Eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hot.
Ouder, strakker en geen inhammen, dacht dat die erg waren bij hem. Maar die zijn er bijna niet.
haha ik heb inhammen hoor. ik vind ze als ik veel haar heb best opvallenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
inhammen bij C_Ndie heeft op zijn 85e nog geen rimpels!
RAMOS KAPSELquote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat chuck terug moet naar z'n demichelis-kapsel van vroeger.
Ja juist erger. Vet apart. Misschien omdat, indo.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha ik heb inhammen hoor. ik vind ze als ik veel haar heb best opvallen
Vaak wel, he.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Mijn pa heeft kk erge inhammen, beter krijg ik die shit niet
Mijn pa ookquote:Op maandag 3 januari 2011 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Mijn pa heeft kk erge inhammen, beter krijg ik die shit niet
haha racist! en ik lijk totaal niet op die PB gast. Jay-Z geef ik je nog =$quote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga Jayz en die Prison break actor over elkaar heen morphen en dan wordt het C_N
Nou, dat vind ik wel eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:51 schreef Allure_ het volgende:
Jude Law heeft ook inhammen, maakt 'm niet minder lekker.
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef TwyLight het volgende:
jude law heeft geen inhammen, die heeft een teruggetrokken haarlijn en hij heeft gewoon een pluk haar zo naar voren
wat zeg jequote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef TwyLight het volgende:
jude law heeft geen inhammen, die heeft een teruggetrokken haarlijn en hij heeft gewoon een pluk haar zo naar voren
Oke deze dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha racist! en ik lijk totaal niet op die PB gast. Jay-Z geef ik je nog =$
haha Mr. Whitequote:
Gewoon een combover.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:54 schreef TwyLight het volgende:
echt als ik ooit zo in het midden kaal word en aan de zeikanten niet dan #suicide
Ja ik heb gelukkig wel dik haar. Soms zie je van die jonge gasten met superdun haar en als zo'n kale plek op hun achterhoofd. Dan heb ik nog 100x leiver inhammen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:54 schreef TwyLight het volgende:
echt als ik ooit zo in het midden kaal word en aan de zeikanten niet dan #suicide
Hahah ja een vriend van mij heeft ook vet dun haar en wordt ook al kaalquote:Op maandag 3 januari 2011 00:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig wel dik haar. Soms zie je van die jonge gasten met superdun haar en als zo'n kale plek op hun achterhoofd. Dan heb ik 100x leiver inhammen.
Ja maar als je geen chick je bed in krijgt door je haar heb je daar nog niks aan. Op voetbal hadden we ook zo'n klein ventje met een enorme lul en z'n ballen hingen op z'n knieën, maar die kon hem nooit gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:55 schreef TwyLight het volgende:
Maar hij heeft wel een enorme neger lul, en hij is geen negerdus dat heeft die dan wel weer mee
Thanks for the info.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:55 schreef TwyLight het volgende:
Maar hij heeft wel een enorme neger lul, en hij is geen negerdus dat heeft die dan wel weer mee
Hahah true, hij versiert ook altijd van die 15/16 jarige meisjesquote:Op maandag 3 januari 2011 00:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar als je geen chick je bed in krijgt door je haar heb je daar nog niks aan. Op voetbal hadden we ook zo'n klein ventje met een enorme lul en z'n ballen hingen op z'n knieën, maar die kon hem nooit gebruiken.
Nee niet mooi. Het is zo typisch Emir. Zo jammer is dat. Maar goed zelf wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
haha btw Seagal vind jij Emirs haar mooi? 3 vriendinnen vroegen aan mij of hij homo was.
he je beschrijft mij.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hahah true, hij versiert ook altijd van die 15/16 jarige meisjeshij is trouwens ook nog eens vet klein 1.68 ofzo
WTF!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hahah true, hij versiert ook altijd van die 15/16 jarige meisjeshij is trouwens ook nog eens vet klein 1.68 ofzo
haha chuckquote:Op maandag 3 januari 2011 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is mega voor jou?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:00 schreef TwyLight het volgende:
ik zou wel eens voor een dag zo'n mega monster cock willen hebben, en dan met een vet strakke broek door de stad lopen
quote:Op maandag 3 januari 2011 01:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb btw een meisje destroyed in dr fobo met mn fipo
Fotoboek van User
rechtsquote:Op maandag 3 januari 2011 01:03 schreef Skylark. het volgende:
Chuckie, is die C van jou links of rechts op die PF?
hmm ik zou eerder voor links gaan maar ik heb iets voor sletjesquote:
die linker ziet er ook niet uit als een sletjequote:Op maandag 3 januari 2011 01:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hmm ik zou eerder voor links gaan maar ik heb iets voor sletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |