Ik vind die reclame juist het meest irritante aan Spotify.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die reclame's .. zolang duurt het niet.. dus zo erg is het niet..
Volgens mij heb ik 't zelfde als Pino en wordt de tijd bij mij wel vaker gereset dan 1 keer per week.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan max 20 uur luisteren met spotify, per maand, althans, dat is bij mij zo...
je mag maar 20 uur luisteren ja?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan max 20 uur luisteren met spotify, per maand, althans, dat is bij mij zo...
Dat kan dus niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, deze twitterbackground is ook niet echt handig....iemand die weet hoe je dat witte doorzichtig(er) kunt krijgen?
wat stom! nu ja, dan maar een kleiner plaatje zoeken en dat tilen.quote:
Twitter is geen Hyves hè? Daar mag je je profiel totaal onleesbaar maken, op Twitter proberen ze het leesbaar te houden.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat stom! nu ja, dan maar een kleiner plaatje zoeken en dat tilen.
En dat het raar vinden dat ie geen vriendin heeftquote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef CindieY het volgende:
Wat praat die kerel onverstaanbaar *mompelmompel*
Dat klopt, maar dat 20/maand gaat erom als je echt de hele 20 uur luistert volgens mijquote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 't zelfde als Pino en wordt de tijd bij mij wel vaker gereset dan 1 keer per week.
Ochja, ik was alweer vergeten dat dat zo godsgruwelijke irritant is aan Hyves. Heb em altijd op standaard profiel ingesteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter is geen Hyves hè? Daar mag je je profiel totaal onleesbaar maken, op Twitter proberen ze het leesbaar te houden.
En hij heeft nog niks te bieden ookquote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
En dat het raar vinden dat ie geen vriendin heeft![]()
nja, maar ik wilde het maar een klein beetje doorschijnend maken. nu kun je eigenlijk niks met grote wallpapersquote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter is geen Hyves hè? Daar mag je je profiel totaal onleesbaar maken, op Twitter proberen ze het leesbaar te houden.
tis net 3rdRock maar dan met een limburgs accentquote:
Kan wel, er zijn zat mensen die dat gebruiken... maar dan zo uitgelijnd dat het links naast het witte vlak komt te staan.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar ik wilde het maar een klein beetje doorschijnend maken. nu kun je eigenlijk niks met grote wallpapers
pfuh, ik heb het nu anders gedaan. dit is ook wel okquote:Op zondag 2 januari 2011 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan wel, er zijn zat mensen die dat gebruiken... maar dan zo uitgelijnd dat het links naast het witte vlak komt te staan.
probeer eens via de website ipv tweetdeckquote:Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom kan ik geen lists aanmaken..."Problem contacting Twitter, try again later", terwijl ik wel tweets binnen krijg en kan tweeten.
Doet et ook niet...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
probeer eens via de website ipv tweetdeck
Twitter faalt zo vaak. Verder is dit niet het twittervragentopic ofzo.quote:
Tetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)ct=mode&ved=0CBIQ_AU
have fapfun!
mijn eerste post ooit op fok was in dit topic en was totaal offtopicquote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitter faalt zo vaak. Verder is dit niet het twittervragentopic ofzo.
HELLO!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
hallo roel, evertjan en nutteloze meneren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |