ze bedoeld denk ik de B zoals wij die ook hebben. Drie baantjes op je buik, twee op je rug en 7 meter onder water.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
B is niet ouderwets hoor
Hmmpp zit ik me te verheugen op ER van vorige week, staat er niks op de recorder
De kinders slapen vannacht allebei bij mijn oudersAmber heeft morgen nog studiedag en maandag is mijn moeders oppasdag.
Dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Vicky het volgende:
Ik ben met Amber gaan zwemmen na de eerste prik. Bijna elke week, 3,5 jaar lang, lagen we in het zwembad. Soms ging Amber 2x per week (1x met mij, 1x met mijn vader) en dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Ambe heeft totaal geen watervrees. Na 5 awemlessen mocht ze zelfs een badje verder
mijn hele sportieve watervrije kind heeft 12 maanden gedaan over zijn A diploma. jongens hebben sowieso meer moeite met drijven. mijn niet zo sportieve maar best watervrije kind heeft er 15 maanden over gedaan. en mijn jongste heeft nu dus 8 maanden les gehad.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat het er ook erg aan ligt hoe bewegelijk een kind uberhaupt is en of ze bang zijn voor water. Aan watervrij maken ben je anders ook een aantal lessen kwijt terwijl ze bij babyzwemmen al leren niet bang te zijn en daar uiteindelijk ook leren drijven enzo.
Mijn donderdavonden krijgen weer zin!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef mikoxx het volgende:
Trouwens, vanaf donderdag wie is de mol?
Ik zou het juist wél doen, ze hoeft toch ook morgen dr diploma niet te hebben?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja zwemmen moet ook nog eens ...
Maar ze is nog maar net 5 en haat douchen, zwemmen in de zomer was paniek. Alleen in een mini opblaasbadje durfde ze te staan. Dus ik denk dat we nog maar even wachten.
gewoon marineren, ist er zo af.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Mijn nagellak zit nog goed, en het is Ruby Pumps, dus echt #(*@#($@#&$ om eraf te krijgen, dus ik laat hem nog maar even zitten.
het is seizoen 5. en fuckall spannend, ik kijk met een half oog of eigenlijk met een half oor omdat ik zo moet lachen om de teksten van Debra. (fuck me in both earsquote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Dexter was leuk, de eerste seizoenen. Daarna werd het een beetje saai.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:03 schreef E.T. het volgende:
From Dusk till Dawn met zwarte panterprint-stempels![]()
Voor het eerst sinds tijden zit er weer eens lak op
Achter ons wonen 2 ex Amsterdammers, hij is 68 zij is 52, ze zijn zo leuk, en lief, en noemen mij die zigeunerin met dr roze auauauauatooooquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet altijd aan mijn oma denken bij Nel Veerkamp. Niet qua panterprint, maar dat platte amsterdamse accent en die droge amsterdamse humor. Het is een uitstervend ras, die echte amsterdamse vrouwtjes
.
Psies..quote:
Eva gaat naar allebei.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:36 schreef Incantrix het volgende:
Eh, in dat kader: heb je ook een psz nodig wanneer je kind al naar het kdv gaat? Ik ging er eigenlijk van uit dat dat niet het geval is?
hahaha nouja Amélie gaat niet naar een kdv dus voor ons is het wel belangrijk. Als ze wel naar een kdv ging had ik het ook laten gaan, dan voegt het in mijn ogen niet zo gek veel toe. T is voor ons alleen straks, met het oog op wachtlijsten en kosten makkelijker om een psz uit te zoeken dan een kdvquote:Op maandag 3 januari 2011 08:53 schreef Incantrix het volgende:
Ah, kijk, BE, thnxZoiets dacht ik ook al, maar als ik dan mensen over de psz hoor krijg ik ineens stress ofzo, haha! Ben dan bang dat ik iets cruciaals oversla ofzo
Mja ligt eraan of de PSZ aan een basisschool zit.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:36 schreef Incantrix het volgende:
Eh, in dat kader: heb je ook een psz nodig wanneer je kind al naar het kdv gaat? Ik ging er eigenlijk van uit dat dat niet het geval is?
Ah, dat is een waardevol advies. Dank je welquote:Op maandag 3 januari 2011 09:52 schreef trui het volgende:
wij hebben 't niet gedaan incantrix. hier zaten ze ook 2 dagen op 't kdv en dat vond ik wel genoeg voor 't leren omgaan met andere kinderen.ik heb ook niet het gevoel dat het de overgang naar groep 1 erg in de weg heeft gestaan dat ze niet (ook nog) naar een psz zijn geweest.
een heel gelukkig 2011 trouwens nog gewenst allemaal!
Das dichtbij!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef -sabine- het volgende:
Ik had zelf op me derde me diploma, vandaar dat we haar ook al zo vroeg op zwemlessen hebben gedaan.
Geen spijt van gehad hoor, hier in Sneek is erg veel water.
Neejoh, die rennen keihard weg als je dichtbij komt, op een nieuwsgierig of op voer hopend exemplaar naquote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef trui het volgende:
wow. best griezelig vind ik, zo in 't wild!vallen ze eigenlijk wel eens mensen aan?
Nee hoor! In hun eerste jaar eten ze wat insecten voor de eiwitten, en daarna vrijwel alleen maar bladeren, groente en fruit.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef trui het volgende:
wow. best griezelig vind ik, zo in 't wild!vallen ze eigenlijk wel eens mensen aan?
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Memmel het volgende:
Kunnen we dan concluderen dat BE tijdens haar vakantie sjans had met een leguaan?
Zou kunnen, maar ze kunnen man/vrouw onafhankelijk verschillende kleuren hebben, van bruin tot grijs en oranje tot geel. Vrouwtjes zijn vaak kleiner en hebben een veel kleinere kwab, en een kleinere wangschijf.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Haha! Mannending!
Toen ze nog met z'n 3-en waren was er een wat lichtere, bijna wit. Kan het zijn dat dat het vrouwtje was?
had die ook een verdikking bij de staart dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef Memmel het volgende:
Ik moet gelijk aan die film denken, BE, met Ben Stiller en Jenniffer Aniston: along came Polly ofoz? Dat zijn vrouw ervandoor gaat met de duikinstructeur.
Daar heb ik niet op gelet hoor! Whihihi! *bloos*quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef trui het volgende:
[..]
had die ook een verdikking bij de staart dan?
goed plan, mikoxx!
Leuk Mikoxx... mijn collega is een paar keer naar die camping geweest, vond ze een hartstikke leuke camping..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef mikoxx het volgende:
Brrr... die leguanen vind ik maar eng.... zo op een plaatje, oké. Maar irl heb ik ze toch liever niet. Oxy, wat weet jij er veel van!!
Oeh... wij gaan op vakantie!! Yeah! Ik heb er nu al zin in, al duurt het nog ruim een half jaar eer we gaan. Het mag de (voor)pret niet drukken
Ik zie alleen die steden, maar wel de highlights. Het gaat om de keuze voor een van onze conferenties, dus ze willen er zo voordelig mogelijk op komen te staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk Mikoxx... mijn collega is een paar keer naar die camping geweest, vond ze een hartstikke leuke camping..
BE, dat is nog eens een leuk zakenreisje.Heb/krijg je ook nog wel tijd om wat te gaan bekijken of is het alleen maar werken?
Ow dat is wel tof zeg!! Leuk werk.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie alleen die steden, maar wel de highlights. Het gaat om de keuze voor een van onze conferenties, dus ze willen er zo voordelig mogelijk op komen te staan.Ze gaan ons dan ook mogelijke locaties voor recepties laten zien enzo. Dus we komen ook langs wat musea bijvoorbeeld.
ze gaan wel erg ver he!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg ook een overnachting in Groningen aangeboden, met partner nog wel.
Ja echt.... volgens mij boeken veel mensen als ze er zijn al voor het volgende seizoen ofzo. Vorig jaar stond deze camping ook al op ons lijstje, toen heb ik half jan geprobeerd te boeken en toen lukte het al helemaal niet.quote:
hahaha dat dacht ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef Memmel het volgende:
Ik moet gelijk aan die film denken, BE, met Ben Stiller en Jenniffer Aniston: along came Polly ofoz? Dat zijn vrouw ervandoor gaat met de duikinstructeur.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha dat dacht ik ook
"appy like zeh ippo!"
Wat fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Vicky het volgende:
contract is met een half jaar verlengd!
wel op een andere locatie maar das nie erg.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Vicky het volgende:
contract is met een half jaar verlengd!
wel op een andere locatie maar das nie erg.
Ik hou niet zo van bubbelbaden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef Memmel het volgende:
Dat ook Tico, dat ook.
Jammer dat je niet mee kan.
Ik had vandaag één uur geen computer en daar baalde ik al van, laat staan dit dat jij had. Gggrrrrquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Muks het volgende:
Kennen jullie die van de 10.000 den die geen telefoon of internet hebben in Noord Holland ?
Nou ik wel, thuis doet alles het maar op mijn werk niks....das handig als je lesprogramma geënt is op een websiteMet dank aan een stelletje vandalen die vakkundig honderden glasvezelkabels hebben verbrand
Welnéé er zijn al zát vrouwen zwanger geraakt zo maar, oepsie, door de pil heen!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Vicky het volgende:
whah was het maar zo'n feest Mikoxx!! It takes two to tango...
ja uhhh uiteraard maar ja, dan heb ik ook een scheiding aan mijn broek en daar schieten we allemaal niks mee op natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Welnéé er zijn al zát vrouwen zwanger geraakt zo maar, oepsie, door de pil heen!
ja maar jij hebt een veul groter huis!! Jij hebt nog alle ruimte!!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef Memmel het volgende:
Ow kutje...
He ja Vicks, doe gezellig mee!
Die van mij is voor zo'n 80% om hoor. Ik heb nog tot, zeg, juni ofzo.
uhhh hmmm das nie zo fijn!!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef Memmel het volgende:
Ben bezig met de kitspuit...
Nee joh, toen jij net belde stond ik op, ga ik me daar toch door mijn rug! Doet zeer!
Durf nu niet meer op te staan...
istie al thuis?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Memmel het volgende:
Dat wordt weer niet knallen vanavond. Naja, 't is toch maandag. Niet echt een knaldag enniewee.
jij doet aan FVF en niet aan KVKquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
batsen voor beebies dan he, niet batsen an sich
lolquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Memmel het volgende:
Ik F voorlopig ook VF hoor.
Ja hij is al thuis hoor Vick! 'al' hoor mij dan...
dichterlijke vrijheid??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Memmel het volgende:
Met je telefoon onder je dikke hol.
Dat rijmt!
korte mette(N)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Memmel het volgende:
Weet iemand wat er rijmt op vloerkadetten?
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
vinger in je hol!
dat rijmt niet, maar het dicht wel
daar kan eigenlijk maar een ding op rijmenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Memmel het volgende:
Weet iemand wat er rijmt op vloerkadetten?
Whut die was toch hard van FOK! gerend? Heeft ze dr tetten hier laten liggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar kan eigenlijk maar een ding op rijmen
Moira's TETTEN
die laat regelmatig d'r tetten ergens anders zien...quote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Whut die was toch hard van FOK! gerend? Heeft ze dr tetten hier laten liggen?
oh pfieuw, dus ze liggen niet op fok! linkje?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
die laat regelmatig d'r tetten ergens anders zien...
nee ze liggen gelukkig niet op fok!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
oh pfieuw, dus ze liggen niet op fok! linkje?
Die moet lang rennen voor die tetten er eens een keer achteraan gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Whut die was toch hard van FOK! gerend? Heeft ze dr tetten hier laten liggen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die moet lang rennen voor die tetten er eens een keer achteraan gaan
dus ze liggen wél nog hier?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die moet lang rennen voor die tetten er eens een keer achteraan gaan
Nou in een dagje instellingswonen gebeuren er zoveel dingen dat ik bijna nergens meer van opkijk. Of van omkijk.quote:
RUILEN????!!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
chinees eten met patat als toetjeik wil ook bij jullie wonen
Haha ik denk alleen dat je er niet veel mee opschietquote:
Op streng dieet, en dan Chinees met patat toe!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Oxymoron het volgende:
Vergeet ik erbij te zeggen dat die groepsgenoot
1 erg overgewicht heeft en op streng dieet is![]()
2 op zichzelf wil wonen en beweert te weten wat gezond is![]()
3 tevens beweert te kunnen koken
kan je voor job geen rugzakje aanvragen? daar schijn je jezelf ook uit te mogen betalen. (of de regels moeten weer veranderd zijn ondertussen)quote:Op maandag 3 januari 2011 10:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook nooit voor 19.00 thuis vanuit mijn werk. Dat vind ik ook al erg laat. Mijn voordeel is dat J. zo dichtbij werkt dat hij ze naar school kan brengen en ook op tijd weer op kan halen.
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook nog mijn ouderschapsverlof opnemen. Job is net 7, dus nu kan het nog. Op mijn werk heb ik het al overlegd. Dan zou ik een half jaar lang een dag minder kunnen werken. Ik denk dat ik dat half jaar nu hard nodig heb met Job. Financieel wordt het dan wat passen en meten, dat wel.
Zo kan ik ook dieetenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op streng dieet, en dan Chinees met patat toe!
en dan gewoon bij groente ipv vlees op op een pitabroodje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
falafel met knoflooksaus ismaar het lijkt me met iets van chilisaus ook goed te doen hoor
Ik zou zeggen wat jij wilquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dan gewoon bij groente ipv vlees op op een pitabroodje?
Het gaat best goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:51 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk Estrys!
Hoe gaat het nu bij je schoonvader?
Kun je dat niet het makkelijkst gewoon zelf maken een keer in het weekend in een grote pan en dan in 1-persoonsporties invriezen? Kun je er bij doen of eraf laten wat je zelf lekker vindt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, ik stond gisteren dus in dubio of het wat zou zijn bij de spruitjes.
enne.... ik ben op zoek naar een lekkere spaghettisaus zonder vlees die in te vriezen is zodat ik het per persoonsportie kan ontdooien.
oh nee ik vind die met olijven echt lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef Ticootje het volgende:
nee die van de liddl is juist niet te vreten.
Daar zijn mijn ouders idd ook echt lyrisch over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
oh nee ik vind die met olijven echt lekker
AH heeft van die bakjes staan bij de vegetarische zut. Dan wel de gewone nemen, de zogenaamde "pittige" smaakt helemaal niet zo naar kikkererwten en vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Waar haal je falafel?
Ik heb het ooit in Israel op en vond het heerlijk.
http://www.kayotic.nl/blog/tylers-ultimate-lasagnaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, ik stond gisteren dus in dubio of het wat zou zijn bij de spruitjes.
enne.... ik ben op zoek naar een lekkere spaghettisaus zonder vlees die in te vriezen is zodat ik het per persoonsportie kan ontdooien.
Hoe doe jij dat, wat gebruik je voor ingredienten? Ik heb wel eens met tomatenpuree geprobeerd, maar toen moesten we friet halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar zijn mijn ouders idd ook echt lyrisch over.
Ik maak mijn pastasaus eig. altijd zelf tegenwoordig.
Ik weet niet wat zij denken, wij denken dat het in ieder geval maart gaat worden. De huizen die deze maand opgeleverd moesten worden die zijn opgeschoven naar volgende maand dus de kans is groot dat die van ons dan ook opschuiven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:48 schreef huuphuup het volgende:
Ziet er goed uit Estrys! Zit schot in![]()
Denken ze dat ze februari (was het toch?) gaan halen of lopen ze vertraging op?
Als ik lui ben (meestal dus) haal ik een zak Italiaanse roerbakgroente, die haal ik even door de keukenmachine zodat het lekker fijn is. Anders snij ik zelf ui, paprika en courgette.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat, wat gebruik je voor ingredienten? Ik heb wel eens met tomatenpuree geprobeerd, maar toen moesten we friet halen.
Ow, vertel eens hoe je dat doet!quote:
Moet je zelf maken joh, is makkelijk èn lekker!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Waar haal je falafel?
Ik heb het ooit in Israel op en vond het heerlijk.
mc Laura heeft al een recept gepostquote:
*naar huis mailt...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Moet je zelf maken joh, is makkelijk èn lekker!
Ik gebruik dit recept als basis http://www.vegatopia.com/(...)afel-is-het-lekkerst
Ik maak deze met hele tomaten. als je de ui, de knoflook en eventueel gehakt gebakken hebt afblussen met wijn, en dan 1,5 kilo tomaat in je pan stapelen en kapot koken. Daarna pureer ik het met de staafmixer en daar blijven dan alle velletjes in hangenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ik lui ben (meestal dus) haal ik een zak Italiaanse roerbakgroente, die haal ik even door de keukenmachine zodat het lekker fijn is. Anders snij ik zelf ui, paprika en courgette.
Gehakt rul bakken, groente erbij, met wat knoflook erbij.
1 of 2 blikken tomatenblokjes.
Tomatensaus erbij (tomato frito heet het van Heinz, Lidl heeft groene langwerpige pakjes staan bij de tomatenzooi).
Flinke scheut rode wijn.
En Italiaanse kruiden.
Simpeler kan het niet maar het spul eet het prima bij ons.Beetje grove macaroni (wokkels bijv) erbij.
Voordeel van dat door de keukenmachine halen is dat het allemaal een beetje gelijkmatig is van grootte waardoor lastige eters de groente bijna niet meer van het gehakt kunnen onderscheiden.
Gaat voor mijn mannen gelukkig nog niet op trouwens, maar ik vind het zelf ook wel lekker eigenlijk, zo heel klein gesneden. Ik weet nog dat ik van mijn moeder vroeger van die mega stukken ui te knagen kreeg (1x1cmik was toen een zeur).
Je kunt ook je tomaten van te voren ontvellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel eens gedaan. De SHE saus was dat zeg maar, maar daar heb ik niet altijd tijd en zin in.
Dat van die velletjes vind ik wel een goeie tip trouwens, want dat vond ik het grote nadeel van die saus, die vellen. Brrrr...
Ja, da's waar en dat is helemaal zo'n werk neit, vond ik. Alleen denk ik daar nooit aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Je kunt ook je tomaten van te voren ontvellen
gepureerd gehakt tussen je oren?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef miss_sly het volgende:
pureer je dan het gehakt ook mee? Lijkt me niet lekker, maar dat zal misschien meer tussen de oren zitten
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Je kunt ook je tomaten van te voren ontvellen
oh ja stom is dat. Ik hou daar ook niet van zulke enquettes, of dat je dan je postcode en geboortejaar moet invullen ofzo. Dan haak ik vaak ook af. Anoniem = anoniem, dan moeten dat soort gegevens ook niet gevraagd worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef amaranta het volgende:
Moest net voor mn werk een enquete ivullen. Zogenaamd anoniem.
* op welke school werkt u
* werkt u in de onderbouw/middenbouw/bovenbouw
* bent u tussen den... en.... jaar oud.
Hoezo anoniem. Aan de hand van de leeftijd en de groep is zo te achterhalen door uitlsuiting door wie het is ingevuld![]()
Ik had op het einde bijna willen invullen (ndat ik bovenstaande opmerking heb geplaatst) Deze enquete is ingevuld door....
Maar dat zou te makkelijk zijn natuurlijk.
Dus ik heb gewoon bij sommige vragen een spatie getypt zodat het vak registreert dat iets staat.
Ik hou daar niet van. Of gewoon helemaal anoniem, of met naam. Maar niet zozo.
Lekker! krijg er gelijk zin inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof dat wij maar gaan voor spinazie met vissticks. Lekker simpel.
Tegen de tijd dat ik straks thuis ben is er weinig tijd voor echt koken.
Hahaha psies. Daarom, t is niet zo anoniem als het vaak lijkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef lady-wrb het volgende:
had ik laatst van de ggd, zo'n enquete.
en dan krijg ik op naam een herinnering dat ik nog niet heb gereageerd.
hoe weten ze dat dan als het anoniem is
Was het via de pc? Dan kan je na bv 2 weken een bericht sturen naar alle mensen die nog niet op de link van de enquete geklikt hebben. Volledig automatischquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef lady-wrb het volgende:
had ik laatst van de ggd, zo'n enquete.
en dan krijg ik op naam een herinnering dat ik nog niet heb gereageerd.
hoe weten ze dat dan als het anoniem is
Ja, al bijna 7 jaar nu. Het gekke is eigenlijk dat Twan al wel wat eerder aangegeven heeft misschien graag bij ons te wonen... hij was dan ook zeer verrast dat zijn vader met het idee aankwam en was een beetje geschrokken. Nu het dan misschien echt zo gaat worden, moet hij toch nog aan het idee wennen. We hebben hem gezegd dat hij er maar even over moet nadenken wat hij wil... ik vind het wel een heel dapper besluit van mn ex.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Diaan, da's wel een hele heftige verandering voor jullie én Twan. Hebben jullie echt van begin af aan geco-ouderd?
Ik zou het wel willen, maar dan omdat Twan het ook zou willen. Als hij nu bij zn vader is, is hij heel veel bij zn opa & oma en dat is natuurlijk niet de bedoeling van de co-ouderschap. Voorop staat dat Twan gelukkig moet zijn.. hij vindt echter ook dat hij heel veel bij zn opa & oma is en zn vader weinig ziet. Ik zag het niet echt aankomen, mn ex was altijd erg stellig dat hij geen weekendvader wilde worden. Als Twan ja zegt, gaan we het gewoon proberen te regelen!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, oe, dat is een verandering ja. Zag je em aankomen? En tis echt dapper dat ie dat urft aan te geven. Zou je het wel willen?
Dat wordt inderdaad wennen, maar dat gaat wel goedkomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, het belang van Twan staat voorop natuurlijk. Dat wordt wennen denk ik! Maar ook wel weer gezellig.
Vertel isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Stiemie het volgende:
Wij aten spinaziepizza met gerookte kipLekker en makkelijk met zo'n rol pizzadeeg van appie zo in elkaar gezet
Yeps...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef _Bar_ het volgende:
dat is de shopahollic serie toch?
En het boek was en is echt leuk om te lezen.
Ja, een onverwachte wending kun je het wel noemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee Diaan, wat een onverwachte wending!
Ik weet nog dt je hier vertelde dat je twijfelde over het voorstellen aan je ex en nu komt hij er idd zelf mee.
Voelt Twan het als afwijzing?
nee, ik kreeg een briefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Was het via de pc? Dan kan je na bv 2 weken een bericht sturen naar alle mensen die nog niet op de link van de enquete geklikt hebben. Volledig automatisch
Nee, dat is niet de bedoeling. Tenzij Twan dat graag wil, dan is het wel bespreekbaar natuurlijk. Ik vind eigenlijk dat als we op de andere manier te werk gaan, dit ook voor langere tijd moet zijn. Of het moet helemaal niet bevallen/goed gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:22 schreef lady-wrb het volgende:
zo diaan, dat is een verrassing.
lijkt me heel moeilijk voor je ex om toe te geven.
en wat als hij weer een relatie krijgt, moet het dan weer om?
Is het ook. We hadden het er wel over dat ik dan de hele kinderbijslag ga krijgen ipv de helft wat ik nu krijg en dat we alle grote uitgaven samen delen. Dat laatste moet wel ergens vastgelegd worden, hebben Peace en ik vanavond bedacht. Als het zo is, dan vind ik het denk ik ook prima om geen alimentatie te krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Alimentatie etc. lijkt me gek om ineens te regelen, maar mss kan je bijv een afspraak maken om dat geld voor Twan op een spaarekening te zetten oid.
Kan je het evt gebruiken voor grote uitgaven als eens een keer een echt goeie fiets als hij naar de brugklas gaat ofzo.
Wennen, denk ik. Maar voor Twan misschien ook beter nu. Vraag me over 6 maanden maar weer of het leuk is om continu 3 mannen om me heen te hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef Vlindur het volgende:
Jeu Diaan, heftig hoor. Ben wel benieuwd hoe dit worden zal! Wel leuk, ineens continu 3 mannen om je heen!
Lijkt mij ook hoor, het is geen jojo, maar ik gok dat je ex zich dat ook wel realiseert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling. Tenzij Twan dat graag wil, dan is het wel bespreekbaar natuurlijk. Ik vind eigenlijk dat als we op de andere manier te werk gaan, dit ook voor langere tijd moet zijn. Of het moet helemaal niet bevallen/goed gaan.
Ja, zoiets dan idd ja, grote uitgaven delen, dan ben je al een heel eind.quote:Is het ook. We hadden het er wel over dat ik dan de hele kinderbijslag ga krijgen ipv de helft wat ik nu krijg en dat we alle grote uitgaven samen delen. Dat laatste moet wel ergens vastgelegd worden, hebben Peace en ik vanavond bedacht. Als het zo is, dan vind ik het denk ik ook prima om geen alimentatie te krijgen.
Zou het niet handiger zijn om wel gewoon via alimentatie te doen? Dan hoef je ook niet constant in overleg over dat soort dingen en is het meteen duidelijk. Je zal toch minder contact hebben dan nu, denk ik....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Is het ook. We hadden het er wel over dat ik dan de hele kinderbijslag ga krijgen ipv de helft wat ik nu krijg en dat we alle grote uitgaven samen delen. Dat laatste moet wel ergens vastgelegd worden, hebben Peace en ik vanavond bedacht. Als het zo is, dan vind ik het denk ik ook prima om geen alimentatie te krijgen.
Ja, misschien wel. Maar ik weet niet wat mn ex daarvan vindt... Twan kwam vanmorgen bij mij in bed en vertelde meteen dat hij had nagedacht en dat hij graag bij ons wil wonen.. mocht dat alimentatiegedoe een obstakel zijn, dan wil ik daar wel overheen stappen en het zo regelen dat we de grote dingen delen. Dat moet sowieso vastgelegd worden. En ons huidige convenant moet aangepast worden. Hoeft niet meteen, maar wel op termijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het niet handiger zijn om wel gewoon via alimentatie te doen? Dan hoef je ook niet constant in overleg over dat soort dingen en is het meteen duidelijk. Je zal toch minder contact hebben dan nu, denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |