abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:53:43 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91391049
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef ems. het volgende:
Iedereen op tv is illuminati. Je weet :')
fosfor pixels leds verlicht ja ik snap em _O-

ontopic: ik las ergens dat het niet zeker was of de illuminati-club nog wel bestaat. Deze Illuminati zouden zijn opgerold ergens in 1770. Daarom weet men zoveel van hun praktijken af. Wat meer dan waarschijnlijk is, is dat er later eliten waren/zijn met veel geld en macht. Die de ideeen van de illuminati hebben voortgezet. Uit ideologie, of om de eigen andere ideologieen te versterken/verbeteren. Tegenwoordige "roundtable of front-groups" bijv in de politiek. Zouden behoren tot een hierarchie van 'ringen in ringen in ringen in ringen'. Een denkwijze van de illuminati, maar tegenwoordig dus niet persé van de illuminati zelf. Veel interessanter is het uitpluizen van ene "Cecil Rhodes" dat zekerteweten ideeen van de Illuminati heeft gebruikt in zijn eigen ideologieen, die tegenwoordig zekerteweten voortleven in mensen zoals Bill Clinton. Maar de ideeen van Cecil Rhodes zijn ook andere ideeen verwerkt van bv. de jezuieten naast die van de Illuminati. En dan valt het plaatje beter samen met de vage dingen die wij tegenwoordig zien in de politiek. het is interessant om meer te lezen over geschiedschrijver 'Carol Quigley' die de samenzwerings-ideologieen van Cecil Rhodes beschreef. A/d hand van de archieven van de samenzweerders zelf. Om de wereld onder te brengen onder 1 wereld-regering. En om de wereldbevolking te decimeren via allerlei trucjes. Om de mensen aan banden te leggen omdat ze te dom zouden zijn, Ten behoeve van rijke corporaties en allerrijksten. En dat is precies wat wij nu zien.

[ Bericht 17% gewijzigd door Schenkstroop op 16-01-2011 00:14:32 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_91398374
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef Ticker het volgende:

Scroll naar Sacred Mysteries Conference
38sec into video doet Maxwell een handdruk naar note bene een dame die hem op komt zoeken.. let op, maxwell verplaatst de duim van de vrouw om de handdruk correct te maken.

Jij zegt dat ie het doet om de handdruk goed te maken, de plaatser van het youtube-filmpje zegt dat ie dat doet om niet ontmaskerd te worden. :P
Het is wel vreemd. Als het is om te voorkomen dat ie ontmaskerd wordt, dan is het niet gelukt. :P En na de "correctie" is de handdruk nog hetzelfde, alleen houdt ie zijn hand iets anders, maar de duim is hetzelfde.

Stel dat ie een vrijmetselaar is, wat zegt dat dan volgens jou?

Ik moet zeggen dat ie er interessante dingen tussen heeft zitten bij interviews. Ik heb ook nooit reden gehad om te twijfelen aan zijn integriteit. Ze zullen allemaal zo nu en dan een onjuistheid hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze van kwade wil zijn, natuurlijk. Zo ook voor Icke. Ik pak er uit wat ik denk dat waar is. Als je je bezig moet gaan houden met gedebunk dan wordt je niet goed denk ik. ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 03:09:28 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91398822
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef Ticker het volgende:

[..]

Zoals je weet besef je dit soort dingen pas achteraf..

http://www.jordanmaxwell.com/radio.html

Scroll naar Sacred Mysteries Conference
38sec into video doet Maxwell een handdruk naar note bene een dame die hem op komt zoeken.. let op, maxwell verplaatst de duim van de vrouw om de handdruk correct te maken.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoop dat ze het doen, zijn imageshack

Dan het tweede, kijk zijn site, verwijzingen naar KRS ONE?

Ik ben gaan zoeken, KRS ONE was samen met dre en Nas al vanaf het begin erin.. 1996 note bene:

Mischien zijn die rappers van die crazies die symbolen en shit te pas en te onpas gebruiken omdat stoer? Mischien luisteren de kinderen van de New World Order ook naar "rap" en komen zij makkelijk in aanraking met die rappers. En halen zij hen zg naar binnen. Kuch..

En Jay-Z.. Hoe kan zo een ontiegelijk slechte slome en lelijke irritante rapper zo beroemd worden. Dan weet je dat er ergens een trucendoos is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 16-01-2011 04:00:39 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 16 januari 2011 @ 04:03:08 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91399487
"The goal of this secret society, is nothing less than to create a world-system of financial control In private hands. That is able to dominate the political systems of each country. And the economy of the world as a whole. The system is to be controlled in a futilistic fashion by the central banks of the world. Acting in concert through secret agreements derrived from frequent private meetings and conferences"

"This organization, has been able to conceil it's existance quite successfully . And many of it's most influential members who possess the reality rather than the apearance of power. Are unknown even to close students of Brittish history. This is partly bc of the deliberate policy of secrecy which this group has adopted. And in part bc this group is not closely integrated. But rather appears as a series of overlapping circles or "rings". Hidden behind organized groups of no obvious significant importance"

Carroll Quigly - geschiedschrijver

Well well well.. en wat zien wij tegenwoordig gebeuren over dehele wereld met de banken en IMF die landen leegzuigen om ze vervolgens te gaan "helpen".. Financial controll through a futilistic fashion.. Hmm..

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 16-01-2011 04:08:30 ]
pi_91399920
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mischien zijn die rappers van die crazies die symbolen en shit te pas en te onpas gebruiken omdat stoer?
Ik weet het wel zeker, alsof die gasten niks beters hebben te doen :'). Hier een interview met Jay-Z over zijn zogenaamde lidmaatschap.

[...]
Interviewster: They won't let you in the club, you say?
Jay-Z: Of course not, how? People that control the world?
Interviewster: You believe that those sort of organisations exist?
Jay-Z: I think there are clicks of friends that control things. I don't know if it's a devil worshipping sect. I think that's a little Tom Hanks. But I believe there are clicks of people that control the world.
[...]
Jay-Z: I guess I'm an entertainer, as long as people are entertained that's fine.
[...]
Jay-Z: That's just the comic in me. Yeah, it's humor. It's funny.

En daarnaast, in het nummer met Kanye West en Rihanna genaamd Run This Town (één van de clips waarvan mensen zeggen dat Jay-Z illuminati is en dat soort ongein :')) zegt Jay-Z de volgende zin: "I'm in Maison, ugh, Martin Margiela". De ugh is een soort zucht en korte adempauze.

Dan denk je dus: zegt 'ie nou 'I'm in mason? Wtf?!" waarna hij z'n zin vervolgt met Martin Margiela. Dat wordt dus "I'm in Mason Martin Margiela", gewoon een luxe kledingwinkel :{. Hij doet dit dus gewoon bewust en speelt ermee. De clip overigens, te zien @ is natuurlijk ook volledig in trend met de 'beschuldigingen' geregisseerd!

quote:
En Jay-Z.. Hoe kan zo een ontiegelijk slechte slome en lelijke irritante rapper zo beroemd worden. Dan weet je dat er ergens een trucendoos is.
Lyricaal gezien wordt deze man overall toch wel gezien als top 5 beste rapper ooit. Daarnaast is 'ie succesvol zakenman met o.a. een eigen platenlabel, kledinglijn, basbetballteam, uitgaansclub, wodka, restaurant en weet ik veel wat allemaal. En getrouwd met Beyoncé :9~.

Maar in ieder geval: MYTH BUSTED.
pi_91399972
En nog iets, Wikileaks kan wel alle wereldwijde diplomatieke geheimen boven water krijgen, maar zulke geheime clubjes met zogenaamde macht en invloed (waar het grote publiek langzamerhand steeds meer van te weten krijgt :')) is anno 2011 nog strikt geheim? :{ Of zit de illuminati daar ook soms achter _O-.
  zondag 16 januari 2011 @ 08:53:30 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91400698
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 05:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En nog iets, Wikileaks kan wel alle wereldwijde diplomatieke geheimen boven water krijgen, maar zulke geheime clubjes met zogenaamde macht en invloed (waar het grote publiek langzamerhand steeds meer van te weten krijgt :')) is anno 2011 nog strikt geheim? :{ Of zit de illuminati daar ook soms achter _O-.
Ja dat is het wel een beetje, die ongrijpbare club kun je zo ongrijpbaar maken als je maar wilt door er zelf dingen aan toe te voegen.
Ik wil niet ontkennen dat er NWO clubjes bestaan of illuminatie, maar wat is nu werkelijk de hele trucendoos en hoeveel word er alleen maar aan ze toegekend?
The truth was in here.
  zondag 16 januari 2011 @ 09:01:48 #133
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_91400733
Waarom smeden de illuminatie allemaal complotten om meer macht te krijgen terwijl ze al alle macht hebben?
Volgens de meesten hier hebben de de politiek/overheid, de media en het bedrijfsleven al in handen.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_91401500
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef Schenkstroop het volgende:

:')
Conscience do cost.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:41:22 #135
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91407771
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Jij zegt dat ie het doet om de handdruk goed te maken, de plaatser van het youtube-filmpje zegt dat ie dat doet om niet ontmaskerd te worden. :P
Het is wel vreemd. Als het is om te voorkomen dat ie ontmaskerd wordt, dan is het niet gelukt. :P En na de "correctie" is de handdruk nog hetzelfde, alleen houdt ie zijn hand iets anders, maar de duim is hetzelfde.

Stel dat ie een vrijmetselaar is, wat zegt dat dan volgens jou?

Ik moet zeggen dat ie er interessante dingen tussen heeft zitten bij interviews. Ik heb ook nooit reden gehad om te twijfelen aan zijn integriteit. Ze zullen allemaal zo nu en dan een onjuistheid hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze van kwade wil zijn, natuurlijk. Zo ook voor Icke. Ik pak er uit wat ik denk dat waar is. Als je je bezig moet gaan houden met gedebunk dan wordt je niet goed denk ik. ;)
Om door te hebben dat het wel zo moet zijn, moet je eerst op de inconsistenties in zijn verhaal gewezen worden.
Dingen die, zodra je beseft hij dus wel beter had moeten weten, niet kloppen en bewust anders verteld worden (agenda):

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_91410075
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien wel :D
Ik zie steeds meer dingen waarover ik eerder mijn schouders ophaalde waarvan ik nu denk, hmm het klopt gewoon :o .
Krijg hier een aangename spanning van ;)

Ogen om te zien, oren om te horen. Wees niet bang, de waarheid zal je vrij maken.
pi_91410806
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Ticker het volgende:

[..]

Daarnaast heeft Maxwell meerdere malen aangegeven in contact te staan met entiteiten.. net als Icke.
Dat dus ja. Maxwell in de woestijn, Icke met zijn Ayahuasca ervaring en nu channelt hij dus blijkbaar al een tijdje.

Dit is demonisch, de bijbel is hier duidelijk over:

1 Geliefden, gelooft niet een iegelijken geest, maar beproeft de geesten, of zij uit God zijn; want vele valse profeten zijn uitgegaan in de wereld.
2 Hieraan kent gij den Geest van God: alle geest, die belijdt, dat Jezus Christus in het vlees gekomen is, die is uit God;
3 En alle geest, die niet belijdt, dat Jezus Christus in het vlees gekomen is, die is uit God niet; maar dit is de geest van den antichrist, welken geest gij gehoord hebt, dat komen zal, en is nu alrede in de wereld. 1 Johannes 4

Iets wat AL deze new agers/masons/occultisten gemeen hebben, is dat ze de goddelijkheid en uniekheid van Jezus Christus ontkennen, systematisch, allemaal. Dit is hun einddoel, dit is misleiding, de enige manier om te ontkomen aan de dood en misere, Christus de verlosser, wordt door demonen met leugens debunked gebruik makend van mannen die misleid zijn en hun eigen zucht naar roem, faam, erkenning achterna lopen. En allemaal beroepen ze zich op hun geheime occulte theosofische kennis en contact met het hogere.

Bekijk deze YouTube-video

5 Zij zijn uit de wereld, daarom spreken zij uit de wereld, en de wereld hoort hen.
6 Wij zijn uit God. Die God kent, hoort ons; die uit God niet is, hoort ons niet. Hieruit kennen wij den geest der waarheid, en den geest der dwaling.

Weg ermee, alledrie debunked als vedraaiers van de waarheid, grove fouten makend in etymologie, misleiders, door demonen beinvloed, valse prekers.

1 En er zijn ook valse profeten onder het volk geweest, gelijk ook onder u valse leraars zijn zullen, die verderfelijke ketterijen bedektelijk invoeren zullen, ook den Heere, Die hen gekocht heeft, verloochenende, en een haastig verderf over zichzelven brengende;
2 En velen zullen hun verderfenissen navolgen, door welke de weg der waarheid zal gelasterd worden.
3 En zij zullen door gierigheid, met gemaakte woorden, van u een koopmanschap maken; over welke het oordeel van over lang niet ledig is, en hun verderf sluimert niet.

Dit is een strijd om ieders geest, alle informatie is vitaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 16-01-2011 15:24:09 ]
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 14:50:08 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_91411239
Maar Ali, hoe herken je valse profeten?
Want ik neem aan dat deze profeten trucjes hebben om mensen in ze te laten geloven.
pi_91411657
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
Maar Ali, hoe herken je valse profeten?
Want ik neem aan dat deze profeten trucjes hebben om mensen in ze te laten geloven.
Ze liegen! Verkondigen onwaarheden, verdraaien feiten, of voegen waarheid en onwaarheid samen om te misleiden. Dat is niet zo moeilijk aan te tonen.

Trucjes om mensen in hen te laten geloven hebben ze denk ik niet, anders dan een overtuigende stem, mooie plaatjes, verhalen die logisch lijken te klinken voor de ononderwezen en niet-onderscheidende geest. Maar als je hen aan een werkelijke test onderwerpt, blijkt hun verhaal lang niet zo sterk te zijn als het lijkt. Daarom zeg ik, alle informatie is vitaal. Deze mensen zijn debunked, iedereen die de neiging heeft hen te geloven, dient voor eerlijkheid en objectiviteit ook de kritiek op hen tot zich te nemen om een beter oordeel te kunnen vellen.
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 15:39:28 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_91413724
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ze liegen! Verkondigen onwaarheden, verdraaien feiten, of voegen waarheid en onwaarheid samen om te misleiden. Dat is niet zo moeilijk aan te tonen.

Trucjes om mensen in hen te laten geloven hebben ze denk ik niet, anders dan een overtuigende stem, mooie plaatjes, verhalen die logisch lijken te klinken voor de ononderwezen en niet-onderscheidende geest. Maar als je hen aan een werkelijke test onderwerpt, blijkt hun verhaal lang niet zo sterk te zijn als het lijkt. Daarom zeg ik, alle informatie is vitaal. Deze mensen zijn debunked, iedereen die de neiging heeft hen te geloven, dient voor eerlijkheid en objectiviteit ook de kritiek op hen tot zich te nemen om een beter oordeel te kunnen vellen.
Dus politici vallen ook onder de 'valse profeten'?
pi_91414003
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus politici vallen ook onder de 'valse profeten'?
Nee, zij hebben weinig of niets met spiritualiteit te maken.

Ik heb je eerste vraag verkeerd begrepen zie ik nu. Een valse profeet is iemand die onwaarheden verkondigd met betrekking tot spiritualiteit. Dat kan in de kerk zelf zijn, maar ook daarbuiten. Een politicus valt hier niet onder.

David Icke enz. houden zich met spiritualiteit bezig en verkondigen in wezen de new age religie met een antichristelijke boodschap. Dit valt onder valse profeten. Ze worden beinvloed door entiteiten - demonen- zoals de bijbel ook zegt dat plaats zal vinden.
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 15:50:34 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_91414321
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb je eerste vraag verkeerd begrepen zie ik nu. Een valse profeet is iemand die onwaarheden verkondigd met betrekking tot spiritualiteit. Dat kan in de kerk zelf zijn, maar ook daarbuiten. Een politicus valt hier niet onder.

David Icke enz. houden zich met spiritualiteit bezig en verkondigen in wezen de new age religie met een antichristelijke boodschap. Dit valt onder valse profeten. Ze worden beinvloed door entiteiten - demonen- zoals de bijbel ook zegt dat plaats zal vinden.
Dan valt scientology waarschijnlijk ook in deze categorie?

Ik heb de biografie over Tom Cruise gelezen en ik moet je zeggen dat ik scientology een doodenge beweging vind. Tom Cruise en zijn maten die heel hoog in rang zijn binnen de scientology hersenspoelen mensen. Er gebeuren daar dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Eenmaal binnen kun je je eigen wil wel gedag zeggen. En je familie, tenzij die ook meedoen.
Doodenge beweging.
pi_91414445
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb de biografie over Tom Cruise gelezen en ik moet je zeggen dat ik scientology een doodenge beweging vind. Tom Cruise en zijn maten die heel hoog in rang zijn binnen de scientology hersenspoelen mensen. Er gebeuren daar dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Eenmaal binnen kun je je eigen wil wel gedag zeggen. En je familie, tenzij die ook meedoen.
Doodenge beweging.
Is idd niet fris nee.
pi_91416829
Goed topic. Ik mis alleen een beetje een topic met een goede, uitgebreide en duidelijke startpost waarin de boel netjes en helder uiteen wordt gezet.

Iemand die veel van de materie weet, zin om dat een keer te doen? :)
pi_91435675
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

ik ben het voor een groot deel hiermee eens; demonen is een onderwerp apart.

Dat met David Icke zie ik wat genuanceerder; Icke heeft ook naar mijn mening heel dom gedaan w.b.t. die kruiden en het bezoeken van die sjamaan enzo; new age is idd slecht, maar David Icke is niet zo new age en ook geen profeet; hij is voor mij meer een soort alarmerende journalist met "ongebruikelijk" en interessant nieuws, achtergronden vanuit diverse invalshoeken waar de MSM nooit melding van maken.
pi_91462761
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doodenge beweging.
Leuk clubje inderdaad;

Wat een wijsheid.
pi_91473362
Onder de Orde der Illuminatie vallen een aantal elite families, waaronder de Rodtschilds, de Rockefellers, Morgans en de Koninklijke families. Deze families bezitten of hebben onder andere een machtig belang in praktisch de gehele consumptie industrie. Van media, electronica en entertainment, tot mode, cosmetica en farmaceutische industrie.

De openingsvraag van dit topic is wat dit met artiesten als Tupac, Lady GaGA, Jay-Z en Kanye West te maken heeft. MTV (viacom entertainment), Sony, Fox Entertainment, etc etc, behoren allemaal tot het gigantische domein, waar deze families sterke belangen in hebben. De gehypte artiesten fungeren dus als rolmodellen om hun fans, de jongeren, in feite te brainwashen. Ze bespelen de zwakten (voornamelijk de eerste 3 chakra's) van de mens:
1. terreur, geweld, overlevingsdrang, veiligheidsgevoel en zelfbehoud;
2. seks, seks en nog eens seks als het opperste genot en je recht op dat genot;
3. ons pronkende en ijdele ego. (zie bronvermelding verderop in deze post)

Is het niet opvallend dat MTV veel gaat over bling bling en de nieuwste gadgets? En worden wij daar met z'n alleen niet een klein beetje hebberig van? :)

Mocht je dit herkennen en ben je benieuwd naar het grotere geheel, dan nodig ik je uit om dit verhaal te lezen: Wereldleiders in de ban van de Ring -spam -
Het is een flink verhaal, dat ondanks het dreigende karakter, niet bedoeld is om angst te zaaien, maar om een bewustzijn te scheppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 17-01-2011 18:27:02 ]
pi_91474453
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat met David Icke zie ik wat genuanceerder; Icke heeft ook naar mijn mening heel dom gedaan w.b.t. die kruiden en het bezoeken van die sjamaan enzo; new age is idd slecht, maar David Icke is niet zo new age en ook geen profeet; hij is voor mij meer een soort alarmerende journalist met "ongebruikelijk" en interessant nieuws, achtergronden vanuit diverse invalshoeken waar de MSM nooit melding van maken.
Je kan maar één Heer dienen.
pi_91477915
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Heb je wel eens een conferentie van hem bekeken?
pi_91478039
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heb je wel eens een conferentie van hem bekeken?
Op youtube, soms, zie jij iets aan hem dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')