Nou inderdaadquote:
lekker vuurwerk geknald en met mn vriendin het nieuwe jaar ingebald natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gedaan met O&N?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
nou nou... de snelheid zit er weer in hoor...
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik rook echt al veeeeeeeeel te langquote:
Goed begin is het halve werk dusquote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
lekker vuurwerk geknald en met mn vriendin het nieuwe jaar ingebald natuurlijk![]()
n00b.quote:
Hell yeah.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk dus
Hmmquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell yeah.
alleen kut als je alleen een gipswandje als muur hebt en je broer in de kamer ernaast ligt.
ze komt nogal hevig
Alsof je het erg vindt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell yeah.
alleen kut als je alleen een gipswandje als muur hebt en je broer in de kamer ernaast ligt.
ze komt nogal hevig
Ach, ik mis alleen sappige verhalen?quote:
Stress... ben ik mee gestoptquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef Teal het volgende:
[..]
is goed voor je, minder stres, minder trek in eten
Dus jouw broer lag om 12 uur in bed....?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell yeah.
ze komt nogal hevig
nee, half 3, en wij ook zoietsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Dus jouw broer lag om 12 uur in bed....?
Sappig... balen dat ik dat nu ook mis...quote:
Die heb ik ook gemist danquote:
Je zei, ballend het nieuwe jaar in, dus ik dacht dat je iets voor 12e begonquote:
Oh dat scheelt, dan mis ik niksquote:
Mij toch wel?quote:
Heeft MiniDuck het nog goed volgehouden met O&N ?quote:
nee joh, eerst nog ff mn mooie vuurwerkpotten aanknallen, en daarna zuipen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Teal het volgende:
[..]
Je zei, ballend het nieuwe jaar in, dus ik dacht dat je iets voor 12e begon
Echte manquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee joh, eerst nog ff mn mooie vuurwerkpotten aanknallen, en daarna zuipen.
en daarna pas ballen
I'm right here if you need mequote:
Whehehe het kind van een vriendin van mij keek zo naar het vuurwerk, daarna naar haar mamma echt zo van 'boeiend' en wou slapen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Heeft MiniDuck het nog goed volgehouden met O&N ?
Uit het oog uit het hart jewaidsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
en mij ?
ik ben er meer als een week niet geweest, heb jen iet aan me gedacht
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart jewaids
Wel!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
en mij ?
ik ben er meer als een week niet geweest, heb jen iet aan me gedacht
jkquote:
Forum Opties | |