fosfor pixels leds verlicht ja ik snap emquote:
Jij zegt dat ie het doet om de handdruk goed te maken, de plaatser van het youtube-filmpje zegt dat ie dat doet om niet ontmaskerd te worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef Ticker het volgende:
Scroll naar Sacred Mysteries Conference
38sec into video doet Maxwell een handdruk naar note bene een dame die hem op komt zoeken.. let op, maxwell verplaatst de duim van de vrouw om de handdruk correct te maken.
Mischien zijn die rappers van die crazies die symbolen en shit te pas en te onpas gebruiken omdat stoer? Mischien luisteren de kinderen van de New World Order ook naar "rap" en komen zij makkelijk in aanraking met die rappers. En halen zij hen zg naar binnen. Kuch..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zoals je weet besef je dit soort dingen pas achteraf..
http://www.jordanmaxwell.com/radio.html
Scroll naar Sacred Mysteries Conference
38sec into video doet Maxwell een handdruk naar note bene een dame die hem op komt zoeken.. let op, maxwell verplaatst de duim van de vrouw om de handdruk correct te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat ze het doen, zijn imageshack
Dan het tweede, kijk zijn site, verwijzingen naar KRS ONE?
Ik ben gaan zoeken, KRS ONE was samen met dre en Nas al vanaf het begin erin.. 1996 note bene:
Ik weet het wel zeker, alsof die gasten niks beters hebben te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mischien zijn die rappers van die crazies die symbolen en shit te pas en te onpas gebruiken omdat stoer?
Lyricaal gezien wordt deze man overall toch wel gezien als top 5 beste rapper ooit. Daarnaast is 'ie succesvol zakenman met o.a. een eigen platenlabel, kledinglijn, basbetballteam, uitgaansclub, wodka, restaurant en weet ik veel wat allemaal. En getrouwd met Beyoncéquote:En Jay-Z.. Hoe kan zo een ontiegelijk slechte slome en lelijke irritante rapper zo beroemd worden. Dan weet je dat er ergens een trucendoos is.
Ja dat is het wel een beetje, die ongrijpbare club kun je zo ongrijpbaar maken als je maar wilt door er zelf dingen aan toe te voegen.quote:Op zondag 16 januari 2011 05:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En nog iets, Wikileaks kan wel alle wereldwijde diplomatieke geheimen boven water krijgen, maar zulke geheime clubjes met zogenaamde macht en invloed (waar het grote publiek langzamerhand steeds meer van te weten krijgt) is anno 2011 nog strikt geheim?
Of zit de illuminati daar ook soms achter
.
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef Schenkstroop het volgende:
En Jay-Z.. Hoe kan zo een ontiegelijk slechte slome en lelijke irritante rapper zo beroemd worden. Dan weet je dat er ergens een trucendoos is.
Om door te hebben dat het wel zo moet zijn, moet je eerst op de inconsistenties in zijn verhaal gewezen worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Jij zegt dat ie het doet om de handdruk goed te maken, de plaatser van het youtube-filmpje zegt dat ie dat doet om niet ontmaskerd te worden.![]()
Het is wel vreemd. Als het is om te voorkomen dat ie ontmaskerd wordt, dan is het niet gelukt.En na de "correctie" is de handdruk nog hetzelfde, alleen houdt ie zijn hand iets anders, maar de duim is hetzelfde.
Stel dat ie een vrijmetselaar is, wat zegt dat dan volgens jou?
Ik moet zeggen dat ie er interessante dingen tussen heeft zitten bij interviews. Ik heb ook nooit reden gehad om te twijfelen aan zijn integriteit. Ze zullen allemaal zo nu en dan een onjuistheid hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze van kwade wil zijn, natuurlijk. Zo ook voor Icke. Ik pak er uit wat ik denk dat waar is. Als je je bezig moet gaan houden met gedebunk dan wordt je niet goed denk ik.
Krijg hier een aangename spanning vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Ik zie steeds meer dingen waarover ik eerder mijn schouders ophaalde waarvan ik nu denk, hmm het klopt gewoon.
Dat dus ja. Maxwell in de woestijn, Icke met zijn Ayahuasca ervaring en nu channelt hij dus blijkbaar al een tijdje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Maxwell meerdere malen aangegeven in contact te staan met entiteiten.. net als Icke.
Ze liegen! Verkondigen onwaarheden, verdraaien feiten, of voegen waarheid en onwaarheid samen om te misleiden. Dat is niet zo moeilijk aan te tonen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
Maar Ali, hoe herken je valse profeten?
Want ik neem aan dat deze profeten trucjes hebben om mensen in ze te laten geloven.
Dus politici vallen ook onder de 'valse profeten'?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ze liegen! Verkondigen onwaarheden, verdraaien feiten, of voegen waarheid en onwaarheid samen om te misleiden. Dat is niet zo moeilijk aan te tonen.
Trucjes om mensen in hen te laten geloven hebben ze denk ik niet, anders dan een overtuigende stem, mooie plaatjes, verhalen die logisch lijken te klinken voor de ononderwezen en niet-onderscheidende geest. Maar als je hen aan een werkelijke test onderwerpt, blijkt hun verhaal lang niet zo sterk te zijn als het lijkt. Daarom zeg ik, alle informatie is vitaal. Deze mensen zijn debunked, iedereen die de neiging heeft hen te geloven, dient voor eerlijkheid en objectiviteit ook de kritiek op hen tot zich te nemen om een beter oordeel te kunnen vellen.
Nee, zij hebben weinig of niets met spiritualiteit te maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus politici vallen ook onder de 'valse profeten'?
Dan valt scientology waarschijnlijk ook in deze categorie?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, zij hebben weinig of niets met spiritualiteit te maken.
Ik heb je eerste vraag verkeerd begrepen zie ik nu. Een valse profeet is iemand die onwaarheden verkondigd met betrekking tot spiritualiteit. Dat kan in de kerk zelf zijn, maar ook daarbuiten. Een politicus valt hier niet onder.
David Icke enz. houden zich met spiritualiteit bezig en verkondigen in wezen de new age religie met een antichristelijke boodschap. Dit valt onder valse profeten. Ze worden beinvloed door entiteiten - demonen- zoals de bijbel ook zegt dat plaats zal vinden.
Is idd niet fris nee.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan valt scientology waarschijnlijk ook in deze categorie?
Ik heb de biografie over Tom Cruise gelezen en ik moet je zeggen dat ik scientology een doodenge beweging vind. Tom Cruise en zijn maten die heel hoog in rang zijn binnen de scientology hersenspoelen mensen. Er gebeuren daar dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Eenmaal binnen kun je je eigen wil wel gedag zeggen. En je familie, tenzij die ook meedoen.
Doodenge beweging.
ik ben het voor een groot deel hiermee eens; demonen is een onderwerp apart.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, zij hebben weinig of niets met spiritualiteit te maken.
Ik heb je eerste vraag verkeerd begrepen zie ik nu. Een valse profeet is iemand die onwaarheden verkondigd met betrekking tot spiritualiteit. Dat kan in de kerk zelf zijn, maar ook daarbuiten. Een politicus valt hier niet onder.
David Icke enz. houden zich met spiritualiteit bezig en verkondigen in wezen de new age religie met een antichristelijke boodschap. Dit valt onder valse profeten. Ze worden beinvloed door entiteiten - demonen- zoals de bijbel ook zegt dat plaats zal vinden.
Leuk clubje inderdaad;quote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan valt scientology waarschijnlijk ook in deze categorie?
Ik heb de biografie over Tom Cruise gelezen en ik moet je zeggen dat ik scientology een doodenge beweging vind. Tom Cruise en zijn maten die heel hoog in rang zijn binnen de scientology hersenspoelen mensen. Er gebeuren daar dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Eenmaal binnen kun je je eigen wil wel gedag zeggen. En je familie, tenzij die ook meedoen.
Doodenge beweging.
Je kan maar één Heer dienen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik ben het voor een groot deel hiermee eens; demonen is een onderwerp apart.
Dat met David Icke zie ik wat genuanceerder; Icke heeft ook naar mijn mening heel dom gedaan w.b.t. die kruiden en het bezoeken van die sjamaan enzo; new age is idd slecht, maar David Icke is niet zo new age en ook geen profeet; hij is voor mij meer een soort alarmerende journalist met "ongebruikelijk" en interessant nieuws, achtergronden vanuit diverse invalshoeken waar de MSM nooit melding van maken.
Heb je wel eens een conferentie van hem bekeken?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik ben het voor een groot deel hiermee eens; demonen is een onderwerp apart.
Dat met David Icke zie ik wat genuanceerder; Icke heeft ook naar mijn mening heel dom gedaan w.b.t. die kruiden en het bezoeken van die sjamaan enzo; new age is idd slecht, maar David Icke is niet zo new age en ook geen profeet; hij is voor mij meer een soort alarmerende journalist met "ongebruikelijk" en interessant nieuws, achtergronden vanuit diverse invalshoeken waar de MSM nooit melding van maken.
Op youtube, soms, zie jij iets aan hem dan ?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Heb je wel eens een conferentie van hem bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |