Ben ik ook mee eens. Staat zelf in het boek van Greber dat je me hebt aangeraden.quote:Ze worden beinvloed door entiteiten - demonen- zoals de bijbel ook zegt dat plaats zal vinden.
Ik weet er van, maar ik weet niet of Icke onder controle van demonen staat.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Staat zelf in het boek van Greber dat je me hebt aangeraden.
Dat lijkt me wel duidelijk ja. Kijk eens naar alle oorlogen in het verleden. De meeste gingen om religie en het met geweld aan anderen opdringen daarvan.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Synchronicity het volgende:
Typisch trouwens dat hier veel religie-gerelateerde reacties staan. Volgens mij zijn naast massa-media ook religies instrumenten om de publieke opinie/emotie te bespelen. En om te polariseren en om oorlogen te creëren.
En terugverwijzend naar het artikel waar ik eerder naar verwees, kun je stellen dat ook religies "producten" zijn van de Illuminati. Je kunt zelfs stellen dat de grote religies satanistische instituten zijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk ja. Kijk eens naar alle oorlogen in het verleden. De meeste gingen om religie en het met geweld aan andere opdringen daarvan.
Je weet toch dat de beste leugens zijn degene zijn die met de waarheid vermengd worden?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik weet er van, maar ik weet niet of Icke onder controle van demonen staat.
Ik ben trouwens ook niet zo blij met zijn onnodige geschop tegen Bijbelse verhalen.
Ja. Dat is zo. Dat kan met Icke net zo goed idd. Howel ik niet denk dat Icke opzettelijk iets zou gaan liegen. De kunst is om altijd zelf de waarheid er zoveel mogelijk uit te filteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Loppe het volgende:
[..]
Je weet toch dat de beste leugens zijn degene zijn die met de waarheid vermengd worden?
Dat is zeker waar, en het is nog veel erger; het is satanisme.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Synchronicity het volgende:
[..]
En terugverwijzend naar het artikel waar ik eerder naar verwees, kun je stellen dat ook religies "producten" zijn van de Illuminati. Je kunt zelfs stellen dat de grote religies satanistische instituten zijn!
Kwestie van goed luisteren wat hij zegt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Op youtube, soms, zie jij iets aan hem dan ?
Nee over imperialisme.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk ja. Kijk eens naar alle oorlogen in het verleden. De meeste gingen om religie en het met geweld aan anderen opdringen daarvan.
Zonder uitleg en argumentatie vind ik dit een gevalletje klok en klepel. Iets roepen, hartstikke leuk, maar enige onderbouwing zou wel bijdragen aan de hier plaatsvindende uitwisseling van gedachten.quote:
Dit is verdacht idd.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Kwestie van goed luisteren wat hij zegt.
Het begin van zijn missie werd geleid door paragnosten, zieners enz. Daarna die hallucinogenentrip waarin hij contact legde met het een of ander.
Automatisch schrift kan, d.w.z. ingevingen krijgen, op zich niet zo heel bijzonder; als Icke zeker weet dat het uit zijn eigen oversoul, Christelijke connectie komt en oprecht is geef ik hem hier de kans.quote:Tegenwoordig channelt hij zelf met automatisch schrift en dergelijke. Komt allemaal aan bod in de video die ik eerder geplaatst heb.
Zeer zeker dat Icke het goed bedoelt, hij hangt de vuile was buiten. Zijn kerngedachte echter (It is all a dream) klopt niet. Als iemand voortbouwt op zulke fundamenten kan het toch niet anders dan dat zijn hele betoog ineenstort?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja. Dat is zo. Dat kan met Icke net zo goed idd. Howel ik niet denk dat Icke opzettelijk iets zou gaan liegen. De kunst is om altijd zelf de waarheid er zoveel mogelijk uit te filteren.
Over Greber interessant dat je die nu kent; er is in Nederland iemand die zijn werk lijkt voort te zetten:
Roelof Tichelaar;
mijn eerste indruk van hem is dat hij heel goed weet hoe het zit met die gevaren van geesten, demonen en spiritualiteit.
Wat klopt daar niet aan dan? Dat is namelijk hoe ik ook het leven zie, en alles "daarboven".quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Loppe het volgende:
Zeer zeker dat Icke het goed bedoelt, hij hangt de vuile was buiten. Zijn kerngedachte echter (It is all a dream) klopt niet. Als iemand voortbouwt op zulke fundamenten kan het toch niet anders dan dat zijn hele betoog ineenstort?
Zo'n visie op het leven hebben lijkt me iets te gemakkelijk. Je moet toch een bepaalde aarding hebben hier om stevig in je schoenen te staan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat klopt daar niet aan dan? Dat is namelijk hoe ik ook het leven zie, en alles "daarboven".
A cop out bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is idd de ideale vlucht, zodra de zaken wat moeilijker worden, kun je jezelf vertellen dat het toch allemaal niet echt is, en slechts een creatie van je eigen gedachten.
http://vigilantcitizen.co(...)d21c97c743a5cb47e51dquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef Pixie. het volgende:
Kan iemand mij nog iets vertellen over die nieuwe clip van kanye west?
Ik heb hem wel een aantal keer voorbij zien komen maar ik zie niets bijzonders?
Holy shitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://vigilantcitizen.co(...)d21c97c743a5cb47e51d
Mja je ziet alleen ne*ers ne*ers ne*ers en wannebe ne*ers. meer niet. voor de rest zit de illuminatie mij vast te irriteren door die ne*er shit te hypen in hollywood. niks nieuws.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef Pixie. het volgende:
Kan iemand mij nog iets vertellen over die nieuwe clip van kanye west?
Ik heb hem wel een aantal keer voorbij zien komen maar ik zie niets bijzonders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |