Eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hot.
Ouder, strakker en geen inhammen, dacht dat die erg waren bij hem. Maar die zijn er bijna niet.
haha ik heb inhammen hoor. ik vind ze als ik veel haar heb best opvallenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
inhammen bij C_Ndie heeft op zijn 85e nog geen rimpels!
RAMOS KAPSELquote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat chuck terug moet naar z'n demichelis-kapsel van vroeger.
Ja juist erger. Vet apart. Misschien omdat, indo.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik heb inhammen hoor. ik vind ze als ik veel haar heb best opvallen
Vaak wel, he.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Mijn pa heeft kk erge inhammen, beter krijg ik die shit niet
Mijn pa ookquote:Op maandag 3 januari 2011 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Mijn pa heeft kk erge inhammen, beter krijg ik die shit niet
haha racist! en ik lijk totaal niet op die PB gast. Jay-Z geef ik je nog =$quote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga Jayz en die Prison break actor over elkaar heen morphen en dan wordt het C_N
Nou, dat vind ik wel eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:51 schreef Allure_ het volgende:
Jude Law heeft ook inhammen, maakt 'm niet minder lekker.
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef TwyLight het volgende:
jude law heeft geen inhammen, die heeft een teruggetrokken haarlijn en hij heeft gewoon een pluk haar zo naar voren
wat zeg jequote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef TwyLight het volgende:
jude law heeft geen inhammen, die heeft een teruggetrokken haarlijn en hij heeft gewoon een pluk haar zo naar voren
Oke deze dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha racist! en ik lijk totaal niet op die PB gast. Jay-Z geef ik je nog =$
haha Mr. Whitequote:
Gewoon een combover.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:54 schreef TwyLight het volgende:
echt als ik ooit zo in het midden kaal word en aan de zeikanten niet dan #suicide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |