opzichquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef Maisnon het volgende:
en dat aantal haakjes hangt volgens mij van de cupmaat afals je K3 hebt dan heb je er 21 geloof ik
Vond wel gezellig vanavond. Maar moet ook wel zeggen dat elke keer wanneer ik begin te posten mensen actiever worden,. Ik zou ook niet weten wat het is.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
opzichhet is niet meer zo chill
had jij zo'n foto met een shirt en een drankje?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef TwyLight het volgende:
ja donkerblond, maar met gel bijna zwart
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 00:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
had jij zo'n foto met een shirt en een drankje?
okay dit klinkt wel heel stalkerig maar ik heb gewoon een heel goed geheugen
de xfactorquote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vond wel gezellig vanavond. Maar moet ook wel zeggen dat elke keer wanneer ik begin te posten mensen actiever worden,. Ik zou ook niet weten wat het is.
Haha okay, dan weet ik het.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jaja ok daar lijkt het blond omdat het licht er op scheen
Ik vind 't hem goed staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laten we het over de nieuwe look van Chuck hebben. Hot or not?
Kaal of kammen?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hot.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
inhammen bij C_Nquote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hot.
Ouder, strakker en geen inhammen, dacht dat die erg waren bij hem. Maar die zijn er bijna niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |