Nou inderdaadquote:
lekker vuurwerk geknald en met mn vriendin het nieuwe jaar ingebald natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gedaan met O&N?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
nou nou... de snelheid zit er weer in hoor...
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik rook echt al veeeeeeeeel te langquote:
Goed begin is het halve werk dusquote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
lekker vuurwerk geknald en met mn vriendin het nieuwe jaar ingebald natuurlijk![]()
n00b.quote:
Hell yeah.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk dus
Hmmquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell yeah.
alleen kut als je alleen een gipswandje als muur hebt en je broer in de kamer ernaast ligt.
ze komt nogal hevig
Alsof je het erg vindt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell yeah.
alleen kut als je alleen een gipswandje als muur hebt en je broer in de kamer ernaast ligt.
ze komt nogal hevig
Ach, ik mis alleen sappige verhalen?quote:
Stress... ben ik mee gestoptquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef Teal het volgende:
[..]
is goed voor je, minder stres, minder trek in eten
Dus jouw broer lag om 12 uur in bed....?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell yeah.
ze komt nogal hevig
nee, half 3, en wij ook zoietsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Dus jouw broer lag om 12 uur in bed....?
Sappig... balen dat ik dat nu ook mis...quote:
Die heb ik ook gemist danquote:
Je zei, ballend het nieuwe jaar in, dus ik dacht dat je iets voor 12e begonquote:
Oh dat scheelt, dan mis ik niksquote:
Mij toch wel?quote:
Heeft MiniDuck het nog goed volgehouden met O&N ?quote:
nee joh, eerst nog ff mn mooie vuurwerkpotten aanknallen, en daarna zuipen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Teal het volgende:
[..]
Je zei, ballend het nieuwe jaar in, dus ik dacht dat je iets voor 12e begon
Echte manquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee joh, eerst nog ff mn mooie vuurwerkpotten aanknallen, en daarna zuipen.
en daarna pas ballen
I'm right here if you need mequote:
Whehehe het kind van een vriendin van mij keek zo naar het vuurwerk, daarna naar haar mamma echt zo van 'boeiend' en wou slapen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Heeft MiniDuck het nog goed volgehouden met O&N ?
Uit het oog uit het hart jewaidsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
en mij ?
ik ben er meer als een week niet geweest, heb jen iet aan me gedacht
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart jewaids
Wel!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
en mij ?
ik ben er meer als een week niet geweest, heb jen iet aan me gedacht
jkquote:
De hond van me vriendin scheen hem weer helemaal te flippenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whehehe het kind van een vriendin van mij keek zo naar het vuurwerk, daarna naar haar mamma echt zo van 'boeiend' en wou slapen.
wut een jood met aids?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart jewaids
quote:
En ook een heel oud grapje alquote:
Jij ook aan mij gedacht?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Heeft MiniDuck het nog goed volgehouden met O&N ?
Of bloedtransfusiequote:
Ik heb wel iets anders voor je!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie komt mij warme broodjes brengen?
Ik kom eraanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie komt mij warme broodjes brengen?
Ahhhwww.... Dat doe je toch niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]die heeft heerlijk doorgeslapen
alleen smiddags vond ze mij niet echt lief toen ik wat knallertjes afstak...
Dan is ie nieuw voor jouquote:
Denk het wel om te blijven levenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of bloedtransfusie
Of mogen joden die niet?
Dat is leuk he, iemand daarmee wakker makenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]die heeft heerlijk doorgeslapen
alleen smiddags vond ze mij niet echt lief toen ik wat knallertjes afstak...
quote:
Lui hadden hun hond meegenomen, die de hele tijd buiten was, ook toen lui vuurwerk af gingen steken, op een meter afstand van die hond. Beest werd gek.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
De hond van me vriendin scheen hem weer helemaal te flippen
haha, als je der maar een dikke kus heb gegeven daarna!quote:
Ja dat vind ik niks gek.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lui hadden hun hond meegenomen, die de hele tijd buiten was, ook toen lui vuurwerk af gingen steken, op een meter afstand van die hond. Beest werd gek.
Goed bezig, slapen is ook gewoon beter dan vuurwerkquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whehehe het kind van een vriendin van mij keek zo naar het vuurwerk, daarna naar haar mamma echt zo van 'boeiend' en wou slapen.
Meestal is niet altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Denk het wel om te blijven leven.
Maar is meestal wel aids vrij
Laat maar NBT heeft vast een beter aanbod voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeeeeee wat dan wat dan?
[..]
tuurlijk, knuffel en daarna sterretjes afgestoken, die vond ze wel tof!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef NBT het volgende:
[..]
haha, als je der maar een dikke kus heb gegeven daarna!
Ahhh mooizooo!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk, knuffel en daarna sterretjes afgestoken, die vond ze wel tof!
Grappig hea.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal is niet altijd
[..]
Laat maar NBT heeft vast een beter aanbod voor je
Mja ik snap ook niet dat ze het beest niet binnen lieten. Dat beest is ook niet te houden, 80 kg schoon aan de haakquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niks gek.
wij houden er altijd netjes rekening mee met dieren ect.
ja, ik ben heul lief... als ik slaapquote:
Ah, zo'n kalf...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik snap ook niet dat ze het beest niet binnen lieten. Dat beest is ook niet te houden, 80 kg schoon aan de haak
Inderdaad. Vuurwerkquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, slapen is ook gewoon beter dan vuurwerk![]()
tja eigen schuld dan he.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik snap ook niet dat ze het beest niet binnen lieten. Dat beest is ook niet te houden, 80 kg schoon aan de haak
quote:
Mja wij waren weg maar de kat hier blijft sowieso altijd binnen. Wel even de radio voor 'm aan gezet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
tja eigen schuld dan he.
wij houden onze katten de 31ste ook altijd binnen.
liggen de hele dag te maffen
Nee.quote:
Ik liet de kat van mn vriendin nog ontsnappen om half 12.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
tja eigen schuld dan he.
wij houden onze katten de 31ste ook altijd binnen.
liggen de hele dag te maffen
Nee.quote:
Ach... die beesten zoeken heus wel een veilig plekje en komen 1 van de dagen daarna wel weer terug hoor...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik liet de kat van mn vriendin nog ontsnappen om half 12.
Half in paniek achter dat beest aan met zn 3en
Slechte ervaringen mee.quote:
We hadden haar al vrij snel te pakken gelukkig.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... die beesten zoeken heus wel een veilig plekje en komen 1 van de dagen daarna wel weer terug hoor...
Ja!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik ben heul lief... als ik slaap
Ik snap hem ook niet... het gaat te snel, daar ga ik raar van doen, maar wat wilde jij nou hebben?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
damn, deze snap ik niet.. het is maandag he! ben niet zo scherp.
Dat mocht je willen, dat je wist hoe ik ben als ik slaapquote:
een kindjequote:[..]
Ik snap hem ook niet... het gaat te snel, daar ga ik raar van doen, maar wat wilde jij nou hebben?
Mind your stepquote:
hahaha ohwja, een kindje!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat mocht je willen, dat je wist hoe ik ben als ik slaap
[..]
een kindje
ik juist niet als ik slaapquote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik ben heul lief... als ik slaap
tring, tring...quote:
Tot later misschien MDquote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tring, tring...
maar ik ga weer even verder hier, misschien nog tot later vandaag
Tot minstens 9pm maar ik denk wel tot 10pmquote:
Zal ik doenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
sla joris linssen van hello goodbye nog op zijn bek als je hem ziet
?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot minstens 9pm maar ik denk wel tot 10pm
Bij elk roltrapdingquote:
Werkse!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tring, tring...
maar ik ga weer even verder hier, misschien nog tot later vandaag
ben ik gelukkig niet de enige.quote:
whehe zo ben ik dus ook hequote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens mijn zoon![]()
Kwam net thuis uit school, nog steeds buikpijn en misselijk. Weer de gevraagd of ik hem ziek moest melden en weer gewoon nee zeggen en toch naar school gaan he
Wil ik ookquote:
Ik ga niet blijven vragenquote:
Je raakt aan alles gewend hoor. Zeker na bijna 5 jaarquote:
Nu geen tijd voor, doe ik vanavond dan wel of morgenavondquote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ga niet blijven vragen :p vertel je hele leven dan meteen
welk werk?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu geen tijd voor, doe ik vanavond dan wel of morgenavond
Ja in de PM had iemand hulp nodig. Vreemd wel dat ie mij daarvoor ging pmenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef lipjes het volgende:
heeft er nog iemand computerhulp nodig
ik heb geld nodig
is dit een compliment naar je zoon toe of ben je zo'n verschrikkelijke moederquote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens mijn zoon![]()
Kwam net thuis uit school, nog steeds buikpijn en misselijk. Weer de gevraagd of ik hem ziek moest melden en weer gewoon nee zeggen en toch naar school gaan he
Mijn LG - Pop is kapot door waterschadequote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef lipjes het volgende:
heeft er nog iemand computerhulp nodig
ik heb geld nodig
Die post hier ook wel eensquote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in de PM had iemand hulp nodig. Vreemd wel dat ie mij daarvoor ging pmen![]()
Een of andere BONG
Mijn zoon is gewoon een bikkel.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dit een compliment naar je zoon toe of ben je zo'n verschrikkelijke moeder
Was knutsel middagquote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dit een compliment naar je zoon toe of ben je zo'n verschrikkelijke moeder
wie weet weet jij er wel veel vanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in de PM had iemand hulp nodig. Vreemd wel dat ie mij daarvoor ging pmen![]()
Een of andere BONG
dat is heul geen pcquote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Mijn LG - Pop is kapot door waterschade
Wil je fixen?
Doei!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Misschien tot later vanavond dus![]()
Ik weet heel goed wie ik op msn om hulp kan vragenquote:
quote:[..]
dat is heul geen pc
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
wie weet weet jij er wel veel van
[..]
dat is heul geen pc
hehequote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wie ik op msn om hulp kan vragen
[..]
telefoonwinkel jongeh!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef Teal het volgende:
[..]maar dan is hij nog wel kapot en moet hij gefixd worden
en als internet eruit vliegtquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wie ik op msn om hulp kan vragen
Dat ding kost 35 euro 2de hans, en krijg binnenkort me supersilmmemobielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Dan duik ik heel snel op het netwerk van de burenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als internet eruit vliegt![]()
![]()
oh ja EZ
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat ding kost 35 euro 2de hans, en krijg binnenkort me supersilmmemobielDie een wekker heeft die niet kan omgaan met het nieuwe jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja ja, alsof blackbarry zo goed isquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die een wekker heeft die niet kan omgaan met het nieuwe jaar
Ik heb een HTCquote:
Nergens last vanquote:
Je verpeste mijn grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is nu ook niet meer van toepassing
btw: hoi
Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik doe me bestquote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas
Ik hou van grappen verpesten, vooral als ze slecht zijn![]()
Hoe gaat het hier?
Pics of het gebeurde nietquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Teal het volgende:
[..]
Je verpeste mijn grapJe plaatje werkt ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is nu ook niet meer van toepassing
btw: hoi
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
NIEUW?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef lipjes het volgende:
Iemand trouwens al nieuws over een nieuw disturbed optreden in nl/be/de/lu?
Nee, komen die danquote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef lipjes het volgende:
Wie is blackfield ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
NIEUW?![]()
![]()
Ik ga eerst nog naar Blackfield!![]()
ik heb nog niks kunnen vindenquote:
Oh, als je wel wat weet roep even aubquote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wie is blackfield ?
[..]
ik heb nog niks kunnen vinden
Neuh. Kan je wel iets vinden over Dope?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef lipjes het volgende:
Wtf is dopequote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh. Kan je wel iets vinden over Dope?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je plaatje werkt ook niet [ afbeelding ]
Bazenlied.quote:
Uhm ooggetuige ook goed?quote:
Ligt eraan of ze betrouwbaar zijnquote:
heb geen Yt op dit systeemquote:
Ohquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef lipjes het volgende:
KAPOTKAPOTKAPOT.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Teal het volgende:
[..]stik er dan maar in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dope is tof.quote:
Omdat Kermit.quote:
Grooveshark?quote:
Hoi CCquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha de 29382e keer kwam er nog een glimlachje vanaf
quote:
IK ZEG TOCH DAT HET TOF ISquote:dope
tof, cool
Scroll verder naar benee en ontdek het geheimquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
IK ZEG TOCH DAT HET TOF IS
Hoe is'tquote:
Grooveshark.comquote:
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Scroll verder naar benee en ontdek het geheim![]()
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL /cruise
Goed, eindelijk begonnen met lerenquote:
Op FOK! zitten is niet lerenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed, eindelijk begonnen met leren.
Samenvattingen lezen wel.quote:
In amerika.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef NBT het volgende:
heh lipjes wat las ik nou? Korn EN Disturbed!?![]()
Vanmiddag al genoeg gelezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Teal het volgende:
[..]![]()
Als je dit nu leest, lees je je samenvatting niet.
quote:
IK SCROLDE WELquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Teal het volgende:
[..]
Dan scroll je niet naar benee![]()
eigenwijs
http://www.rock-concerts.net/disturbed-concert-tour/#idc-coverquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef NBT het volgende:
heh lipjes wat las ik nou? Korn EN Disturbed!?![]()
haha mooizoquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed, eindelijk begonnen met leren.
Nu nog even volhouden. Twee wekenquote:
Waarvoor leer je eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu nog even volhouden. Twee weken.
Boswachter.quote:
Vet,quote:
Ik bel Jonathan Davis wel even!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://www.rock-concerts.net/disturbed-concert-tour/#idc-cover
http://tickets.rock-conce(...)a+Disturbed+%26+Korn
laat ze naar NL komen!
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Dus jij wordt zo'ndie mij zoveel uur taakstraf geeft
Weet ik veelquote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Niet iedere jurist wordt rechter.
Nah. Rechter zul je mij niet zien worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet ik veel
Rechten klinkt voor mij als rechter
zie mijn editquote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah. Rechter zul je mij niet zien worden.
Jep gezienquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep gezien.
Denk dat hierna nog een Master Nederlands Recht ga doen voor Officier van Justitie.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Teal het volgende:
[..]
![]()
Maar... wat houdt dat dan inJe weet wat een advocaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Een OvJ is in principe de tegenhanger daarvan in een strafproces. Verder leidt een OvJ onderzoeken van de politie en zorgen zij voor de strafeis die de rechter KAN volgen.
Wat voor opleiding volg jij dan?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef lipjes het volgende:
btw NBT,
Ben jij wel eens bij Rock am Ring geweest ?
De aanklager dus?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet wat een advocaat is? Een OvJ is in principe de tegenhanger daarvan in een strafproces. Verder leidt een OvJ onderzoeken van de politie en zorgen zij voor de strafeis die de rechter KAN volgen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Teal het volgende:
[..]
De aanklager dus?In een strafproces is de OvJ de openbare aanklager ja. Wat voor opleiding volg jij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
Metallica, Slipknot, Korn, Down, Lamb of God, Kamelot en Pendulum.
1 dag.
1 'festival'
Ez was erbij
hmm crap.quote:
Woher ?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
Metallica, Slipknot, Korn, Down, Lamb of God, Kamelot en Pendulum.
1 dag.
1 'festival'
Ez was erbij
Ik ga even googlen!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm crap.
wil er miss heen dit jaar.
denk alleen neit dat mn vriendin 4 dagen lang rock/metal ect waardeerd
HBO media en entertainment management, maar ik begin pas in september '11quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In een strafproces is de OvJ de openbare aanklager ja. Wat voor opleiding volg jij dan?
Ach so. InHollandquote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef Teal het volgende:
[..]
HBO media en entertainment management, maar ik begin pas in september '11
Volbeat, In Flames, System of a down!quote:
Ah, ben benieuwdquote:
In fucking Flamesquote:
quote:
Haha okquote:
Zit er nu al sterk over na te denken ja!quote:
Ja dat klonk heel krakerig over mijn laptop!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan vrijdag een beetje zeuren over de muziek die ik had aanstaan
Ja ik wil er ook heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Zit er nu al sterk over na te denken ja!
Koop goeie speakers danquote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat klonk heel krakerig over mijn laptop!
Waarom, ik had niet geplanned om muziek te gaan luisteren, dat doe ik nooit op mijn laptop namelijkquote:
Ah... want wrs had je het best mooi gevonden als ik dit zo lees...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat klonk heel krakerig over mijn laptop!
Maakt niet uit, al is het een filmpje van youtubequote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom, ik had niet geplanned om muziek te gaan luisteren, dat doe ik nooit op mijn laptop namelijk
Ik ga geloof ik naar de EO jongerendagquote:
Gezellig, dan kunnen we meeten...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik naar de EO jongerendag
daar kun je je kint wel gratis naartoe nemenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal handen in de lucht en dansenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kintquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
daar kun je je kint wel gratis naartoe nemen
Zeker te wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Allemaal handen in de lucht en dansen
quote:
De mijne gaat dan ook niet mee...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
En nee kind gaat niet mee. Die lacht me keihard uit als ik het zelfs maar zou voorstellen
niemand?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Teal het volgende:
Vanavond me eerste rijles (intake)
Vet zenuwachtig
Neequote:
Volgende keer moet ik maar eens beter luisteren dan!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... want wrs had je het best mooi gevonden als ik dit zo lees...
waarom ben je zenuwachtig dan links is de koppeling midden de rem rechts gasquote:
Je verward me, een collega zei net dat de rem rechts zatquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom ben je zenuwachtig dan links is de koppeling midden de rem rechts gas
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik maar eens beter luisteren dan!
haha ik hield je maar voor de gek hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Je verward me, een collega zei net dat de rem rechts zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik hield je maar voor de gek hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik hield je maar voor de gek hoorIk haal vast de voorpagina van de Telegraaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
ik hoop dat volbeat naar pinkpop komt..quote:
natuurlijk komt er een volgende keer! Ik vond het gezellig!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]volgende keer... komt er een volgende keer
![]()
voelt zich blij, dat ie een keer niet word afgewezen...
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef NBT het volgende:
[..]
natuurlijk komt er een volgende keer! Ik vond het gezellig!
Adios...quote:
Ja,quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Adios...
heeft iedereen hier lapo vrees ofzo...
Dat komt vast wel goed!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook!
alleen nu weer een moment vinden dat we allebei op msn zitten...
Wat een mietjes!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Adios...
heeft iedereen hier lapo vrees ofzo...
daaromquote:
Dan moeten wij het maar doenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed!![]()
[..]
Wat een mietjes!
misschien...quote:
Dan iemand anders?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien...
of jij...
of iemand anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |