Daar ben ik nu dus mee bezig, ik denk dat ik gister en vandaag zo'n 30 afleveringen heb gekekenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had toen vakantie. Heb 7/8 afleveringen per dag gekeken toen.
Maakt niet uit, ook mijn eigen schuld, moet me zelf niet van de lastige dingen laten doen. Had me beter kunnen voornemen, de hele dag te puzzelen ofzo. De drempel om zomaar alleen de stad in te gaan, is nog steeds hoog. Misschien dat ik morgen middag of dinsdag even ga, moet toch naar de bieb om mijn boek in te leveren.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat had je gezegd inderdaad![]()
Maar jammer.
Waren ze leuk ?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb deze vakantie alle afleveringen van Chuck gezien.
Zangetsu is het zwaard van Ichigo. Tensa Zangetsu is zijn Bankaiquote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Michhas het volgende:
Wie is Tensa Zangetsu dan? Want ik ben nu bij het gedeelte dat Ichigo en Zangetsu vechten om die Bankai shit los te laten zeg maar...
Whut whut whut?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zangetsu is het zwaard van Ichigo. Tensa Zangetsu is zijn Bankai. Die vent die Zangetsu heet is in principe zijn zwaard.
Nog steeds hoog? Hoezo dat?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ook mijn eigen schuld, moet me zelf niet van de lastige dingen laten doen. Had me beter kunnen voornemen, de hele dag te puzzelen ofzo. De drempel om zomaar alleen de stad in te gaan, is nog steeds hoog. Misschien dat ik morgen middag of dinsdag even ga, moet toch naar de bieb om mijn boek in te leveren.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zangetsu is het zwaard van Ichigo. Tensa Zangetsu is zijn Bankai. Die vent die Zangetsu heet is in principe zijn zwaard.
Sommige arcs zijn daarvan wel tof, maar ik heb de meeste geskipt.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Gray het volgende:
Dan heb je nog wel 100 afleveringen aan fillers te gaan ongeveer.
Ja. Erg leuken serie.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Chuck wel, da's toch op comedy central ?
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, als je de bankai van Madarame Ikkaku ziet. Toen zat ik echt vast in m'n stoel.
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja. Erg leuken serie. [ afbeelding ]
Moeilijk uit te leggen. Doordat ik een redelijk heftige depressie heb gehad, heb ik veel moeite om dingen overdag te ondernemen. Het lukt me soms wel, maar in het begin heb ik een enorme angst gevoel in me. En die kan ik niet altijd overbruggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog steeds hoog? Hoezo dat?![]()
Sowieso doe ik op een zondag eigenlijk liever niets.
Vandaag wel presentatie kunst gemaakt, was wel nuttig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |