aangezien er een vraag was over het uitschakelen van gevoelens zal ik kijken wat ik ervan kan maken
eerst even een ding: mensen die veel meemaken en zelf een systeem creeeren waarin ze zich afsluiten voor hun gevoel omdat ze dat leren of omdat ze dat te heftig vinden, das niet waarover ik het hier heb. als je onder die categorie valt, dan ben je gewoon iets minder levend en je kunt dat ook weer snel veranderen, door je gevoelens te gaan uiten, dingen te gaan doen waardoor je emotionele systeem weer gaat bewegen. in deze staat ben je dus gewoon beetje levensloos, maar je bent niet destructief.
de gevoelloze staat waar ik het over heb heeft met bezetenheid, zwarte magie en dergelijke te maken.
mensen die hiermee te maken hebben:
* mensen die zich aansluiten bij een occulte groep die werkt met (zwarte) magie
* mensen die zich tijdens een metal of hardcore feest openstellen voor de spirits
* mensen die onder invloed van drank of drugs zich openstellen voor de spirits
* mensen die door zwarte magiërs uitgekozen worden als object
* demonische muziek luisteren kan ook, maar ik denk zelf dat dat pas invloed heeft als er een van de vorige punten plaats heeft gevonden, dus je bent dan al in contact met die spirits en dan gaan ze extra tekeer als je hardcore of metal ofzo luistert (ik zeg hier niet dat alle hardcore en metal demonisch is maar grootste gedeelte wel, daarbij zijn rappers nu ook bezeten, maar das weer een andere categorie naar mijn idee)
ik zie dat ik er 5 punten van gemaakt heb lol goed je kan altijd zien wat je wilt zien dat geld hier ook weer (5 is een veel voorkomend symbool in deze "religie", oa de pentagram vijfster)
Oke nu dus over het uitschakelen van gevoelens
Door bepaalde bezetenheid, spells, hypnoses en zwarte magie is het mogelijk om een staat te creeeren waarin je alle contact met je gevoel verliest.. Het word ofwel bewust gedaan door een psychopaat( iemand die extreme haat en wraakgevoelens koestert wat zn hele wezen is geworden) of door iemand die zelf in die staat verkeerd van gevoelloosheid en denkt dat het grappig is. In die staat is het grappig dat anderen lijden, omdat het allemaal maar een spelletje is. Sommige raken ervan overtuigd dat ze bv demonen zijn, of de vijand van God, andere voelen zich gewoon erg machtig en genieten van de "talenten" die ze hebben met deze bezetenheid. Het uitlachen van hun slachtoffers is ook onderdeel ervan. Maar als je dus zover verwijderd bent van jezelf, heb je echt geen idee ervan wat je nu doet. Het is alsof je slaapwandelt zeg maar.
Je kunt je heel "machtig"voelen omdat je dus allerlei dingen kan die "gewone" mensen niet kunnen. En omdat de binding met je gevoelswereld is afgesloten ben je in staat tot de vreselijkste dingen zonder er iets bij te voelen. Het meeste wat mensen met die bezetenheid doen, is op het metafysische vlak zodat ze zich nog machtiger voelen omdat ze niet gepakt kunnen worden. Maar is bv een voorbeeld van die acteur die zn moeder vermoorde omdat ze bezeten zou zijn. Hij zat bij een vrijmetselaarsclub.
Verwarde acteur wilde 'demon in moeder' doden
Laatste update: 28 november 2010 09:16 info
AMSTERDAM - Acteur Michael Brea wilde zijn moeder bevrijden van een demon toen hij haar doodde. Dat heeft hij verteld in een interview met New York Daily News.
De 31-jarige Brea vermoordde zijn moeder vorige week met een samoeraizwaard terwijl hij Bijbelteksten reciteerde.
"Ik heb haar niet vermoord, ik heb de demon in haar gedood", zei hij in het interview met de krant vanuit zijn ziekenhuisbed.
De acteur zei zich te hebben gevoeld als Neo uit de film The Matrix. Hij verklaarde stemmen te horen en zich 'erg machtig' te voelen op het moment van zijn daad.
Familie
De familie van de acteur omschrijft Brea als 'een medelevende, aardige, intelligente, spirituele en geliefde man, die niet goed functioneerde op het moment voor zijn moeders dood'.
Het overlijden van moeder en grootmoeder Yannick Brea is hard aangekomen bij de familie, maar ze steunen Michael bij zijn herstel.
Brea werd na de moord overgebracht naar een gevangenisziekenhuis waar hij nog steeds verblijft. Hij wordt verdacht van moord en 'andere vergrijpen'. Brea was onder meer te zien in de Amerikaanse televisieserie Ugly Betty en de film Step Up 3D.
Hier is dus overduidelijk sprake van bezetenheid, hij neemt het waar in zn moeder, dat komt me bekend voor. Zoiezo zoeken zulke clubs mensen uit die geïsoleerd zijn van hun familie en als je dat niet bent dan proberen ze het contact te verbreken. Ik vraag me af of het de bedoeling was dat hij zn moeder doodde, of dat hij het alleen maar moest zien. Want eigenlijk willen ze het vooral metafysisch doen, om dus niet gepakt kunnen worden.
Heb ik nu al goed uitgelegd wat het betekent om geen contact met je gevoel te hebben? Misschien een paar punten neerzetten die ervaren kunnen worden. Ik denk dat er ook onderscheid moet komen tussen de verschillende groepen. Op dit moment maak ik het onderscheid tussen de psychopaat en de gevoelloze maar er is natuurlijk veel meer variatie.
De psychopaat:
1) Geen enkele binding met een ander wezen ervaren, de mensen zijn speelgoed
2) Je extreem machtig voelen, je heerst over iedereen
3) Extreme gevoelens van haat en wraak (je zou dit gevoel kunnen noemen, maar naar mijn idee is dit iets wat buiten je is en niet onderdeel maakt van je normale gevoelswereld)
4) Doordat deze psychopaat "slim" is en dus allerlei "talenten" heeft wordt hij bevestigd in zijn idee dat hij machtig is
De gevoelloze:
1) Je binding met andere mensen is weg, als mensen lijden is dat grappig, want alles is een spel of je bewijst daarmee dat "jou kant" wint
2) Doordat je geen contact hebt met je gevoel kun je in allerlei wanen geloven, die niet meer getoetst kunnen worden met je gevoel. Je gevoel is een instrument om je te corrigeren namelijk. Door te voelen weet je wat iets doet. Als je liefde voelt weet je dat je iets positiefs doet, als je iets anders voelt weet je dat er ergens iets is wat gecorrigeerd kan worden.
Die wanen kunnen uiteenlopen, heb er al een paar genoemd: denken dat je als demoon geboren bent, denken dat je tegen God (en dus eigenlijk liefde) bent, denken dat jij de donkere kant van de yin yang speelt, denken dat alles een spel is en dat jij dus juist mensen iets leert hiermee, die acteur geloofde dus dat er een demoon in zn moeder zat die hij moest doden, en zo heb je er vast nog duizenden
3) Je machtig voelen en verheven boven de "gewone" mensen. Omdat je door die bezetenheid allerlei "talenten" kunt krijgen. Voorbeelden: muzikale talenten, uitzonderlijke acteerprestaties, weten wat andere mensen denken, waarnemen van het metafysische, en vooral ook het kunnen beïnvloeden van het metafysische. Dit is voor iemand die eerst een nul was in de samenleving en door zn ouders slecht behandeld is snel een gewenst leven. Maar ook mensen die een minder heftig leven hadden kunnen gevoelig zijn voor deze "macht"
Zo hier laat ik het ff bij
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen