Stage kan wel leuk zijn toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oeh.. Ik moet 6 maanden lang stage lopen binnenkort, dus dat je toets valt mee!!!!
Waar loop je stage dan ?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oeh.. Ik moet 6 maanden lang stage lopen binnenkort, dus dat je toets valt mee!!!!
je kent mijn verhalen over stagequote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stage kan wel leuk zijn toch?
En toets valt niet mee, moet nog beginnen en heb er nog 2 deze week en volgende week nog 3 en nog 2 werkstukken. fml
En nee ik had geen zin om wat aan school te doen in mn vakantie
Ja maar jij vindt jouw stage ook wel leuk toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kent mijn verhalen over stage
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik haat stage hehe. Ik begin in maart, maar moet nog een plek zoeken in de juridische richting.
Ja, maar volgend jaar naar Informatica waarschijnlijkquote:
Waar zit je nu dan? En waar wil je ICT gaan studeren? Heb laatst een college van technische informatica bijgewoondquote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, maar volgend jaar naar Informatica waarschijnlijk
Hilversum-Amsterdam. En volgend jaar denk ik weer Amsterdam of Utrecht! Ik twijfel nog of het informatica wordtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? En waar wil je ICT gaan studeren? Heb laatst een college van technische informatica bijgewoond
hbo of uni?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hilversum-Amsterdam. En volgend jaar denk ik weer Amsterdam of Utrecht! Ik twijfel nog of het informatica wordt
nooooquote:
Hbo! Misschien als het meezit me P volgend jaar! Utrecht is leuk inderdaad hahaquote:
Goed bezigquote:Op zondag 2 januari 2011 22:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hbo! Misschien als het meezit me P volgend jaar! Utrecht is leuk inderdaad haha
Hoi Sperzieboniequote:
Eerst nog halen he, hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Goed bezigUtrecht is leuker dan Amsterdam
Kan er niet veel over zeggen want ben (nog) geen student maar Utrecht komt veel leuker over als ik daar kom, veeeeel leuker dan Amsterdam
wat is er !!?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB EEN FORMULIER NODIG
MAAR IK KAN HET NIET VINDEN SGASGASG
Wat heeft dat met "sgasgasg" te maken?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB EEN FORMULIER NODIG
MAAR IK KAN HET NIET VINDEN SGASGASG
Dat zijn frustratiesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met "sgasgasg" te maken?
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met "sgasgasg" te maken?
quote:
Ach zoquote:
We hebben weleens afgesproken achter Amsterdam Centraal.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ach zo
Maar even wat anders, hoe kennen jullie elkaar?
Of weet je nog meer wachtwoorden van users?
We hebben een lange geschiedenisquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ach zo
Maar even wat anders, hoe kennen jullie elkaar?
Of weet je nog meer wachtwoorden van users?
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
We hebben weleens afgesproken achter Amsterdam Centraal.
Nu wordt het interessantquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We hebben een lange geschiedenis
gaan we dat doen KB?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Nu wordt het interessant
Vertel verder
het was een mooie lentedagquote:
Nee nou gaan we het vertellen ookquote:
Dat gaat KB je nu vertellenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lagen jullie in een grasveld?
Hoe oud waren we? Een jaar of 13? Allebei net in de brugklasquote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toen waren we allebei buiten aan het spelen.
Ja vet spannend allemaalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoe oud waren we? Een jaar of 13? Allebei net in de brugklas
En toen werden we vriendinnetjesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vet spannend allemaal![]()
Maarja het klikte gewoon
En toen begonnen jullie samen aan fok? Amai, wat word ik hitsig van dit verhaalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vet spannend allemaal![]()
Maarja het klikte gewoon
Neen, dat was 5 jaar later pas !quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En toen begonnen jullie samen aan fok? Amai, wat word ik hitsig van dit verhaal
Grapje
Nee er zijn nog vele jaren overheen gegaan maar we zijn uit elkaar gehaald want ik ging verhuizenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En toen begonnen jullie samen aan fok? Amai, wat word ik hitsig van dit verhaal
Grapje
Wat leukquote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
En toen werden we vriendinnetjes
dat was het
Geil, hoe heet hij dan? op FOK! dan hequote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb ook een maat die op fok zit
Ik ga ook trouwens, morgen 6:45 wekkertjequote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga ervandoor, hoop dat jullie genoten hebben van ons mooie levensverhaal.![]()
kusjes
Nou, geil valt meequote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil, hoe heet hij dan? op FOK! dan he![]()
OH! Daar pm'de ik eerst meequote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou, geil valt mee
Verbodsbord moet je dan hebben, maar hij probeert tegenwoorsig alleen maar dames via fobo te regelen volgens mij
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga ervandoor, hoop dat jullie genoten hebben van ons mooie levensverhaal.![]()
kusjes
Okee, dan ga ik ook maar slapenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga ook trouwens, morgen 6:45 wekkertje
Truste!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Okee, dan ga ik ook maar slapen
Ik lag al in bed
Weltrusten dames![]()
Tot morgen?
Ja is goed welterustenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij was zelfs helemaal naar groningen getreind voor DromenvangertjeEn hij werd afgewezen
![]()
nee mijn ritme is ook verpestquote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha in mn vorige post nacht = dag.
Goudvisje slaapt ook nog niet
AAPJEEEE![]()
![]()
Dit ook idd.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef Goudvis_ het volgende:
fok en mijn telefoon gaan niet goed samen.
maar jij moet er morgen op tijd uitquote:Op maandag 3 januari 2011 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil me afmelden plz kthxbai
Maar dat gaat dus nie!!
Lg renoirquote:
True. Ik pm je morgen terug. Nu écht proberen te slapen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:36 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
maar jij moet er morgen op tijd uit
slaapsachtquote:Op maandag 3 januari 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
True. Ik pm je morgen terug. Nu écht proberen te slapen.
Doeiiii lieverds!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon uitzetten ..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef Goudvis_ het volgende:
kut wil ik net gaan slapen komt the simpsons
Ik maak eerst iets voor Klinkerbotsing klaar en dan iets voor jou oke?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef Goudvis_ het volgende:
ik heb ook honger. Ok wel te rusten lieve fokkers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 07:34 schreef Ezechielk het volgende:
Goede reeks wel. Dat ik hem nog niet eerder gezien heb.
z0mg!!!!! ZO schattiiiiiigquote:Op maandag 3 januari 2011 07:31 schreef trolololo het volgende:
Speciaal voor Klinkiebotsie![]()
[ afbeelding ]
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 3 januari 2011 07:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
z0mg!!!!! ZO schattiiiiiig![]()
![]()
En ja je hebt wel iets gemist man
Liefde voor de school, omdat hij om 9:50 pas begintquote:Op maandag 3 januari 2011 07:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liefde voor de buschauffeurlekker warme bus yayy !~~
Waarom ben je dan nu al wakker ? D;quote:Op maandag 3 januari 2011 07:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Liefde voor de school, omdat hij om 9:50 pas begint
Omdat ik kranten moest bezorgenquote:Op maandag 3 januari 2011 07:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nu al wakker ? D;
Dat is naarquote:Op maandag 3 januari 2011 07:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Omdat ik kranten moest bezorgen
Liefde voor de mensen die hun krant op tijd willen lezen
Dankjewelquote:Op maandag 3 januari 2011 07:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is naarrespect voor jou
Hoe heeft dat kunnen gebeuren manquote:Op maandag 3 januari 2011 07:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
z0mg!!!!! ZO schattiiiiiig![]()
![]()
En ja je hebt wel iets gemist man
quote:Op maandag 3 januari 2011 07:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe heeft dat kunnen gebeuren man
De liefde hier, de liefde
Op zoek naar gezelschap?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:35 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik lig lekker nog in mn bed!goedemorgen
Fok jouquote:Op maandag 3 januari 2011 10:35 schreef Goudvis_ het volgende:
Ja ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:35 schreef Goudvis_ het volgende:
5 uur manquote:Op maandag 3 januari 2011 10:29 schreef StijnDa het volgende:
Kwart voor 7 al op....
Goed bezig mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |