SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
PAUL!!!![]()
![]()
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(@ spoiler)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
ja die hadden geloof ik ook zo'n waardeloze verhaallijn kan ik me herrinerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:04 schreef masja2010 het volgende:
ATWT begint aardig op The Days of our Lifes te lijken..
10xquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef sherezade het volgende:
die chip wat ze bij paul hebben gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
geen wonder dat ze de stekker uit de serie hebben getrokken![]()
![]()
![]()
![]()
James stenbeck heeft paul zeker van een afstand aangezet om die zieke acties uit te halen afgelopen jaren door middel van besturing van een afstandbediening...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of wellicht via bluetooth![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
werd tijd ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef roos85 het volgende:
zo hehe, ze zijn er eindelijk achter dat Henry die vrouw is
Heeft idd nog lang geduurd.. Ik snap nu best waarom de kijkcijfers daalde, man wat een droevenis. Ik mis echt de oude verhaallijnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef roos85 het volgende:
zo hehe, ze zijn er eindelijk achter dat Henry die vrouw is
Verheug je niet teveel..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:34 schreef sherezade het volgende:
ben benieuwd naar de volgende aflevering...Henry is zooo genaaid![]()
![]()
wat vind ik leukerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Deze Paul is wel leuk , ook zo lekker direct. En ik ben er helemaal voor Paul/Emily die 2 waren leuk en gemeen samen.
Ik weet niet waarom maar.. Ik geloofde er zo weinig van (chip verhaal)quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef sherezade het volgende:
die chip wat ze bij paul hebben gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
geen wonder dat ze de stekker uit de serie hebben getrokken![]()
![]()
![]()
![]()
James stenbeck heeft paul zeker van een afstand aangezet om die zieke acties uit te halen afgelopen jaren door middel van besturing van een afstandbediening...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of wellicht via bluetooth![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind dit ook wel leuk, psycho Paul werd op den duur ook zo voorspelbaar, alle verhaallijnen waren een herhaling van hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Deze Paul is wel leuk , ook zo lekker direct. En ik ben er helemaal voor Paul/Emily die 2 waren leuk en gemeen samen.
ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:34 schreef sherezade het volgende:
ja maar dat ligt niet aan de acteur, ze hebben het karakter van het personage aangepast..
de huidige rol van craig is meer ''the good guy'' totaal tegenstrijdig van hoe hij eerst was
de oude acteur was geniaal destijds, de huidige craig zou dat niet kunnen evenaren
Hunt Block was geniaal imoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:34 schreef sherezade het volgende:
ja maar dat ligt niet aan de acteur, ze hebben het karakter van het personage aangepast..
de huidige rol van craig is meer ''the good guy'' totaal tegenstrijdig van hoe hij eerst was
de oude acteur was geniaal destijds, de huidige craig zou dat niet kunnen evenaren
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:14 schreef Miam het volgende:
Ik vond de zoon van Craig zo leuk. Bryant geloof ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |