Stage kan wel leuk zijn toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oeh.. Ik moet 6 maanden lang stage lopen binnenkort, dus dat je toets valt mee!!!!
Waar loop je stage dan ?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oeh.. Ik moet 6 maanden lang stage lopen binnenkort, dus dat je toets valt mee!!!!
je kent mijn verhalen over stagequote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stage kan wel leuk zijn toch?
En toets valt niet mee, moet nog beginnen en heb er nog 2 deze week en volgende week nog 3 en nog 2 werkstukken. fml
En nee ik had geen zin om wat aan school te doen in mn vakantie
Ja maar jij vindt jouw stage ook wel leuk toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kent mijn verhalen over stage
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik haat stage hehe. Ik begin in maart, maar moet nog een plek zoeken in de juridische richting.
Ja, maar volgend jaar naar Informatica waarschijnlijkquote:
Waar zit je nu dan? En waar wil je ICT gaan studeren? Heb laatst een college van technische informatica bijgewoondquote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, maar volgend jaar naar Informatica waarschijnlijk
Hilversum-Amsterdam. En volgend jaar denk ik weer Amsterdam of Utrecht! Ik twijfel nog of het informatica wordtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? En waar wil je ICT gaan studeren? Heb laatst een college van technische informatica bijgewoond
hbo of uni?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hilversum-Amsterdam. En volgend jaar denk ik weer Amsterdam of Utrecht! Ik twijfel nog of het informatica wordt
nooooquote:
Hbo! Misschien als het meezit me P volgend jaar! Utrecht is leuk inderdaad hahaquote:
Goed bezigquote:Op zondag 2 januari 2011 22:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hbo! Misschien als het meezit me P volgend jaar! Utrecht is leuk inderdaad haha
Hoi Sperzieboniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |