Ow zo, ik dacht dat het de anti-nieuwjaars-zoen was. Een leuke practical joke enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
gewoon een hand geven..en je wilt dus 3 kussen vermijden van je collega's
moet je dan one-night-stands hebben?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
24 en dan al klaar met one night stands???
je moet eerst een hoop testritjes maken voor je een definitieve koop maaktquote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je dan one-night-stands hebben?
ik zeg gewoon dat ik gewoon een hand geef..'t zal wel goe zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow zo, ik dacht dat het de anti-nieuwjaars-zoen was. Een leuke practical joke enzo
Wie weet hoe veel testritjes hij al heeft gemaaktquote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet eerst een hoop testritjes maken voor je een definitieve koop maakt
ah, daar gaat het bij mij dus niet goed......quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet eerst een hoop testritjes maken voor je een definitieve koop maakt
amen, broederquote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daar gaat het bij mij dus niet goed......
nee, ik vind dat onzin. persoonlijk ben ik niet op zoek, en nooit op zoek geweest naar, een one-night-stand. als ik met een meisje naar bed ga wil ik niet dat het éénmalig is. ik verwacht dat het wel wat langer duurt...
En iedereen is er stil vanquote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
witte leugens. wat een plaat mensen! en dat is geen leugen!
Ik heb er maar meteen een gekochtquote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
24 en dan al klaar met one night stands???
misschien komt die sanexreclame ook nog langs!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Evertjan het volgende:
zo nog ff Andere tijden sport kijken met een jonge Ritsma, mijn moeder glijd al van de bank af ben ik bang
dat dacht ik ook 2x, maar 3maal is scheepsrecht! (hoop ik)quote:
Ik ben nog bij de 1e.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien komt die sanexreclame ook nog langs!
[..]
dat dacht ik ook 2x, maar 3maal is scheepsrecht! (hoop ik)
wehehehehequote:
heel goedquote:
ik hoop minus dat laatste...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef miieejj het volgende:
komt nou die klaas en dat ene mens van eo nou op de radio ?
Ja. Tijd om over te schakelen op de buren van Radio 1.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef miieejj het volgende:
komt nou die klaas en dat ene mens van eo nou op de radio ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |