quote:
Succes ermeequote:Mounir El Hamdaoui zal alleen bij Ajax willen blijven als aanvoerder Luis Suárez vertrekt, dit meldt Sport1-analist Willem van Hanegem.
En we zwaaien naar El Hamdaoui, maar wel lief.quote:
Suarez mag van mij ook vertrekkenquote:
Genoeg gequote nu.quote:"Dat wordt een bijzondere wedstrijd voor mij, omdat ik uit Nederland kom", zegt Van Nistelrooij. "PSV is natuurlijk dé topclub in Nederland, maar Ajax is ook mooi."
Ik sta al best lang droog maar zo wanhopig ben ik nog lang niet hoor schatquote:
Ik denk dat ik nooit meer seks wil.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta al best lang droog maar zo wanhopig ben ik nog lang niet hoor schat
Ik denk dat ik seks te leuk vind om het nooit meer te doenquote:
Ik weet het niet meer. Ik knuffel wel gewoon. Met mn hont.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik seks te leuk vind om het nooit meer te doen
Knuffelenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Ik knuffel wel gewoon. Met mn hont.
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wij gingen ook knuffelen.
We moeten nog latex pics maken voor nixx
Eens kijken of ik een geil pakje incl zweepje kan vinden online en dan ga ik in KEL postenquote:
Hmmm... :quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat ajax logo verpest het weer een beetje...
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat Ajax logo verbetert het alleen maar.
quote:
Wanneer neem je mij een keer mee naar Ajaxquote:
Zou je niet wachten tot ze weer een beetje beter spelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer neem je mij een keer mee naar Ajax
Mag hopen voor je dat je niet voor feyenoord bentquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou je niet wachten tot ze weer een beetje beter spelen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou je niet wachten tot ze weer een beetje beter spelen?
Ik heb taksi en een peukquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag hopen voor je dat je niet voor feyenoord bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Fernandez?quote:
Dat was vlak voor R. weg ging gisteren. Ze was het er niet mee eens dat hij nog even op de bank wilde zittenquote:
Duidelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Groene/roze rotzooi waar je tanden in oplossen en je maag van ontploft.
Superzoet spul. Blikje is wel lekker op z'n tijd.quote:
Als mijn maag nieuwjaarsnacht overleeft, kan hij ook wel een blikje Fernandez aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Groene/roze rotzooi waar je tanden in oplossen en je maag van ontploft.
serves him right. zegmaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was vlak voor R. weg ging gisteren. Ze was het er niet mee eens dat hij nog even op de bank wilde zitten
ik had maar 1` biertje gehadquote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als mijn maag nieuwjaarsnacht overleeft, kan hij ook wel een blikje Fernandez aan.
1 boob !!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
serves him right. zegmaar.
wie biedt voor een puppyfoto hier
Anderhalve fles rode wodka, fles champagnequote:
Ik bied 2 kudo'squote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
serves him right. zegmaar.
wie biedt voor een puppyfoto hier
tieten zijn zoooooó schattig en lievquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er maar 1 laten staan zo ongeveerquote:
Heul nietquote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe, als je die doormidden doet heb je nog meer tiet dan ik![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
tieten zijn zoooooó schattig en liev
Die van mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat alles?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Groetjes en kusjes en knuffels enz terugquote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Goudvis_ het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Klinkerbotsing![]()
dat jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groetjes en kusjes en knuffels enz terug
Ik ben chocomel aan het drinkenquote:
Ok, en een kratje HJ dan.quote:
Ik ben aan het schelden op mn spelletjequote:
Ik moet ook aan het werk, geen zinquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben aan het werk. Althans, een soort van.
Mijn ene boob is meer waardquote:
Ik ben Stijnquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben aan het werk. Althans, een soort van.
We bieden nu op foto's van je spiegel.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Annnet het volgende:
wat zitten jullie nou nog te bieden, de pic is er allang.
Ik heb ook nog wel cute puppypicsquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Annnet het volgende:
wat zitten jullie nou nog te bieden, de pic is er allang.
daar hou ik wel vanquote:
Eeeerrrrrrrrrrhm?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We bieden nu op foto's van je spiegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Annnet het volgende:
hier een foto van mn spiegelBeetje kleine spiegel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
PuppyrottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
PuppySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PuppycuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Welk spelletje doe je? En komt wel goed hoor schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Bubble blast 2 zit nu vast bij levelpack 12 level 36quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welk spelletje doe je? En komt wel goed hoor schatje
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Annnet het volgende:
ook puppySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bubble blast 2 zit nu vast bij levelpack 12 level 36
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bubble blast 2 zit nu vast bij levelpack 12 level 36
Jij snapt het niet?quote:
neequote:
okeeequote:
quote:
die is stagelopenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Annnet het volgende:
waar is blinkerkotsing, bij het nieuwe deel moet ik wel de OP hebben natuurlijk
quote:
SM?quote:
Heb je mij in de OP gezet?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Annnet het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Liefdetopic
quote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Annnet het volgende:
Maar lieve mensen, hebben we nog lieve dingen gedaan?
Kunnen we het niet beter afkorten?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
nee, ik ga niet over fok wiki gebeuren en de OP
Mama geholpen met opruimenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Annnet het volgende:
Ik heb mijn vissen eten gegeven. Mijn rekeningen betaald, Hupje lieve WA's gestuurd, ik ben donderdag langs mijn oma geweest. Teveel liefs in korte tijdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Annnet het volgende:
Ik heb je er in gezet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
nee, ik ga niet over fok wiki gebeuren en de OP
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb mijn vissen eten gegeven. Mijn rekeningen betaald, Hupje lieve WA's gestuurd, ik ben donderdag langs mijn oma geweest. Teveel liefs in korte tijd
Klinkt zo betekenisloosquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kunnen we het niet beter afkorten?
lwsmh Dus
Ik wil seks met hemquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kunnen we het niet beter afkorten?
lwsmh Dus
Ja is ook weer zo.quote:
Ik wil ook seks. Hebben we het over dezelfde hem?quote:
Thnx babe. Jijzelf ook neem ik aan?quote:
Jullie?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat zitten jullie deze over te nemen
Jonge, ik sta daar allang in. Ik ben er vanaf het begin bij jwzquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
Nog meer lieve dingen dus, Hups en Nettings in de OP gezet.
Hij let niet op hequote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jonge, ik sta daar allang in. Ik ben er vanaf het begin bij jwz
Wat mij betreft ben jij overal welkom hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Annnet het volgende:
Dit is de enige reeks waar ik welkom ben
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo.
Gewoon Liefde dan ?
Je bent een schatquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
# (huidig | vorige) 3 jan 2011 15:01 Ezechielk (Overleg | bijdragen) (2.739 bytes) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 3 jan 2011 15:01 Ezechielk (Overleg | bijdragen) (2.678 bytes) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 3 jan 2011 14:59 Ezechielk (Overleg | bijdragen) (2.729 bytes) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 3 jan 2011 14:56 Ezechielk (Overleg | bijdragen) (2.675 bytes) (ongedaan maken)
Ik blijf bezig
Jij mag er ook best wezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |