De drugs uit jouw systeem te krijgen bedoel je natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb idd veel hulp nodig om de drugswetgeving er uit te krijgen.
Welke trauma`s ik ben nooit junk geweest iedergeval. Het was jij die mij kon vertellen dat een grammetje bij jou 40 Euro kost.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien is onvoldoende argument voor wetgeving.
Als jij nou een hulp zoekt voor je trauma's ipv de maatschappij te belasten met fascistische wetgeving en zielige argumentaties?
Dat gaat niet. Drugs zitten in je hoofd. Je beloningssysteem, je genotscentrum.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef Eminentie het volgende:
[..]
De drugs uit jouw systeem te krijgen bedoel je natuurlijk.
Met een slappe aanpak krijg je veel onschuldige slachtoffers, dan kunnen de problemen niet opgelost worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doen ze, en het resultaat is 35.000 dode Mexicanen in 4 jaar.
Jij hebt het hulpverlenerstrauma, net als Berlitz.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Welke trauma`s ik ben nooit junk geweest iedergeval. Het was jij die mij kon vertellen dat een grammetje bij jou 40 Euro kost.![]()
Ik ga er voorlopig vanuit dat er NIET is vastgesteld dat ze paddo's op had.quote:En ik met mischien geef ik aan wat voor opsporingsmethoden er mischien zijn gebruikt om vast te stellen dat de persoon in kwestie drugs heeft gebruikt.
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Drugs zitten in je hoofd. Je beloningssysteem, je genotscentrum.
De War on Drugs is een slappe aanpak?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef Eminentie het volgende:
[..]
Met een slappe aanpak krijg je veel onschuldige slachtoffers, dan kunnen de problemen niet opgelost worden.
Denk jij dat er geen drugs zijn in Singapore?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef Eminentie het volgende:
De enige oplossing is het keihard aanpakken en afrekenen met drugsdealers en drugsgebruikers. Natuurlijk helpt de slappe aanpak niet. Daarvoor moet gekeken worden naar het drugsbeleid van Singapore. Met alle landen ter wereld moet geprobeerd worden om tot zo'n streng beleid en straffen te komen.
Lees jij je eerst eens in in het onderwerp voor je nog meer onzin post.quote:
Dat kan inderdaad veel harder. Het drugsbeleid en de straffen van Singapore kunnen andere landen als voorbeeld nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De War on Drugs is een slappe aanpak?
Daar ben jij voortdurend mee bezig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lees jij je eerst eens in in het onderwerp voor je nog meer onzin post.
Voor welk probleem ook al weer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Eminentie het volgende:
Nogmaals het keihard aanpakken en afrekenen met drugsdealers en drugsgebruikers is de enige oplossing.
Dat is inderdaad een slappe aanpak ja. Met vele politieke intriges wat tot gevolg heeft dat de grote drugsbaronnen worden beschermd door de CIA en de DEA. Het had allang afgelopen kunnen zijn maar men houd er in de USA nog een andere agenda op na. Nogmaals lees het boek van Micheal Levine "de cocaine leugen" en je zult versteld staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De War on Drugs is een slappe aanpak?
Ben je dat nu al weer vergeten. Waar zou dat nou aan kunnen liggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor welk probleem ook al weer?
Ik ben onder de indruk van je argumenten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Eminentie het volgende:
[..]
Daar ben jij voortdurend mee bezig.
Omdat je nog niet gepost hebt wat het probleem nou eigenlijk is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Eminentie het volgende:
[..]
Ben je dat nu al weer vergeten. Waar zou dat nou aan kunnen liggen.
Jij begon over onzin posten en daar zijn de meeste van jouw reacties uitstekende voorbeelden van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van je argumenten.
Bewijs dat maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Eminentie het volgende:
[..]
Jij begon over onzin posten en daar zijn de meeste van jouw reacties uitstekende voorbeelden van.
Ok, ik post dus geen onzin. Anders hadden jullie dat al lang aangetoond.quote:
Ik denk dat jij je dan even moet inlezen, maar ik heb nu wel genoeg onzin van je gelezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat je nog niet gepost hebt wat het probleem nou eigenlijk is.
Ja ik blijf bezig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, ik post dus geen onzin. Anders hadden jullie dat al lang aangetoond.
Je blijft idd bezig met het posten van leugens, propaganda, en idiote redenaties. Maar daar gaan drugs niet weg van. En ook niet van wetgeving en zwaar geweld. Drugs gaan niet weg.quote:
Je kan inderdaad wel bezig blijven met het wachten op een zinnige reactie van deze user. Ik heb alweer genoeg tijd aan hem verspild.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |