Nee, ik ook niet, maar ze heeft idd iets, soms iets ordi's maar veeal met klasse, ik mag dat wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
tell me why.....
ik vind haar overigens ook niet lelijk,,,...ze heeft een bepaalde uitstraling wat erg trekt
en nee ik ben niet lesbisch
Carly en Craig? Nee, Carly zag op het laatste moment het licht, omdat ze achterom keek en Jack zag staan... En nu is Craig dus boos op haar, maar daarentegen bespeurde ik gisteren tussen Carly en Jack wel weer even een vonk.. Ik denk nog steeds dat ze weer bij elkaar komenquote:
Oh cool! Dus toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:07 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Carly en Craig? Nee, Carly zag op het laatste moment het licht, omdat ze achterom keek en Jack zag staan... En nu is Craig dus boos op haar, maar daarentegen bespeurde ik gisteren tussen Carly en Jack wel weer even een fonk.. Ik denk nog steeds dat ze weer bij elkaar komen
haha naja kan gebeurenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Haha sorryToen ik het las dacht ik al: daar klopt iets niet
Bedoel je met Mike Mark C. Collier ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
Zo lelijk is Carly niet hoor en ze speelt heel goed.
Ik was fan van haar in het begin in het mike /rosanna/carly verhaal .Toen ze de miskraam kreeg speelde ze super.
Na haar relatie met Jack in de serie vond ik haar toch minder.
Haar dagen van Carly/Rosanna en de originele Mike waren super .
Dat was trouwens een hele mooie de originele Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
zo bleek hequote:
ze mag wel onder de zonnenbank liggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja en dat haar en wenkbrauwen steken daar enorm bij af
Oh die ken ik niet, beiden niet. Alleen de laatste Rosanna en de voorlaatste Mike..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
uhhmm met originele mike en rosanna bedoel ik die hele originele blonde mike .
Originele Rosanna was een beetje mollig en ze haten elkaar toen, Carly was toen jaloers op haar rijke zusje .
En een echt loeder toen oh wat mis ik die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |