WM, IOS en Symbian zijn voor de nerdjes.quote:
Ik heb geen android omdat ik dan 'alternatiefquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen met Android denken dat ze alternatief doordat ze niet met de iPhone en BB meute meelopen, maar stiekem zijn ze zelf mainstream bezig
Haten op de OS van de iPhoneDat toestel is gewoon technisch perfect.
Ditquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen met Android denken dat ze alternatief doordat ze niet met de iPhone en BB meute meelopen, maar stiekem zijn ze zelf mainstream bezig
behalve als je je hem verkeerd houdt van dan ben je je bereik kwijt. wat een kansloze technische foutquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je kiest toch een toestel omdat je het fijn vindt werken, niet om je af te zetten tegen de massa?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Vergeet de wekker nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
behalve als je je hem verkeerd houdt van dan ben je je bereik kwijt. wat een kansloze technische fout
Ik heb een iPhone en geen last vanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
behalve als je je hem verkeerd houdt van dan ben je je bereik kwijt. wat een kansloze technische fout
Nou, zat mensen hebben er wel last van.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone en geen last van
zie mijn alternatief zijn en een door apple erkent probleem niet hebben. kansloosquote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone en geen last van
In de praktijk merk je er geen reet vanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou, zat mensen hebben er wel last van.
Als je geen vrienden hebt en dus nooit gebeld wordt niet neequote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
In de praktijk merk je er geen reet van
Opgeblazen bullshit is het.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je geen vrienden hebt en dus nooit gebeld wordt niet nee
Los daarvan zal jij de laatste zijn die het toe zou geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
In de praktijk merk je er geen reet van
Opgeblazen bullshit is het.
Nee, júllie geven niet toe dat het bullshit is. Ik zou het direct toegeven als er een mankement zou zijn. Net als die wekkerbug nu. Dát is een mankement. Niet die antenne bullshit.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Los daarvan zal jij de laatste zijn die het toe zou geven.
Wat doet de wekker dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, júllie geven niet toe dat het bullshit is. Ik zou het direct toegeven als er een mankement zou zijn. Net als die wekkerbug nu. Dát is een mankement. Niet die antenne bullshit.
Wekken.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat doet de wekker dan?
Of wat doet hij niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |