ze bedoeld denk ik de B zoals wij die ook hebben. Drie baantjes op je buik, twee op je rug en 7 meter onder water.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
B is niet ouderwets hoor
Hmmpp zit ik me te verheugen op ER van vorige week, staat er niks op de recorder
De kinders slapen vannacht allebei bij mijn oudersAmber heeft morgen nog studiedag en maandag is mijn moeders oppasdag.
Dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Vicky het volgende:
Ik ben met Amber gaan zwemmen na de eerste prik. Bijna elke week, 3,5 jaar lang, lagen we in het zwembad. Soms ging Amber 2x per week (1x met mij, 1x met mijn vader) en dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Ambe heeft totaal geen watervrees. Na 5 awemlessen mocht ze zelfs een badje verder
mijn hele sportieve watervrije kind heeft 12 maanden gedaan over zijn A diploma. jongens hebben sowieso meer moeite met drijven. mijn niet zo sportieve maar best watervrije kind heeft er 15 maanden over gedaan. en mijn jongste heeft nu dus 8 maanden les gehad.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat het er ook erg aan ligt hoe bewegelijk een kind uberhaupt is en of ze bang zijn voor water. Aan watervrij maken ben je anders ook een aantal lessen kwijt terwijl ze bij babyzwemmen al leren niet bang te zijn en daar uiteindelijk ook leren drijven enzo.
Mijn donderdavonden krijgen weer zin!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef mikoxx het volgende:
Trouwens, vanaf donderdag wie is de mol?
Ik zou het juist wél doen, ze hoeft toch ook morgen dr diploma niet te hebben?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja zwemmen moet ook nog eens ...
Maar ze is nog maar net 5 en haat douchen, zwemmen in de zomer was paniek. Alleen in een mini opblaasbadje durfde ze te staan. Dus ik denk dat we nog maar even wachten.
gewoon marineren, ist er zo af.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Mijn nagellak zit nog goed, en het is Ruby Pumps, dus echt #(*@#($@#&$ om eraf te krijgen, dus ik laat hem nog maar even zitten.
het is seizoen 5. en fuckall spannend, ik kijk met een half oog of eigenlijk met een half oor omdat ik zo moet lachen om de teksten van Debra. (fuck me in both earsquote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Dexter was leuk, de eerste seizoenen. Daarna werd het een beetje saai.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:03 schreef E.T. het volgende:
From Dusk till Dawn met zwarte panterprint-stempels![]()
Voor het eerst sinds tijden zit er weer eens lak op
Achter ons wonen 2 ex Amsterdammers, hij is 68 zij is 52, ze zijn zo leuk, en lief, en noemen mij die zigeunerin met dr roze auauauauatooooquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet altijd aan mijn oma denken bij Nel Veerkamp. Niet qua panterprint, maar dat platte amsterdamse accent en die droge amsterdamse humor. Het is een uitstervend ras, die echte amsterdamse vrouwtjes
.
Psies..quote:
Eva gaat naar allebei.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:36 schreef Incantrix het volgende:
Eh, in dat kader: heb je ook een psz nodig wanneer je kind al naar het kdv gaat? Ik ging er eigenlijk van uit dat dat niet het geval is?
hahaha nouja Amélie gaat niet naar een kdv dus voor ons is het wel belangrijk. Als ze wel naar een kdv ging had ik het ook laten gaan, dan voegt het in mijn ogen niet zo gek veel toe. T is voor ons alleen straks, met het oog op wachtlijsten en kosten makkelijker om een psz uit te zoeken dan een kdvquote:Op maandag 3 januari 2011 08:53 schreef Incantrix het volgende:
Ah, kijk, BE, thnxZoiets dacht ik ook al, maar als ik dan mensen over de psz hoor krijg ik ineens stress ofzo, haha! Ben dan bang dat ik iets cruciaals oversla ofzo
Mja ligt eraan of de PSZ aan een basisschool zit.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:36 schreef Incantrix het volgende:
Eh, in dat kader: heb je ook een psz nodig wanneer je kind al naar het kdv gaat? Ik ging er eigenlijk van uit dat dat niet het geval is?
Ah, dat is een waardevol advies. Dank je welquote:Op maandag 3 januari 2011 09:52 schreef trui het volgende:
wij hebben 't niet gedaan incantrix. hier zaten ze ook 2 dagen op 't kdv en dat vond ik wel genoeg voor 't leren omgaan met andere kinderen.ik heb ook niet het gevoel dat het de overgang naar groep 1 erg in de weg heeft gestaan dat ze niet (ook nog) naar een psz zijn geweest.
een heel gelukkig 2011 trouwens nog gewenst allemaal!
Das dichtbij!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef -sabine- het volgende:
Ik had zelf op me derde me diploma, vandaar dat we haar ook al zo vroeg op zwemlessen hebben gedaan.
Geen spijt van gehad hoor, hier in Sneek is erg veel water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |