Is maar tijdelijk. Ik wil m'n nieuwe account niet besmeuren met deze dirty talk.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Skylark weer terug onder de originele accountik zei toch dat die beter was!
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 00:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik wil mijzelf weer beetje wennen om hier te komen.
Mag het?
Wat ben je ook een jijquote:Op maandag 3 januari 2011 00:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk. Ik wil m'n nieuwe account niet besmeuren met deze dirty talk.
Maar dat is zelfde als wanneer ze gaan slapen toch, omdraaien en klaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:38 schreef TwyLight het volgende:
maar ook normale films met kleren uittrekken enzo, alles gaat zo makkelijk uit altijdnou in het echt niet
Haha, om nog maar verder te gaan met akward anekdotes, bij m'n 1e keer was ik zo de hele tijd aan het proberen d'r bh los te maken, bleek ik aan een bandje van haar hempje bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 00:38 schreef TwyLight het volgende:
maar ook normale films met kleren uittrekken enzo, alles gaat zo makkelijk uit altijdnou in het echt niet
Wel goed verhaal voor op feestjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, om nog maar verder te gaan met akward anekdotes, bij m'n 1e keer was ik zo de hele tijd aan het proberen d'r bh los te maken, bleek ik aan een bandje van haar hempje bezigdie leek daar kaolo veel op.
Ik moet ook maar weer eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef TwyLight het volgende:
echt ik heb te lang geen sex gehad, begin al weer te praten als een klein kind voor een snoepwinkel
tegenwoordig hebben ze het ook moeilijker gemaakt met 3 beugeltjes ipv 2quote:Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, om nog maar verder te gaan met akward anekdotes, bij m'n 1e keer was ik zo de hele tijd aan het proberen d'r bh los te maken, bleek ik aan een bandje van haar hempje bezigdie leek daar kaolo veel op.
Ja en dat iedereen dan zegt huh je hebt toch alleen die sluiting achterop nodig en niet die bandjesquote:Op maandag 3 januari 2011 00:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wel goed verhaal voor op feestjes.
Haha ja. Ik vond het niet eens zo awkward toen, ik had echt zoiets van: "ja hoe kan ik dat nou weten, ik draag die shit nooit". dat zei ik dan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 00:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wel goed verhaal voor op feestjes.
Beugels? Weet je wel wat dat is?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben ze het ook moeilijker gemaakt met 3 beugeltjes ipv 2
wie ben jij vriendjequote:
Hij rekt em eerst nog even enzoo. Zodat ie lekker makkelijk uit gaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja en dat iedereen dan zegt huh je hebt toch alleen die sluiting achterop nodig en niet die bandjes
ben je een kloon of nietquote:
Je snapt toch wat ik bedoel. Er zat op d'r hempje horizontaal zo'n bandje en ik deed over het shirt heen losmaken, dus wist ik veel.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja en dat iedereen dan zegt huh je hebt toch alleen die sluiting achterop nodig en niet die bandjes
opzichquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef Maisnon het volgende:
en dat aantal haakjes hangt volgens mij van de cupmaat afals je K3 hebt dan heb je er 21 geloof ik
Vond wel gezellig vanavond. Maar moet ook wel zeggen dat elke keer wanneer ik begin te posten mensen actiever worden,. Ik zou ook niet weten wat het is.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
opzichhet is niet meer zo chill
had jij zo'n foto met een shirt en een drankje?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef TwyLight het volgende:
ja donkerblond, maar met gel bijna zwart
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 00:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
had jij zo'n foto met een shirt en een drankje?
okay dit klinkt wel heel stalkerig maar ik heb gewoon een heel goed geheugen
de xfactorquote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vond wel gezellig vanavond. Maar moet ook wel zeggen dat elke keer wanneer ik begin te posten mensen actiever worden,. Ik zou ook niet weten wat het is.
Haha okay, dan weet ik het.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jaja ok daar lijkt het blond omdat het licht er op scheen
Ik vind 't hem goed staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laten we het over de nieuwe look van Chuck hebben. Hot or not?
Kaal of kammen?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hot.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
inhammen bij C_Nquote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hot.
Ouder, strakker en geen inhammen, dacht dat die erg waren bij hem. Maar die zijn er bijna niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |