Repts niet.. Tsarion en al zijn mambo jambo wel.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
Check alles van Michael Tsarion op Jewtube.
Hij is ook maar een mens. Zijn insteek is om mensen te informeren na tientallen jaren onderzoek van zijn kant, niet om mensen te enslaven, uit te buiten of te desinformeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Repts niet.. Tsarion en al zijn mambo jambo wel.. ?
Hij heeft een punt hoor, maar deze man is zo vaag en zijn verhaal zit vol vol vol met gaten en tegenstrijdigheden.
Nee dat klopt, Jordan Maxwell ook niet.. toch begin ik te begrijpen dat ook hij... David Icke en Tsarion allen weer aangestuurd worden om dezelfde soort informatie te verspreiden. Maxwell is een Mason, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hij is ook maar een mens. Zijn insteek is om mensen te informeren na tientallen jaren onderzoek van zijn kant, niet om mensen te enslaven, uit te buiten of te desinformeren.
Dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adam_Weishauptquote:En ja ik denk nog steeds dat "bepaalde" Vrijmetselaars lodges misbruikt worden voor een agenda die meer te maken heeft met het verkrijgen van persoonlijk gewin/macht volgens de wetten die binnen de vrijmetselaarij gelden (lees hier bescherming die lodge leden aan elkaar moeten geven die boven de wet zouden kunnen staan ).
Ik zeg niet dat alle geinfiltreerd zijn maar vele worden misbruikt !.
Ik denk ook dat Weishaupt de illuminatie toendertijd heeft opgericht om de macht van deze personen nog groter te maken , zonder inmenging van goedwillende vrijmetselaars.
Dat de stichting van de U.S. te maken heeft met vrijmetselaarij staat boven kuif maar de link met Illuminatie op dat moment is niet op zn plek aangezien Lafayette *, wat ik begrepen heb daar niks mee te maken had aangezien het toen een meer europeaanse aangelgenheid was.quote:Wat versta je onder puur? En dat op de dollar is geen toeval nee
http://www.isgp.eu/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:34 schreef DeMolay het volgende:
Ticker heb jij die link nog van OpenYourMind over "Le Cercle" nog ?
ben aan het zoeken in mn oude postgeschiedenismaar kan niet vinden
Waar baseer je dit op? Door wie aangestuurd? En waarop baseer je dat Maxwell een logebroeder is? Dat Icke dubieus is, kun je wel stellen. Ik heb dan ook niet veel met hem. Tsarion heb ik veel meer mee, ik heb weinig onzin kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee dat klopt, Jordan Maxwell ook niet.. toch begin ik te begrijpen dat ook hij... David Icke en Tsarion allen weer aangestuurd worden om dezelfde soort informatie te verspreiden. Maxwell is een Mason, dat weet ik zeker
[ afbeelding ]
Ali heeft een hele goede docu geplaatst in een van de andere topics, David Icke debunked.. door iemand die eerst ontzettend fan was, en toen argwaan kreeg voor de vele tegenstrijdigheden.
Tip dus.
Zoals je weet besef je dit soort dingen pas achteraf..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:03 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Door wie aangestuurd? En waarop baseer je dat Maxwell een logebroeder is? Dat Icke dubieus is, kun je wel stellen. Ik heb dan ook niet veel met hem. Tsarion heb ik veel meer mee, ik heb weinig onzin kunnen ontdekken.
Welke thread is dat? Ik vind hem niet.
En dat op zijn eigen site nog wel he.. make's you wonder.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef Lavenderr het volgende:
Dat met die duimhij verplaatst hem echt
Ja, ik zie ook steeds meer broodkruimels liggen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
En dat op zijn eigen site nog wel he.. make's you wonder.
Broodkruimels.. ze zijn er.. pak ze maar, word er gezegd.
Zie je ze niet, dan was er niks voor jou om gezien te worden.
Daarnaast heeft Maxwell meerdere malen aangegeven in contact te staan met entiteiten.. net als Icke.
Ik merk het, de mods beginnen de laatste tijd steeds meer opener te worden richting de onderwerpen. Misschien waren de discussies altijd toch nodig om het opener te maken, want het kan niet zo zijn dat je nu ook ineens gek aan het worden bent en 'dingen' begint te zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook steeds meer broodkruimels liggen..
Misschien welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik merk het, de mods beginnen de laatste tijd steeds meer opener te worden richting de onderwerpen. Misschien waren de discussies altijd toch nodig om het opener te maken, want het kan niet zo zijn dat je nu ook ineens gek aan het worden bent en 'dingen' begint te zien.
Of wel...
yo dude ff vraagje hoor ben ff confused, dus je beweerd dat krs one,Nas dus illuminatie poppen zijn ?quote:
Poppen niet. Interesse wekkersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
yo dude ff vraagje hoor ben ff confused, dus je beweerd dat krs one,Nas dus illuminatie poppen zijn ?
denk dat het onderste filmpje voor jouw geld,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Poppen niet. Interesse wekkers
Denk dat ze zelf ooit begonnen zijn met de zoektocht en de fakkel willen overdragen.
Luister de lyrics waarin hij al begint met "who wrote the bible and who wrote the koran"
Dat zijn in feite dommen vragen, want dat weten we toch al..
Toch?
GaGa, Jay-Z etc zijn ondertussen wel het niveau pop, want van hun vraag ik me af wat van hun zelf komt en voornamelijk... wtf het doel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |