Groetjes en kusjes en knuffels enz terugquote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Goudvis_ het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Klinkerbotsing![]()
dat jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groetjes en kusjes en knuffels enz terug
Ik ben chocomel aan het drinkenquote:
Ok, en een kratje HJ dan.quote:
Ik ben aan het schelden op mn spelletjequote:
Ik moet ook aan het werk, geen zinquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben aan het werk. Althans, een soort van.
Mijn ene boob is meer waardquote:
Ik ben Stijnquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben aan het werk. Althans, een soort van.
We bieden nu op foto's van je spiegel.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Annnet het volgende:
wat zitten jullie nou nog te bieden, de pic is er allang.
Ik heb ook nog wel cute puppypicsquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Annnet het volgende:
wat zitten jullie nou nog te bieden, de pic is er allang.
daar hou ik wel vanquote:
Eeeerrrrrrrrrrhm?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We bieden nu op foto's van je spiegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Annnet het volgende:
hier een foto van mn spiegelBeetje kleine spiegel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
PuppyrottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |