Je kan tegenwoordig als een topic vol is klikken op "open nieuw deel".quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb daarnet m'n hyves verwijderd, voelt goed
maar staat bij mij alleen nieuw topicquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig als een topic vol is klikken op "open nieuw deel".
Dan wordt de OP vanzelf gekopieerd, je hoeft alleen nog maar de TT te veranderen
F5quote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar staat bij mij alleen nieuw topic
Datquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig als een topic vol is klikken op "open nieuw deel".
Dan wordt de OP vanzelf gekopieerd, je hoeft alleen nog maar de TT te veranderen
Zolang het maar een KLB 1.0 topic isquote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een goede klacht dat het te rustig is in dit topic, zal dat een goede reden zijn om een topic te openen in KLB?
Natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een goede klacht dat het te rustig is in dit topic, zal dat een goede reden zijn om een topic te openen in KLB?
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Heb je er ook een voor UiN, WMB, RMV en Peter R.?
bron bron bron bron bron bron bron bronquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
bron bron bron bron bron bron bron bron
Twitter als RSS-medium gebruikenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef tralalala het volgende:
http://twitter.com/search?q=john%20van%20den%20heuvel
Al die automatische berichten ook die allemaal hetzelfde zijn.
blontquote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel kijken bij een topic dat vol is he
Hoiquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Aanwezigggggggggggggggg sinds tijden![]()
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal
Jij bent Alberto nu de opnames klaar zijn !quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Aanwezigggggggggggggggg sinds tijden![]()
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal
Ik wist hetquote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij bent Alberto nu de opnames klaar zijn !
Gewoon rssquote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Best handig voor sommige dingen waar niet elke dag iets nieuws op staat.
Gebruik nauwelijks RSS, en wat ik wil volgen aan rss feeds is ook wel een twitter feed van. Scheelt me weer een RSS applicatie.quote:
Google readerquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gebruik nauwelijks RSS, en wat ik wil volgen aan rss feeds is ook wel een twitter feed van. Scheelt me weer een RSS applicatie.
Ik ben ook nog steeds druk, maar bedacht me ineens dat het zondagavond wasquote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
O ja, ik zou deze vakantie ook nog wat aan school gaan doen.
Ik heb morgen een tentamenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
O ja, ik zou deze vakantie ook nog wat aan school gaan doen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamenAmper iets voor gedaan
Je krijgt er geen cijfer voorquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Even kijken waar De 25 over gaat vandaag.
Met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef tralalala het volgende:
Dit is me een pleurisreclame van Mediamarkt.
En mocht hem vast ook niet lenen van Koosquote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Andre was zijn scheerapparaat kwijt zo te zien.
Hij moet wat te doen hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom zit die camerman eigenlijk te filmen achterin? We zien in 9 van de 10 gevallen de videobeelden..
Vast voor het geval dat er iets apparts gebeurt waar ze kunnen vertellen in de volgende aflevering gebeurt er dit en dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom zit die camerman eigenlijk te filmen achterin? We zien in 9 van de 10 gevallen de videobeelden..
En om vechtpartijen uit te lokken zoals we zometeen gaan zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vast voor het geval dat er iets apparts gebeurt waar ze kunnen vertellen in de volgende aflevering gebeurt er dit en dat.
Hij is wel een van de meest normale agenten.. al blijft Ger natuurlijk baas nummer 1quote:
Hij is wel tof ja, het is meer zoals hij eruitziet eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij is wel een van de meest normale agenten.. al blijft Ger natuurlijk baas nummer 1
Ger is altijd dronken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij is wel een van de meest normale agenten.. al blijft Ger natuurlijk baas nummer 1
IQ Schoenmaatquote:Op zondag 2 januari 2011 20:34 schreef WcPot het volgende:
Is ook niet de slimste of probeert gewoon onder een bon uit te komen.
inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is wel tof ja, het is meer zoals hij eruitziet eigenlijk.
Ik weet wel zeker van nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik Das je goed recht kijk
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik kijk wel naar DAS hoor., ik verheug me al op de robotadvocaten.
Of juist huntenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Oppassen dus om niet als laatste te posten.
Een echtpaar woont jaren met veel plezier in hun hoekwoning totdat hun geliefde buren gaan verhuizen en er een horrorfamilie naast ze komt te wonen. Dat is het begin van jarenlange pesterijen en overlast. De politie moet eraan te pas komen, maar ook die kan niks doen.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
En maar denken dat je zo niet wordt herkend door je buren
Dat is het kistje van Andrequote:Op zondag 2 januari 2011 20:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie mijn usericon al ontraadselt?
Andrequote:Op zondag 2 januari 2011 20:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben jullie mijn usericon al ontraadselt?
Knip af, schnell!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet zo snel typen op mijn laptopen met lange nagels.
Knip ze af danquote:Op zondag 2 januari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet zo snel typen op mijn laptopen met lange nagels.
Remi Gaillardquote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Karten doet mij denken aan Remi Gaillard
Vooral de advocaten zijn tofquote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat hierna komt, is dat wat? "Das je goed recht" ?
Die geluiden zijn er vast onder gemonteerdquote:
Robotadvocatenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Toen alberto het deed was het nog wel okéquote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Remi Gaillard![]()
Een Frans die tof isDAT DIT KAN IN FRANKRIJK!
quote:
ja die robotadvocaten zijn wel interessantquote:
Ik kijk niet...quote:
hmmmquote:Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Robotadvocaten. Beetje rijdende rechter, alleen dan kortere items.
Nog een keer...quote:Een echtpaar woont jaren met veel plezier in hun hoekwoning totdat hun geliefde buren gaan verhuizen en er een horrorfamilie naast ze komt te wonen. Dat is het begin van jarenlange pesterijen en overlast. De politie moet eraan te pas komen, maar ook die kan niks doen.
Een man die aan zijn rolstoel gekluisterd is, wacht al maanden op een nieuwe keuken die hem toegezegd zou zijn door de gemeente. Inmiddels heeft de gemeente wel al de oude keuken verwijderd, waardoor de man dus letterlijk in zijn woning moet kamperen.
Een aannemer dupeert twee gezinnen. Hij krijgt de opdracht van hen om een dakkapel op hun huis te bouwen en de families betalen hem een voorschot. Inmiddels zitten ze met open gaten in hun dak in de vrieskou en de aannemer komt zijn afspraken verder niet na.
Vrachtwagenchauffeurs van een transportbedrijf worden niet uitbetaald door hun baas. Ze wachten al maanden op hun geld. Het is zelfs zo erg dat ook de gezinnen van de vrachtwagenchauffeurs eronder lijden; sommigen moeten zelfs hun huis verkopen, omdat ze financieel aan de grond zitten. John vindt de eigenaar van dit transportbedrijf net over de grens in Duistland en confronteert hem met de feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |