Daar ben ik nu dus mee bezig, ik denk dat ik gister en vandaag zo'n 30 afleveringen heb gekekenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had toen vakantie. Heb 7/8 afleveringen per dag gekeken toen.
Maakt niet uit, ook mijn eigen schuld, moet me zelf niet van de lastige dingen laten doen. Had me beter kunnen voornemen, de hele dag te puzzelen ofzo. De drempel om zomaar alleen de stad in te gaan, is nog steeds hoog. Misschien dat ik morgen middag of dinsdag even ga, moet toch naar de bieb om mijn boek in te leveren.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat had je gezegd inderdaad![]()
Maar jammer.
Waren ze leuk ?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb deze vakantie alle afleveringen van Chuck gezien.
Zangetsu is het zwaard van Ichigo. Tensa Zangetsu is zijn Bankaiquote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Michhas het volgende:
Wie is Tensa Zangetsu dan? Want ik ben nu bij het gedeelte dat Ichigo en Zangetsu vechten om die Bankai shit los te laten zeg maar...
Whut whut whut?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zangetsu is het zwaard van Ichigo. Tensa Zangetsu is zijn Bankai. Die vent die Zangetsu heet is in principe zijn zwaard.
Nog steeds hoog? Hoezo dat?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ook mijn eigen schuld, moet me zelf niet van de lastige dingen laten doen. Had me beter kunnen voornemen, de hele dag te puzzelen ofzo. De drempel om zomaar alleen de stad in te gaan, is nog steeds hoog. Misschien dat ik morgen middag of dinsdag even ga, moet toch naar de bieb om mijn boek in te leveren.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zangetsu is het zwaard van Ichigo. Tensa Zangetsu is zijn Bankai. Die vent die Zangetsu heet is in principe zijn zwaard.
Sommige arcs zijn daarvan wel tof, maar ik heb de meeste geskipt.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Gray het volgende:
Dan heb je nog wel 100 afleveringen aan fillers te gaan ongeveer.
Ja. Erg leuken serie.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Chuck wel, da's toch op comedy central ?
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, als je de bankai van Madarame Ikkaku ziet. Toen zat ik echt vast in m'n stoel.
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja. Erg leuken serie. [ afbeelding ]
Moeilijk uit te leggen. Doordat ik een redelijk heftige depressie heb gehad, heb ik veel moeite om dingen overdag te ondernemen. Het lukt me soms wel, maar in het begin heb ik een enorme angst gevoel in me. En die kan ik niet altijd overbruggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog steeds hoog? Hoezo dat?![]()
Sowieso doe ik op een zondag eigenlijk liever niets.
Vandaag wel presentatie kunst gemaakt, was wel nuttig
Nog een beetje gelukt met het schilderen van je kamer?quote:
Is niet doorgegaan gelukkigquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog een beetje gelukt met het schilderen van je kamer?
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Michhas het volgende:
FUCK! Zit ik hier alsnog te FOK!ken
Ik ben weg![]()
Baayquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Michhas het volgende:
Ik ben weg![]()
Ohw oke.. Hoop wel echt dat het snel wat beter gaat danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen. Doordat ik een redelijk heftige depressie heb gehad, heb ik veel moeite om dingen overdag te ondernemen. Het lukt me soms wel, maar in het begin heb ik een enorme angst gevoel in me. En die kan ik niet altijd overbruggen.
Nogmaals tot ziens danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Michhas het volgende:
Ik ben weg![]()
Alleen de Bounto arc heb ik gekeken, en zelfs die vond ik maar zo zo.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sommige arcs zijn daarvan wel tof, maar ik heb de meeste geskipt.
Misschien wel, maar dat het niet is gelukt is weer een een minpuntje. Word er in ieder geval niet vrolijker door.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw oke.. Hoop wel echt dat het snel wat beter gaat dan![]()
Al is opzich het feit dat je al een plan had om wat te gaan doen een verbetering lijkt me
Die heb ik geskiptquote:Op zondag 2 januari 2011 18:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Alleen de Bounto arc heb ik gekeken, en zelfs die vond ik maar zo zo.
Tja ach, je hebt toch ook niet in 1 dag leren zwemmen?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat het niet is gelukt is weer een een minpuntje. Word er in ieder geval niet vrolijker door.
Eet smakelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 18:10 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben eten. Gebakken aardappelen met gehaktbal, here I come
Later in de anime komen ze daar nog wel een aantal keer op terug. Maar daar kan je best zonder.quote:
Ja, ik weet het ik zie ook alles te negatief in soms. Deed ik zelfs al voor dat ik ziek werd.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja ach, je hebt toch ook niet in 1 dag leren zwemmen?
Ik heb niet echt het gevoel dat ik iets gemist heb. Ik wacht alleen nog op die fucking bankai van Uraharaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Later in de anime komen ze daar nog wel een aantal keer op terug. Maar daar kan je best zonder.
Friet inderdaadquote:
Heeft ook met het ziektebeeld te maken lijkt me.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ik zie ook alles te negatief in soms. Deed ik zelfs al voor dat ik ziek werd.
Maar het is al 2 jaar zo en echt vooruit gaat het ook niet, of te langzaam naar mijn zin.
Ik weet hetquote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
Ik zei dus expres beiden om zo'n discussie te vermijden
quote:
dan zeg je volgende keer toch gefrituurde aardappelreepjesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
Ik zei dus expres beiden om zo'n discussie te vermijden
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zeg je volgende keer toch gefrituurde aardappelreepjes
Gegarandeerd dat je het dan nog krijgtquote:Op zondag 2 januari 2011 18:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zeg je volgende keer toch gefrituurde aardappelreepjes
Nee, heb wel een tijdje een psycholoog gehad en een cursus gevolgd om beter met mijn dip om te gaan. Heeft misschien wel iets geholpen, maar had toch niet het resultaat wat ik gehoopt had.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft ook met het ziektebeeld te maken lijkt me.
Maar dat je het negatieve eruit pikt is helemaal niet vreemd, hersenen zijn hierop ook geprogrammeerd (gevaar = negatief, dus onthouden)
Maar dan ben je er al wel al een tijd mee bezig.. Volg je ook therapie of dat niet?
Eetsmakelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken hoe het met t eten staat.
Daag
Ik voel de vibe.quote:
Jammer.. Lijkt me echt heel moeilijk, want je weet ook gewoon dat je niet 100% jezelf bent, alleen die drempel over komen om jezelf weer te worden, dat lukt dan weer niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, heb wel een tijdje een psycholoog gehad en een cursus gevolgd om beter met mijn dip om te gaan. Heeft misschien wel iets geholpen, maar had toch niet het resultaat wat ik gehoopt had.
Ja dank jequote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer.. Lijkt me echt heel moeilijk, want je weet ook gewoon dat je niet 100% jezelf bent, alleen die drempel over komen om jezelf weer te worden, dat lukt dan weer niet.
Maar sterkte ermee
Balenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef 92Merel het volgende:
Ik moet mijn brace weer om![]()
Naja, moet, lijkt me verstandig omdat pols steeds meer pijn gaat doen
Oh, watvoor soep?quote:
Hoin.quote:
Ja, maar de 31e afspraak met plastisch chirurg, dus hoop dat dat gaat helpenquote:
Champignonsoep met Kip ipv champignonsquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, watvoor soep?
Ik had gister kippensoep, had ik een botje
Jeeejquote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Champignonsoep met Kip ipv champignons
Ja dank je, Vandaag ga ik dat niet evenaren, maar over de 100 posts behoort denk ik wel tot de mogelijkheid..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 4e plaats Bos
Jullie gaan trouwens veel te snel voor mij. ik ben er even niet en hoppa meteen 17 pagina;s verderquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej
Ik had er gister wel champignons inzitten, maar aan vriendjelief gedoneerd
Ik vond het iniedergeval knap van je dat je je persoonlijke record overschreden hebtquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je, Vandaag ga ik dat niet evenaren, maar over de 100 posts behoort denk ik wel tot de mogelijkheid..
Jaa, gaat echt bizar snel hequote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jullie gaan trouwens veel te snel voor mij. ik ben er even niet en hoppa meteen 17 pagina;s verder
Ahw meidquote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jullie gaan trouwens veel te snel voor mij. ik ben er even niet en hoppa meteen 17 pagina;s verder
Wil je erover pratenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeveel posts had je dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je, Vandaag ga ik dat niet evenaren, maar over de 100 posts behoort denk ik wel tot de mogelijkheid..
Ja, ik heb ook al een stem voor FOK!sletquote:
Ik vermijd ze angstvalligquote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Champignons![]()
Paar jaar geleden at ik ze niet en vermeed alles waar ze in zaten. Nu maak ik regelmatig eenpansgerechten met champignonsOf bestel in een restaurant eten waar ze in verwerkt zitten
Hoe voelde je je daarbijquote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al een stem voor FOK!slet
Dat is 1 ding wat ik niet wil
Ik had er 2quote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al een stem voor FOK!slet
Dat is 1 ding wat ik niet wil
champignons zijn ook lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Champignons![]()
Paar jaar geleden at ik ze niet en vermeed alles waar ze in zaten. Nu maak ik regelmatig eenpansgerechten met champignonsOf bestel in een restaurant eten waar ze in verwerkt zitten
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zullen we er samen over praten?
Nee al heb ik wel mn vermoedens maar die uit ik niet hier dus ik stuur je even een PMquote:Op zondag 2 januari 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Van 1 persoon weet ik wie het was, alleen de ander niet![]()
Weet jij wie er op jou heeft gestemd?
Te weinigquote:Op zondag 2 januari 2011 18:35 schreef Oceanview het volgende:
027. 0157 Oceanview
zoveel moeite heb ik niet gedaan
Okeequote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee al heb ik wel mn vermoedens maar die uit ik niet hier dus ik stuur je even een PM
IK HEB ER GEEN MOEITE INGESTOPT IK POSTTE GEWOON NORMAALquote:
Dan is het te veelquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
IK HEB ER GEEN MOEITE INGESTOPT IK POSTTE GEWOON NORMAAL
Tuurlijkquote:
Moet jij niet in een hoekje gaan zitten en gaan schamen?quote:
Ik moest toch een keer mijn persoonlijke record verbrekenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet jij niet in een hoekje gaan zitten en gaan schamen?
Lijkt me ook niet neequote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOK!slet is ook niet iets om trots op te zijn lijkt me
misschien was ik het wel ben helemaal vergeten wie ik daar hadquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee al heb ik wel mn vermoedens maar die uit ik niet hier dus ik stuur je even een PM
Ja maar dat is logischquote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee. Alhoewel de winnares er anders over denkt
.
records hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest toch een keer mijn persoonlijke record verbreken
Nu ga ik niet meer met je neuken op de wc op de meetquote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien was ik het wel ben helemaal vergeten wie ik daar had
ik weet neit meer wie ik had... kan ik dat nog ergens nakijken?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer met je neuken op de wc op de meet
waarom ga je niet voor heel Fok! dagrecord van 25xx ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die stond op 1075 en nu op 1238
Nee ivb met privacy... Maar ik wil nog wel met je neuken hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet neit meer wie ik had... kan ik dat nog ergens nakijken?
Dan moet ik echt 24 uur op FOK! zitten en om de 4 seconden postenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom ga je niet voor heel Fok! dagrecord van 25xx ofzo
gewoon 5 tabbladen en posten maarquote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ivb met privacy... Maar ik wil nog wel met je neuken hoor![]()
[..]
Dan moet ik echt 24 uur op FOK! zitten en om de 4 seconden posten
Mijn toekomst, wat doe je!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ivb met privacy... Maar ik wil nog wel met je neuken hoor![]()
En vervolgens een ban in ontvangst nemenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewoon 5 tabbladen en posten maar
Omdat dat nu wordt beloond met een banquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom ga je niet voor heel Fok! dagrecord van 25xx ofzo
hoezo?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En vervolgens een ban in ontvangst nemen
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat dat nu wordt beloond met een ban
En die PRs verbreken moet sowieso niet te vaak gebeuren want dan kan hetzelfde verwacht worden.
quote:
Als je elke 4 sec post moet je wel enorm aan het spammen zijnquote:
in MEN kun je genoeg doenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je elke 4 sec post moet je wel enorm aan het spammen zijn
Als ik terugben, straks.quote:
Inderdaad, 1x is leuk maar je moet het niet te vaak doenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je elke 4 sec post moet je wel enorm aan het spammen zijn
Ach maar een pr verbreken van 249 is toch helemaal niet erg. Jij post zowat iedere dag over de 200-300 ?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat dat nu wordt beloond met een ban
En die PRs verbreken moet sowieso niet te vaak gebeuren want dan kan hetzelfde verwacht worden.
Idd, das best te doen, maar CC bijv had er laatst iets van 1250 als je dat regelmatig gaat verbreken..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maar een pr verbreken van 249 is toch helemaal niet erg. Jij post zowat iedere dag over de 200-300 ?
mijn PR is geloof ik 346quote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maar een pr verbreken van 249 is toch helemaal niet erg. Jij post zowat iedere dag over de 200-300 ?
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef tdrone het volgende:
waar kun je ook alweer zien wat je dagrecord is??
Daarom, het was ook een eenmalige actiequote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, das best te doen, maar CC bijv had er laatst iets van 1250 als je dat regelmatig gaat verbreken..
server ligt eruit ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Hij wil niet echt meer werken bij mij..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Dan ben je inderdaad meer aan het opkrikken dan aan het meeposten. lijkt mequote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, das best te doen, maar CC bijv had er laatst iets van 1250 als je dat regelmatig gaat verbreken..
ja dat is de beginpaginaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi!
Doei!
Ik kreeg dit te zien toen ik op een of ander pijltje drukte
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi!
Doei!
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi!
Doei!
Ik moest wel lachen toen ik het voor het eerst zagquote:
Sinds Nectar en zijn dagcijferrecords. 2500 posts op 1 dag om alleen een stijve piemol te krijgen van zijn dagrecord.quote:
Wow, ziek, da's 2 posts per minuut, genomen over 24 uurquote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds Nectar en zijn dagcijferrecords. 2500 posts op 1 dag om alleen een stijve piemol te krijgen van zijn dagrecord.
Fok is er simpelweg niet voor bedoeld voor zulke dingen
Dat is ook niet erg. Maar als je telkens je record probeert te verbreken van 1000 of meer post dan kan je op z'n tijd wel een ban verwachten natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor, ik ga nu avondeten, lekker een stukje hertenbiefstukquote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen stukje ze zijn van mij!
ik heb nu soort van avond lunchquote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor, ik ga nu avondeten, lekker een stukje hertenbiefstuk
was je ziekjes??quote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Lutte het volgende:
Gegeten, gedoucht... Ik voel me stukken beter!
Vooral veel MEN.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wow, ziek, da's 2 posts per minuut, genomen over 24 uur
Ik ben er nu ook klaar meequote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je telkens je record probeert te verbreken van 1000 of meer post dan kan je op z'n tijd wel een ban verwachten natuurlijk
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Lutte het volgende:
Gegeten, gedoucht... Ik voel me stukken beter!
ja want wij eten al om 5 uurquote:
eetsmakelijk 2e keerquote:
Nee, sorryquote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef Oceanview het volgende:
Is iemand van jullie toevallig tandarts?
hihi banaanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had tot vanavond alleen wat thee en een banaan op.
Mag ik straks mijn tasjes posten?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had tot vanavond alleen wat thee en een banaan op.
Straks...?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik straks mijn tasjes posten?
Lekkor
Fijn dat het iets beter gaat![]()
en je tong?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik straks mijn tasjes posten?
Lekkor
Fijn dat het iets beter gaat![]()
nee ik wil ze even naar je sturenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar waar wil je het in gaan posten dan? Voetbal?
Ooh, das prima. Om te laten controleren?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik wil ze even naar je sturen
Ja of zoiets erin hoortquote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, das prima. Om te laten controleren?
Vooral webapplicatiesquote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
in welke context moet ik applicaties zien?
Dat is logisch jaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je telkens je record probeert te verbreken van 1000 of meer post dan kan je op z'n tijd wel een ban verwachten natuurlijk
Is dat een beetje leuk om te doen?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vooral webapplicaties
Websites met een database eraan
laat dat nou net zijn wat ik het meest haat aan mijn opleidingquote:Op zondag 2 januari 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vooral webapplicaties
Websites met een database eraan
Er zijn veel talen die ik kan, maar ASP nietquote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat dat nou net zijn wat ik het meest haat aan mijn opleiding
heb je toevallig ook verstand van ASP?
Ik zou voor docent gaan maar het is maar net waar je interesses liggen en of je een beetje leiding kan geven en goed bent in uit leggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Oceanview het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen ICT richting of Docent willekeurige vak
Eerst was ik helemaal in computers maar ik weet niet zeker of ik dat wel volhoud en ik vind/lijkt me wel leuk om met kinderen te werkenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou voor docent gaan maar het is maar net waar je interesses liggen en of je een beetje leiding kan geven en goed bent in uit leggen.
daar hebben wij vorig jaar een bibliotheek apllicatie in moeten bouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn veel talen die ik kan, maar ASP niet
als je voor de ICT opleiding kiest kun je wel een wat bredere opleiding kiezen waar je later nog een specifiekere kant opkunt.. bij leraar is dat niet meer mogelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst was ik helemaal in computers maar ik weet niet zeker of ik dat wel volhoud en ik vind/lijkt me wel leuk om met kinderen te werken
Moet je wel weten met welke kinderen je wilt werken, basisschoolkinderen, middelbare school kinderen of mbo of hbo ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst was ik helemaal in computers maar ik weet niet zeker of ik dat wel volhoud en ik vind/lijkt me wel leuk om met kinderen te werken
Technische Informatica wou ik gaan doen op de HvA maar ik begin sterk te twijfelenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je voor de ICT opleiding kiest kun je wel een wat bredere opleiding kiezen waar je later nog een specifiekere kant opkunt.. bij leraar is dat niet meer mogelijk
Middelbaarquote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je wel weten met welke kinderen je wilt werken, basisschoolkinderen, middelbare school kinderen of mbo of hbo ofzo
Je moet heel goed opletten op de tekens en wat je nou precies tikt idd.. Das zowel het grootste probleem, als het leuke eraanquote:
Ik kan me nog herinneren dat mijn klas 4 met alles wat los en vast zat naar de gymleraar ging gooienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kom ik met de kinderen die mij bekogelen
ik zit nog op de middelbaar he dus in principe weet ik hoe ik me gedraag en wat ik moet doen om de leraar boos te krijgenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat mijn klas 4 met alles wat los en vast zat naar de gymleraar ging gooien
Vergaderingenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef tdrone het volgende:
ens als je later rijk wil worden hoef je ook geen leraar te worden
HBO zijn niet echt kinderen meer wat mij betreft. Die zijn minimaal 16quote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je wel weten met welke kinderen je wilt werken, basisschoolkinderen, middelbare school kinderen of mbo of hbo ofzo
Ja mbo ook maar het ging even om de indrukquote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HBO zijn niet echt kinderen meer wat mij betreft. Die zijn minimaal 16
ik denk dat de instelling van HBOers en MBOers wel anders is (tenminste wat ik van vrienden hoor)quote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja mbo ook maar het ging even om de indruk
Ze zijn lui?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat de instelling van HBOers en MBOers wel anders is (tenminste wat ik van vrienden hoor)
Er zit inderdaad een erg groot verschil tussen MBO en HBO. Dat heb ik wel geweten toen ik van het MBO naar het HBO ging..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat de instelling van HBOers en MBOers wel anders is (tenminste wat ik van vrienden hoor)
ik heb vrienden die nu balen dat ze op de middelbare school niet wat meer hun best hebben gedaan om havo te halen omdat ze MBO makkelijk vindenquote:
Erachter? Ik zit er altijd voorquote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview gaat achter teevee zitten baaybaay
Ik ben ook vrij simpel door het MBO gewandeld. Maar ik heb wel een VBO-diploma. Op de Mavo kon ik het ook niet bijbenen. Maar het HBO was voor mij ook te onpersoonlijk en te wazig geformuleerd. Kon de stof niet echt begrijpen en in zelfstudie faal ik nu eenmaal, is gebleken dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vrienden die nu balen dat ze op de middelbare school niet wat meer hun best hebben gedaan om havo te halen omdat ze MBO makkelijk vinden
Ja ik vind mbo ook veel te makkelijk, maarja dat was niet mijn schuld.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vrienden die nu balen dat ze op de middelbare school niet wat meer hun best hebben gedaan om havo te halen omdat ze MBO makkelijk vinden
Sorryquote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
behalve gisteren ben ik eens in TAL ben jij er niet
Komt door jouquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ligt het aan mij of gaan jullie nou zo snel?
Mooi, ach misschien is het wel de non-romanticus in me, die daar geen waarde aan hecht. Wel aan de dag dat je iets krijgt, maar om nu iedere zondag daar aan te denken, vind ik een beetje te. Maar ach als jij er wel waarde aan hecth, wie ben ik om jullie dat plezier af te nemnequote:
even lurkenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
Weer 2 nieuwe berichten van skippy22 in fobo
DM naar admin zou ik zeggen of piraniaquote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
Heb al een PM naar biogarde verstuurd.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
DM naar admin zou ik zeggen of pirania
Pirania is online dus die zou sowieso iets aan fobo kunnen doen denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb al een PM naar biogarde verstuurd.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
Ik deed een beetje binnenmonds brakenquote:
Nu heb je 2x gegetenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik deed een beetje binnenmonds braken
Mijn liefde voor jou gaat nooit meer over.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Okequote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pirania is online dus die zou sowieso iets aan fobo kunnen doen denk ik
En ik een beetje huilenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Relatie Verliefd op een meisje van fok
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahw!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat nooit meer over.
Dat kunnen er toch meerdere zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet jij als relatie doen: niet verliefd op de grootste debiel van FOK!
Iets met een S?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kunnen er toch meerdere zijn
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet jij als relatie doen: niet verliefd op de grootste debiel van FOK!
Hij heeft een vriendin/neukertje!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
Met hem heb ik gelukkig nog geen contact gehad
Zeg er nog een keer wat van en als er daarna iets over gezegd wordt merken ze vanzelf in het forum dat er geen SC isquote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
Moet ik er iets van zeggen of het maar opgeven?
Sjocolate-sjikquote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan er zo 3 opnoemen met een s
dat voorspelt niet veel goedsquote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
Ik begin een beetje appelig te worden denk ik
Peertje erbij ?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
Wattist?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
Nja, daarom dusquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wattist?
En ik heb het nog een keer netjes gezegd, de volgende keer moet je me eerst vijf minuten in een dwangbuis stoppen.
Er komt geen SC in het nieuwe subforum? Tenminste, voorlopig.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wattist?
En ik heb het nog een keer netjes gezegd, de volgende keer moet je me eerst vijf minuten in een dwangbuis stoppen.
en een stuk tape op je mond ?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wattist?
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er komt geen SC in het nieuwe subforum? Tenminste, voorlopig.
Jup. En er wordt iets over een SC gezegd, ik zeg dat de er niet komt, en tien minuten later: ja ik denk dat die SC wel hard gaat lopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er komt geen SC in het nieuwe subforum? Tenminste, voorlopig.
Die in VBLquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. En er wordt iets over een SC gezegd, ik zeg dat de er niet komt, en tien minuten later: ja ik denk dat die SC wel hard gaat lopen.
Welke SC?!?!?!
en mijn iPod tegen het plafondquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en een stuk tape op je mond ?
Oost-indisch blindquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. En er wordt iets over een SC gezegd, ik zeg dat de er niet komt, en tien minuten later: ja ik denk dat die SC wel hard gaat lopen.
Welke SC?!?!?!
ik ben ooit een PM SC begonnen, die werd niet gewaardeerdquote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan sturen ze maar een PM naar elkaar
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan sturen ze maar een PM naar elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |