost You Your Job
Net een boomerang, elk argument komt terug.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dan neem je HTC HD als voorbeeld. Nog zon faal telefoon.
Ik heb geen fanatieke wrok jegens de iPhone.
Ik vind het gewoon grappig om Apple fanboys op de stang te jagen door hun alles te beledigen.
Klopt.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de wekker heeft gefaald
Wil je niet van die cryptische zinnen gebruiken. Ik snap dat allemaal niet hoor. Ik heb wel een Fok! nivo hequote:Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Net een boomerang, elk argument komt terug.
Jammer dat je telefoon geen groen boekje heeft..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef .Neovo. het volgende:
HTC met android
die wil ik
iPhone
en met mijn oude htc met windows mobile kan ik daarna prima als navigatiesysteem gebruiken.![]()
TomTom navigator ftw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |