er was toch eerst een fokker bij wmbquote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef WcPot het volgende:
Heeft iemand Koos of andre wel eens in het echt gezien
Nee, maar ik zou wel een handtekening vragen, zelfde bij Peter R. of Albertoquote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef WcPot het volgende:
Heeft iemand Koos of andre wel eens in het echt gezien
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb Andre van der Toorn wel ooit in het echt gezien
zou wel willen, maar je krijgt geen mensen mee hoor :pquote:
Mag ik je aanrakenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb Andre van der Toorn wel ooit in het echt gezien
Mmm... het zal waarschijnlijk niet druk worden... of wel?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als jij dat wil. Het is een TV sc, niet meer SBS
Op TV ook hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Een collega van mij heeft Alberto wel eens in de kroeg gezien, hij is nogal een arrogante lul in het echt.
Tuurlijk welquote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Mmm... het zal waarschijnlijk niet druk worden... of wel?
Ik kijk dat niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Mmm... het zal waarschijnlijk niet druk worden... of wel?
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Een collega van mij heeft Alberto wel eens in de kroeg gezien, hij is nogal een arrogante lul in het echt.
Toetsenbord met plakletters omgezet... Maar 't gaat met qwerty toch nog steeds sneller.quote:
Je kunt toch zelf de letters omwisselen?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toetsenbord met plakletters omgezet... Maar 't gaat met qwerty toch nog steeds sneller.
En dat switchen maakt het er ook niet beter op
O, de toetsen loswippen? Ja, kan, maar zo wil het ook...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf de letters omwisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |