Ik hoef geen bed van stof vind ik niet zo geweldig.:Pquote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef Socios het volgende:
Koop een boxspring, hier zit meestal al een chill matras bij en een `top´. Kun je een compleet bed krijgen voor minder dan 1k.
Ik geef jou gelijk, ik heb 3 jaar geleden 3000 euro aan ons bed besteed, en het is het dubbel en dwars waard.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef Taartjeh het volgende:
Ik moet dus een nieuw 2 persoonsbed...
Maar mijn moeder zit mij al van die (goedkope) bedden aan te wijzen in blaadjes waarvan het matras aanvoelt alsof je onderhand op de vloer ligt. Ik zeg haar dat dan en dan is het van ja jij ook altijd met je eisen enz.
ze vind mij dan 'ontevreden''. Maar nu denk ik een bed is een eenmalige besteding die je niet 'ieder' jaar doet. Dus waarom dan niet gelijk een fatsoendelijk bed ( vooral het matras is erg belangrijk vind ik ) . Maar mijn moeder denkt hier echter anders over en is niet van plan om er 1000 euro aan uit te geven. ( want kwaliteits matrassen zijn natuurliik een stuk duurder )...
Wie geven jullie gelijk?
Ja inclusief het bed danquote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
1.000 euro voor alleen 't matras is wel een beetje duur ja. Er zit nog een boel tussen 1.000 euro en de goedkoopste shit die er bestaat.
Ja daarom, oke nu ben ik misschien een beetje gemakzuchtig zovan ik hoef dat toch niet te betalen. Ik denk ook niet dat ik het zelf uitgaf ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Ik geef jou gelijk, ik heb 3 jaar geleden 3000 euro aan ons bed besteed, en het is het dubbel en dwars waard.
Dan is 't wel een normaal bedrag ja, bed + boxspring (bijvoorbeeld) is al gauw 1.200 euro bij de retteketet van beter bedquote:
Met het bedje dan hequote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef Tieszo het volgende:
[..]
oke. voor een matras betaal je geen 1.000 euro.
ja mijn bed (2p) heeft om en bij de 300 euro gekost en nog nooit klachten gehad en nog nooit zo lekker geslapenquote:
Ohzo maar heb je wel een zacht matras zeg maar?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Tieszo het volgende:
[..]
ja mijn bed (2p) heeft om en bij de 300 euro gekost en nog nooit klachten gehad en nog nooit zo lekker geslapen
zacht. buigt lekker door. + bed kraakt niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ohzo maar heb je wel een zacht matras zeg maar?
Of is dat zon hard ding.
zij snapt me hihi.quote:
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Tieszo het volgende:
[..]
ja mijn bed (2p) heeft om en bij de 300 euro gekost en nog nooit klachten gehad en nog nooit zo lekker geslapen
Hij is 30CM hoog. Speciaal voor je opgemetenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ohzo maar heb je wel een zacht matras zeg maar?
Of is dat zon hard ding.
Ja maar ik koop liever kleren enz dan. Dus mocht dat het geval zijn dan ga ik toch maar gewoon naar het idee van mijn moeder.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Im.Kant. het volgende:
Anders leg je zelf de helft van het geld bij, het is zoals je zelf al zei een goede investering.
Nee, ik wil lekker Kris Kas door het bed liggen!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Crazy Harry het volgende:
Als je toch een nieuw bed moet, neem dan een eenpersoons, dan bespaar je al heel wat...
wil je zeggen dat je geen goed bed vindt voor minder dan 1.000 euro?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja maar ik koop liever kleren enz dan. Dus mocht dat het geval zijn dan ga ik toch maar gewoon naar het idee van mijn moeder.
Denk het wel maar mijn moeder wilt niet hoger dan 500 euro ofzo gaan geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef Tieszo het volgende:
[..]
wil je zeggen dat je geen goed bed vindt voor minder dan 1.000 euro?
Dat is jouwe mening.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de chillste matras ooitvan de ikea
voor 100e ofzo, nog geen betere tegen gekomen
500 euro is veel voor matras.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Denk het wel maar mijn moeder wilt niet hoger dan 500 euro ofzo gaan geloof ik.
Bij m'n ouders heb ik zo'n duur ding, voelt echt voor geen reet andersquote:
Hai beebquote:
Dat ja. Kwaliteit is wel belangrijk maar je kan het ook te gek gaan maken, het blijft maar 'iets om op te liggen'.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
je besteed 1/3e van je dag in je bed, mag het matras best wat kosten, maar meer dan 600 euro is wel veel hoor
Ik lig overheerlijk op goedkope harde matrassen, duur matras gekocht en weg moeten geven want het was echt nietsquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef Taartjeh het volgende:
Ja maar ik koop liever kleren enz dan. Dus mocht dat het geval zijn dan ga ik toch maar gewoon naar het idee van mijn moeder.
Ah kijk, daar is dat stukje 'ontevreden'quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef Taartjeh het volgende:
Nee, ik wil lekker Kris Kas door het bed liggen!
Let er in ieder geval op dat bepaalde matrassen niet goed samengaan met bepaalde bedbodems.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef trovey het volgende:
Ik heb het ooit zo gehoord in een beddenzaak toen ik mijn laatste bed kocht: volgorde van de hoeveelheid geld uitgeven aan een bed, van laagste bedrag tot hoogste bedrag: bedombouw, bedbodem, matras. In welke prijsklasse je dat dan doet is aan je portemonee.
Boeien, niemand hoeft toch te weten dat ie derdehands is ipv tweedehandsquote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef PinkEsid het volgende:
mijn bed kostte 150(gedeelt met me ma ik 50 zij de rest) van mp inclusief matras 2e hands maar was prima in begin wel hard maar lig wel lekker nu het liefst koop k weer een ander bed+matras omdak niet tevrede ben ijzer bed en hij kraakt wel hij zei wel kan je verhelpe maar weet nie hoe maar zie maar een bed te verkope 3e hands gaat je never nooit lukke denk ik matras gooi ik zoizo weg of geef ik aan de dakloze ding maar vind een matras zoizo belangrijk maar wil er niet teveel aan uitgeve.
Helemaal mee eens, IKEA matrassen (prijsklasse 150-300 euro)quote:Op zondag 2 januari 2011 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de chillste matras ooitvan de ikea
voor 100e ofzo, nog geen betere tegen gekomen
Goed dat je zelf het antwoord al geeft.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:11 schreef applecherry het volgende:
Als je niet goed slaapt, kan dat dan aan je matras liggen? (bijv, s avonds niet kunnen slapen en 's ochtends niet goed wakker kunnen worden?)
Want als ik bij mn ouders ben heb ik een beter matras om op te slapen en dan slaap ik ook sneller en langer. Maar dit kan ook door andere dingen komen, bijv, dat ik vermoeider ben aan het eind van de week, of doordat ik dan bij mn ouders ben...
Dat inderdaad..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
je besteed 1/3e van je dag in je bed, mag het matras best wat kosten, maar meer dan 600 euro is wel veel hoor
Zeker weten. Maar zeker niet te zuinig zijn! Voor een goede tweepersoonsmatras ben je sowieso minstens 300 euro kwijt bij IKEA.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:06 schreef applecherry het volgende:
Waar koop je een goed matras voor een redelijke prijs? ikea?
Een futon? Die je overdag ook weer opruimt? Ik moet zeggen dat ik ni Japan ook heerlijk heb geslapen, maar die tatami matten eronder waren vaak al een beetje meeverend, dus dat helpt dan ook wel weer...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik slaap op een Japans bed en dat is werkelijk fantastisch...nooit rugklachten.
Dat brengt wel het gevaar met zich mee dat je gaat denken dat je bepaalde dingen nodig hebt die helemaal niet nodig zijn. Ik heb bij Ikea alle matrassen getest, maar heb uit financiele overwegingen lang niet de lekkerste genomen. Nu slaap ik er heerlijk opquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef themole het volgende:
Een matras is vrij persoonlijk, je kan het beste gewoon wat zaken afgaan en kijken wat voor jou het beste matras is. Kan er een zijn van de ikea of een duurder merk. Zelf heb ik dit bij de aankoop van mijn vorige matras gedaan en uiteindelijk uitgekomen bij een matras van de ikea van ongeveer 150 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |