Hoe oud waren we? Een jaar of 13? Allebei net in de brugklasquote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toen waren we allebei buiten aan het spelen.
Ja vet spannend allemaalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoe oud waren we? Een jaar of 13? Allebei net in de brugklas
En toen werden we vriendinnetjesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vet spannend allemaal![]()
Maarja het klikte gewoon
En toen begonnen jullie samen aan fok? Amai, wat word ik hitsig van dit verhaalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vet spannend allemaal![]()
Maarja het klikte gewoon
Neen, dat was 5 jaar later pas !quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En toen begonnen jullie samen aan fok? Amai, wat word ik hitsig van dit verhaal
Grapje
Nee er zijn nog vele jaren overheen gegaan maar we zijn uit elkaar gehaald want ik ging verhuizenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En toen begonnen jullie samen aan fok? Amai, wat word ik hitsig van dit verhaal
Grapje
Wat leukquote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
En toen werden we vriendinnetjes
dat was het
Geil, hoe heet hij dan? op FOK! dan hequote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb ook een maat die op fok zit
Ik ga ook trouwens, morgen 6:45 wekkertjequote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga ervandoor, hoop dat jullie genoten hebben van ons mooie levensverhaal.![]()
kusjes
Nou, geil valt meequote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil, hoe heet hij dan? op FOK! dan he![]()
OH! Daar pm'de ik eerst meequote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou, geil valt mee
Verbodsbord moet je dan hebben, maar hij probeert tegenwoorsig alleen maar dames via fobo te regelen volgens mij
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga ervandoor, hoop dat jullie genoten hebben van ons mooie levensverhaal.![]()
kusjes
Okee, dan ga ik ook maar slapenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga ook trouwens, morgen 6:45 wekkertje
Truste!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Okee, dan ga ik ook maar slapen
Ik lag al in bed
Weltrusten dames![]()
Tot morgen?
Ja is goed welterustenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij was zelfs helemaal naar groningen getreind voor DromenvangertjeEn hij werd afgewezen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |