abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90775246
Hahahaha!!!
:P
pi_90775949
94-73-105.

Au :{. Vooral die laatste. Mijn heupen zijn huuuuge.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 03-01-2011 00:36:36 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90776348
100nogwat is wel prima toch? volgens mij heb ik ook 100!
pi_90777352
slapen :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 3 januari 2011 @ 07:13:38 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90780750
Mogge.

Ik denk - en dat is een optimistische schatting - dat ik 2 uur geslapen heb vannacht. Af en toe een los half uurtje.

Ik weet nog niet helemaal hoe ik de dag moet doorkomen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90780900
Mogge! c_/
Koud hier }:|
pi_90780948
Aww, XM! Een kleine troost: als je minder dan een half uur slaapt, kan je je dat niet herinneren. Misschien heb je in totaal toch nog iets meer geslapen... :* Sterkte vandaag!

Pfoe, ik heb wel goed geslapen, maar ook niet zo'n zin in werken. Er moet zoveel gedaan worden in januari...

Wel vanaf vandaag weer gezonder eten! En neen, bedankt voor de tip over Runkeeper ^O^ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90780999
goedemorgen :z

op naar 't nieuw jaars ontbijt van m'n werk!

Gisteren vet goed gestudeerd 8-)
Ja doei.
  maandag 3 januari 2011 @ 07:50:31 #209
236335 neen
schone schijn
pi_90781027
Ook weinig slaap hier, dat je zegmaar ligt te woelen zonder de slaap te vatten. Nou ja, koffie dan maar straks. Rond 4en gaan slapen dus wel een uurtje meer gepakt dan xm.

Maar xm, je moet wel goed voor jezelf zorgen en opkomen hè. Het belangrijker op je werk lijkt misschien je werk maar volgens mij zijn jij en je collegas belangrijker. Als jullie je immers goed voelen kun je toch beter werken? Dus wel goed om jezelf denken. Succes vandaag iig.
het lijkt niet wat het is
pi_90781078
Goedemorgen!!

Fietsen :O Naar het werk :O

Ik geef wel veel geld uit, als ik het heb. Ik heb ook een keer razendsnel een groot bedrag gespaard om op studiereis naar het buitenland te kunnen. Toen heb ik 2,5 jaar niets uitgegeven (aan kleding enzo), alleen aan reizen en onderdak en voedsel. Was wel gaaf O+

Nu heb ik een baan en ik heb hem echt nodig :') en ik geef veel uit, mede doordat ik niet gierig wil zijn t.o.v. vrienden die lief tegen mij waren toen ik arm was en ook zodat ik vriendje kan trakteren. Vanaf deze maand ga ik sparen :)
  maandag 3 januari 2011 @ 08:07:19 #211
331 Merel
Be here now.
pi_90781183
Goeiemorgen!

Ik word meteen gestraft voor de poffertjes en Chinees van gisteren: ik heb een opgeblazen plofbuik :(

Succes voor alle slechtslapers vandaag ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90781189
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 07:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.

Ik denk - en dat is een optimistische schatting - dat ik 2 uur geslapen heb vannacht. Af en toe een los half uurtje.

Ai da's naar.

Ik moet even schelden op twee klasgenoten uit mijn projectgroep. Te dom om te poepen, aartslui en ze houden zich niet aan afspraken. Ze hadden drie lesweken plus twee vakantieweken de tijd om een opdracht te maken waarbij wij dan ook nog alle andere opdrachten op ons namen omdat hun opdracht dan wel niet moeilijk was maar wel veel werk. Ze doen als je vraagt of het allemaal lukt steeds alsof het geeeeeen probleem is, willen niet in de vakantie afspreken om als groep de laatste puntjes op de i te zetten want dat is niet nodig en vervolgens mailen ze dan op zondagmiddag de hele zooi, zeggen dat ze er niet uit komen en of je er 'even' naar wilt kijken want het moet maandag ingeleverd. Ugh. :X

Geen enkele bronvermelding maar wel grote lappen tekst een op een overnemen uit boeken, onderzoeksrapporten en artikelen en inhoudelijk klopte er helemaal niks van. En als je dan vervolgens mailt om te vragen waar ze bepaalde informatie vandaan hebben zodat je de betrouwbaarheid kan checken en de bronvermelding in orde kan maken zijn ze ineens niet bereikbaar. Die meiden zijn geboren met hun blackberry vergroeid aan hun vingers maar zomaar plotseling per ongeluk ineens zijn ze de hele dag niet bereikbaar. o|O

Dat krijg je als je in het tweede jaar nieuw in de klas komt. Iedereen heeft al projectgroepen waar ze goed mee kunnen werken en de kneusjes blijven over. Straks maar eens even een goed gesprek hebben want dit gaan we dus niet weer zo doen. }:|
There is no love sincerer than the love of food.
pi_90781589
quote:
8s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ai da's naar.

Ik moet even schelden op twee klasgenoten uit mijn projectgroep. Te dom om te poepen, aartslui en ze houden zich niet aan afspraken. Ze hadden drie lesweken plus twee vakantieweken de tijd om een opdracht te maken waarbij wij dan ook nog alle andere opdrachten op ons namen omdat hun opdracht dan wel niet moeilijk was maar wel veel werk. Ze doen als je vraagt of het allemaal lukt steeds alsof het geeeeeen probleem is, willen niet in de vakantie afspreken om als groep de laatste puntjes op de i te zetten want dat is niet nodig en vervolgens mailen ze dan op zondagmiddag de hele zooi, zeggen dat ze er niet uit komen en of je er 'even' naar wilt kijken want het moet maandag ingeleverd. Ugh. :X

Geen enkele bronvermelding maar wel grote lappen tekst een op een overnemen uit boeken, onderzoeksrapporten en artikelen en inhoudelijk klopte er helemaal niks van. En als je dan vervolgens mailt om te vragen waar ze bepaalde informatie vandaan hebben zodat je de betrouwbaarheid kan checken en de bronvermelding in orde kan maken zijn ze ineens niet bereikbaar. Die meiden zijn geboren met hun blackberry vergroeid aan hun vingers maar zomaar plotseling per ongeluk ineens zijn ze de hele dag niet bereikbaar. o|O

Dat krijg je als je in het tweede jaar nieuw in de klas komt. Iedereen heeft al projectgroepen waar ze goed mee kunnen werken en de kneusjes blijven over. Straks maar eens even een goed gesprek hebben want dit gaan we dus niet weer zo doen. }:|
Mogge, deja vu :X
Succes ermee en zorg dat je alles kan onderbouwen mocht het mis gaan.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90781617
Oh, MiMu, dat is zo irritant. Heb het ook een keer gehad.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 3 januari 2011 @ 08:56:29 #215
331 Merel
Be here now.
pi_90781674
Ik snap ook niet wat voor een opleiding het nut is van dat soort samenwerkingsdingen. Het zorgt er alleen maar voor dat het voor de docent totaal niet duidelijk is wat je wel en niet zelf kan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 3 januari 2011 @ 08:59:42 #216
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90781698
fijn zo'n herinnering met alarm op je telefoon voor een werkbespreking waar je niet bij hoeft te zijn omdat je vakantie hebt }:|
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_90781707
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:56 schreef Merel het volgende:
Ik snap ook niet wat voor een opleiding het nut is van dat soort samenwerkingsdingen. Het zorgt er alleen maar voor dat het voor de docent totaal niet duidelijk is wat je wel en niet zelf kan.
"Later in het bedrijfsleven moet je ook samenwerken met mensen die niet altijd doen wat je van ze verwacht".

Balen MiMu :{
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90781745
+1 herkenbaar :')
  maandag 3 januari 2011 @ 09:03:28 #219
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_90781746
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

"Later in het bedrijfsleven moet je ook samenwerken met mensen die niet altijd doen wat je van ze verwacht".
Dat is op zich wel waar, maar nu lopen er mensen rond die freewheelend hun diploma hebben binnengerotzooid, wat dat zelfde diploma dus devalueert. Projectmatig werken leer je prima op de werkvloer, laat de opleidingen zo zijn dat je zeker weet dat je mensen met de juiste kennis en bijbehorende vaardigheden aflevert.

Tot zover de mening van deze ouwe lul. :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_90781781
Eens met ouwe lul ;) . En ook raar: op het HBO moet je zonodig projectmatig leren werken, maar op de uni is dat opeens niet meer nodig? Tenminste, ik heb nooit in groepen hoeven werken...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90781808
Eens met Duvel. Overigens heb ik wel groepspresentaties moeten doen op de universiteit. Maar de meeste opdrachten waren gelukkig solo.
  maandag 3 januari 2011 @ 09:15:09 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90781899
ik moest ook vrij vaak projecten in groepen doen hoor op de uni.. en wat MiMu beschrijft heb ik ook wel eens meegemaakt ja, irritant is dat! dat er mensen zijn die in hun derde jaar gewoon nog steeds niet fatsoenlijk bronnen kunnen vermelden en gewoon hele lappen tekst van wikipedia kopiëren :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 3 januari 2011 @ 09:22:02 #223
236335 neen
schone schijn
pi_90781990
Ik werk nu samen met een gast die ontspannen te werk gaat, op dezelfde tijden werkt als ik, z'n werk op tijd af heeft en waar ik nog wel wat van zou kunnen leren,

Positieve verhalen genoeg hoor, helaas vallen negatieve dingen veel meer op. Werken met projectgroepen is prima, net als individueel werken, bij mij is het 50/50 ik vind het wel best zo. Of ik nu een project samen met iemand maak of dat we naast en met elkaar "zelf" een project maken maakt voor mij echt niet uit.
het lijkt niet wat het is
pi_90782443
Ik ben nu twee weken ziek en ik ben het echt zo onwijs zat. Ik had zo graag lekker uitgerust aan m'n nieuwe baan willen beginnen. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90782552
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90782640
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu twee weken ziek en ik ben het echt zo onwijs zat. Ik had zo graag lekker uitgerust aan m'n nieuwe baan willen beginnen. ;( .
Nieuwe baan, dat heb ik gemist.
Wat ga je doen?

Beterschap.
pi_90782764
Zo, nieuwjaarsontbijt zit er op, laat al die boze mensen die het niet eens zijn met de nieuwe inkomenseisen voor sociale woningbouw maar komen :')!
Ja doei.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:06:51 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90782770
http://www.trouw.nl/nieuw(...)er_dan_gevreesd.html

"Spits veel rustiger dan gevreesd"

Grappige kop.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90782799
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nieuwe baan, dat heb ik gemist.
Wat ga je doen?

Beterschap.
Er is me een baan aangeboden op de school waar ik al stage loop/liep. En die heb ik dus aangenomen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90782857
Ja mo, weet jij iets meer over die regel? Is het een harde eis van een bepaald bedrag of is er hier en daar een mouw aan te passen?
  maandag 3 januari 2011 @ 10:18:48 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90782974
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 07:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.

Dat is mijn gemiddelde slaappatroon van de afgelopen 3 weken zo ongeveer, dus *boks*.

Sterkte vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_90783045
Verwacht lijstje vandaag:

T: banaan, mandarijn
B: 20 min. fietsen
O: allbran + soyamelk
L: 200 ml soep met snee brood en 250 gr salade, gekookt ei
T: wat tomaatjes
B: 20 minuten fietsen
D: ik denk broccoli of wok ofzo met rijst en cashewnoten
pi_90783058
Mogguh! :W

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! *O*

* eens met ouwe lul *

Succes dan maar DaD! En beterschap!

Zal later proberen de afgelopen gemiste dingen terug te lezen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:23:31 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90783070
En ik zit me alweer gruwelijk te ergeren aan de site van het UWV (heb het lang uitgesteld, maar ja, moet er nu toch een keer aan geloven). Je moet je online inschrijven, maar de site laadt ontzettend traag en vervolgens krijg ik een blanco pagina te zien (was al bijna klaar, kan nu weer opnieuw beginnen) en vervolgens moet je BELLEN om een afspraak te maken met een werkcoach. Dus ik ga er straks naartoe fietsen om een afspraak te maken en wee hun gebeente als ze zeggen dat dat niet kan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90783146
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:11 schreef Perruche het volgende:
Ja mo, weet jij iets meer over die regel? Is het een harde eis van een bepaald bedrag of is er hier en daar een mouw aan te passen?
Harde eis

33.613 euro per jaar gezamenlijk inkomen is de grens.

Als je daar ook maar 30 euro boven zit kom je niet meer in aanmerking voor sociale huur onder de 650 euro (huurtoeslaggrens).
Ja doei.
pi_90783158
Ik ben veranderd in de grote slaapmarmot. ;(
Om half één het licht al uit, net wakker en nu wil ik weer mijn ogen dicht doen, maar ben bang dat ik dan weer met René Froger en de halve cast van Oh Oh Cherso in Egypte beland en ik weer enorm hoogtevrees krijg bij het beklimmen van de toren van Babel. ;(
pi_90783185
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Harde eis

Als je daar ook maar 30 euro boven zit kom je niet meer in aanmerking voor sociale huur onder de 650 euro (huurtoeslaggrens).
En alleenstaand?
pi_90783189
quote:

[..]

Harde eis

Eigenlijk alleen maar goed :Y
Wel heel vervelend voor degenen die er net even boven zitten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90783206
600 was huurtoeslaggrens toch ? Of dit jaar 650 :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90783207
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

En alleenstaand?
ook... :)
Ja doei.
pi_90783227
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen maar goed :Y
Wel heel vervelend voor degenen die er net even boven zitten.
Niet goed.

Met 33.615 euro kun je maximaal een hypotheek van 110.000 krijgen..

daar koop je in de meeste gemeenten geen eengezinswoning voor.. Het idee van zo'n grens is prima, alleen is de grens nu VEEL te laag..
Ja doei.
pi_90783239
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ook... :)
Oh :') dat is eigenlijk helemaal niet zo heel hoog! En jammer voor starters (zoals ik) - te weinig om te kopen, te wienig om te huren :') nou ja.
  Vis een optie? maandag 3 januari 2011 @ 10:33:08 #243
70532 loveli
N
pi_90783283
quote:

[..]

Harde eis

Berekenen ze dat aan de hand van recent maandinkomen of laatste jaaropgaaf? Kan me nog herinneren dat de woonstichting bij wie ik eerst huurde moeilijk deed omdat ik de loonstrook van december meenam, waar m'n eindejaarsuitkering op stond. En m'n jaartotaal, waar ze totaal niet naar keken. Maandinkomen keer 12, sorry, u verdient te veel (eindejaarsuitkering was zowat een maandloon). Paar dagen later liet ik die van januari zien, niks aan het handje.
crap in = crap out
pi_90783292
quote:

[..]

Niet goed.

daar koop je in de meeste gemeenten geen eengezinswoning voor.. Het idee van zo'n grens is prima, alleen is de grens nu VEEL te laag..
Dat dus.
Ik snap het ook niet helemaal, huursubsidie was toch juist ingesteld om de wijken gevarieerder te krijgen? :?
  Vis een optie? maandag 3 januari 2011 @ 10:34:29 #245
70532 loveli
N
pi_90783322
Bij de weg, ik huur particulier onder de grens van 650 euro, maar wel met een bruto inkomenseis van 4,5 keer de maandhuur.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 januari 2011 @ 10:39:31 #246
70532 loveli
N
pi_90783445
Ik vind het hele idee van huursubsidie een beetje stom. Daardoor wordt de woningmarkt m.i. lichtjes verstoord.
crap in = crap out
pi_90783528
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Berekenen ze dat aan de hand van recent maandinkomen of laatste jaaropgaaf? Kan me nog herinneren dat de woonstichting bij wie ik eerst huurde moeilijk deed omdat ik de loonstrook van december meenam, waar m'n eindejaarsuitkering op stond. En m'n jaartotaal, waar ze totaal niet naar keken. Maandinkomen keer 12, sorry, u verdient te veel (eindejaarsuitkering was zowat een maandloon). Paar dagen later liet ik die van januari zien, niks aan het handje.
Huidig belastbaar inkomen. Er moet een 'real time' belastingdienstbewijs worden ingeleverd bij het tekenen van het contract. :)
Ja doei.
pi_90783547
De hele woningmarkt in Nederland is sws zo scheef als een hoepel. Door oa die idiote hypotheekaftrek. Maar als je die afschaft stort de hele boel in.

En bij die nieuwe inkomensgrens; als je iets meer dan 33000 verdient dan kan je misschien ook wel iets meer betalen dan 650 euro, maar niet veel meer en die huizen zijn echt enorm schaars!! In de randstad al helemaal! Daar begint een beetje huis bij 1500 euro of zo. Niet dat ik een oplossing weet, maar scheef is het dus wel.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:45:33 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90783607
Lijstje:

O: 250 gr biogarde met beetje muesli
T: appel
L: 2 bth appelstroop
T: ?
S: RPM, mits niet te verrot
D: maaltijdsalade

Duvel heeft nieuwjaarsborrel en eet op z'n werk :).
  maandag 3 januari 2011 @ 10:46:45 #250
331 Merel
Be here now.
pi_90783639
En wéér wil ik één woordje editten en is daardoor m'n hele bericht weg :? :(

Mo, help eens, wat had ik ookalweer geschreven? :D\

ok:

Klinkt als een interessante droom Co

En met die huren weet ik het gewoon niet zo. Enerzijds vind ik dat mensen die genoeg verdienen niet hoeven te profiteren van sociale woningbouw. Anderszijds vind ik het vreemd dat altijd maar geroepen wordt dat mensen die veel verdienen maar in duurdere huizen moeten gaan wonen. Je bepaalt toch zeker zelf waar je je geld aan wilt uitgeven? Een vriendin van mij kon laatst een huis niet kópen omdat het te weinig kostte, een of andere gekke regeling. Dat is toch idioot?

[ Bericht 79% gewijzigd door motorbloempje op 03-01-2011 10:50:16 ]
pi_90783688
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:

O: 250 gr biogarde met beetje muesli
L: 2 bth appelstroop
S: RPM, mits niet te verrot
D: maaltijdsalade

Duvel heeft nieuwjaarsborrel en eet op z'n werk :).
Ach weet je wat, ik probeer het nog een keer. XM, lieverd, da's echt te weinig. Want zo'n 1100 kcals. Als je nu van die T.
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef Merel het volgende:
En wéér wil ik één woordje editten en is daardoor m'n hele bericht weg :? :(

Mo, help eens, wat had ik ookalweer geschreven? :D
Je vond mijn droom interessant en je wist het niet zo van die huur en je vriendin kon geen huis kopen wegens te goedkoop. :+

edit: oh ja ik was eik iets begonnen te typen aan XM, maar halverwege bedacht ik me dat het geen zin had en toen drukte ik op updates en reageerde ik op Merel en nu staat het er toch. Dan maak ik het ook maar af: een hele grote dikke T eten dan maar!!!
pi_90783713
Nou ja, als mensen veel verdienen en goedkoop wonen, omdat er gesubsidieerd wordt, dan is dat best scheef. Zeker als zo'n goedkoop huis kopen wel binnen de mogelijkheden ligt :) .
Nu komt natuurlijk het probleem van het gebrek aan doorstroming, de alleenstaanden gaan never nooit meer hun eensgezinswoning uit, ook al zijn ze gescheiden en zijn de kinderen uit huis.
pi_90783764
Als je veel verdient krijg je natuurlijk geen subsidie hè, alleen de mensen die anders de huur niet op kunnen brengen. :)
pi_90783788
Lijstje:

O: 2 grote sneden vers brood met 2 plakjes kaas, 2 plakjes ham, een gekookt eitje, wat tomaat en een glas jus d'orange.
L: 2 boterhammen smeerworst
T: wat yoghurt met honing en walnoten
D: zuurkooltaart (een kwart, uit een héle grote springvorm) met wat knoflookyoghurt :)
T: yoghurt met honing en walnoten
Ja doei.
pi_90783844
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als je veel verdient krijg je natuurlijk geen subsidie hè, alleen de mensen die anders de huur niet op kunnen brengen. :)
Ja, maar die ook niet wegens ellenlange wachtlijsten! Ik was verplicht een particulier huis te huren en heb destijds 17000 gulden overname betaald en zit nu wel op een redelijke huur omdat ik er zolang al woon. In Amsterdam red je het alleen als je via via iets ritselt.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:57:57 #256
331 Merel
Be here now.
pi_90783944
Thanks Mo :)

En ach, ik heb inmiddels een leuk koophuisje waar ik de komende jaren prima woon, dus ik bemoei me verder nergens mee :+
  maandag 3 januari 2011 @ 10:58:05 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90783948
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, maar die ook niet wegens ellenlange wachtlijsten! Ik was verplicht een particulier huis te huren en heb destijds 17000 gulden overname betaald en zit nu wel op een redelijke huur omdat ik er zolang al woon. In Amsterdam red je het alleen als je via via iets ritselt.
Had je geen oude buurvrouw die daar voor een habbekrats woont, omdat ze er al zo lang woont? :P (zoiets meen ik me te herinneren)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 3 januari 2011 @ 10:58:15 #258
70532 loveli
N
pi_90783956
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
...of die anders een kleiner/goedkoper huisje hadden gezocht. Collega van me, student, zit met huursubsidie voor weinig in een 4-kamerflat. Wonincorporatie die ik eerder had zorgde ervoor dat ze studentenwoningen konden aanbieden waar huursubsidie voor aan te vragen was, zodat ze maximale huuronkomsten kregen. Huursubsidie voor alleenstaande moeders met 3 koters die anders met p een 2-kamerflatje moeten zitten vind ik begrijpelijk, maar er wordt aan alle kanten gebruik van de regeling gemaakt, waardoor deze aan z'n doel voorbijschiet.
crap in = crap out
pi_90784015
Goedemorgen! De hypotheekrenteaftrek mag van mij blijven, anders komen we wel erg hoog in onze vaste lasten uit :@ .. en zo blijft het - wat mij betreft ook scheve - systeem in stand, omdat als je het één afschaft er een hele grote groep mensen failliet gaat, maar als je het andere afschaft je daar weer gezeur over krijgt.

Mijn lijstje voor vandaag:

O: twee boterhammen kaas/komkommer, glas optimel
L: twee roggebrood met rookvlees/ei/komkommer, cup-a-soup tomaat, thee
T: mandarijntjes met yoghurt
D: bami met kip
pi_90784114
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je geen oude buurvrouw die daar voor een habbekrats woont, omdat ze er al zo lang woont? :P (zoiets meen ik me te herinneren)
Ja, goed onthouden!!! Mijn buuf van in de 70, die betaalt echt minder dan de helft dan ik doe. Maar ik denk dat als mensen er nieuw komen te wonen, weer echt beduidend meer betalen dan ik.
pi_90784310
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen! De hypotheekrenteaftrek mag van mij blijven, anders komen we wel erg hoog in onze vaste lasten uit :@ .. en zo blijft het - wat mij betreft ook scheve - systeem in stand, omdat als je het één afschaft er een hele grote groep mensen failliet gaat, maar als je het andere afschaft je daar weer gezeur over krijgt.

Dat snap ik hoor en met jou alle huizenbezitters, maar voor mensen die net buiten alle regelingen vallen (zoals ik, ik kan geen huis kopen wegens onregelmatig inkomen en omdat de huizenprijzen hier zo idioot duur zijn, oa door de hypotheekaftrek, die ik dus medefinancieer en niet van kan profiteren) is het wel een beetje zuur. Maar ach, ik heb me er bij neergelegd dat ik in dit huis zal blijven wonen en eik is het ook wel prima, dus ik ga het nu beschouwen als mijn 'eigendom' en het eens flink onderhanden nemen, te beginnen met de keuken. Heel veel zin in. (Niet in de verbouwing an sich, maar wel om zo'n echte grote-mensen-keuken te hebben met inbouwapparatuur en dergelijke. :D (In Belgie had ik dat wel, maar die zat er al in en was bepaald niet mijn smaak, dus dit wordt de eerste keuken die ik helemaal zelf ga uitzoeken. *O* )
pi_90784337
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Eens met ouwe lul ;) . En ook raar: op het HBO moet je zonodig projectmatig leren werken, maar op de uni is dat opeens niet meer nodig? Tenminste, ik heb nooit in groepen hoeven werken...
Ik ook niet, de hemel zij dank _O_
Ik heb nu op mijn werk 1 project afgerond, het verslag moet nog gemaakt (niet door mij :+ ) maar dat was ook een zooi. Ik doe nu mee in een tweede project en ik bemoei me nu veel meer met dingen navragen enzo. Ik vind het ook een veel leuker project.

Overigens vind ik mijn baan op dit moment leuk, maar ben wel al stiekem aan het plannen welke kant het op moet gaan. Of stiekem niet, want we moeten perse POP's maken etc oO<
Maar ik vind het zalig dat we zoveel vakantiedagen opbouwen. Al doe ik er niks bijzonders mee :') (nou ja, nu dus toevallig wel, drie weken vrij om te verhuizen, uitermate luxe!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90784418
Sociale huurwoningen worden toch sowieso gesubsidieerd met de bouw enzo? Dat je geen huursubsidie krijgt als je inkomen te hoog is, begrijp ik heus wel :P
Maar bv dat mn (ex)collegae het idioot vonden dat een van hen de studentenstudio niet over kon nemen van de ander, vind ik dan weer best begrijpelijk, en zij niet ;)
  maandag 3 januari 2011 @ 11:14:28 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90784426
O/L: vier geroosterde krentenbroodjes, kop groene thee munt :9

Zo maar eens naar het UWV, vanmiddag schoonmaken en als ik nog zin / inspiratie heb nog een open sollicitatie schrijven. Anders doe ik die morgen. Niks gehoord van de school trouwens -O-. Valt me echt zwaar tegen. Maar ja.
Niet meer actief op Fok!
pi_90784460
Had je al gebeld Vik? School is pas vandaag weer begonnen natuurlijk, misschien komt het nog?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 11:15:39 ]
pi_90784486
Oeps, dubbele ontkenning!
Ik wil ook bellen, maar het is nog geen week, misschien is dat te vroeg :@
  maandag 3 januari 2011 @ 11:17:31 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90784524
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Had je al gebeld Vik? School is pas vandaag weer begonnen natuurlijk, misschien komt het nog?
Ja, dat kan. De reageertermijn sloot op 29 dec en de ingangsdatum 1 jan. Dat werkt natuurlijk ook niet :'). Maar zet dat dan ook niet in zo'n vacature.

Er is een communicatiebureau dat zich vooral bezighoudt met de hoorsector en zij zijn ook op zoek naar nieuwe mensen, dus ik ga daar eens een hele goeie brief naartoe schrijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_90784549
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef Merel het volgende:
Thanks Mo :)

En ach, ik heb inmiddels een leuk koophuisje waar ik de komende jaren prima woon, dus ik bemoei me verder nergens mee :+
Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik het huis heb kunnen krijgen dat ik nu heb :o voor 10 euro per maand meer dan ik huur betaalde. De komende 20 jaar zit ik goed :7 maar het is echt stom geregeld nu :{ De enige plek in Limburg waar de huizen echt een stuk goedkoper zijn is de Parkstad (krimpregio). En niet iedereen wil in Brunssum wonen.

Co, mijn huur was 485 en ik heb net op de site gekeken waar mijn flat weer te huur staat, nieuwe huur is nu 513. Dus zodra er iemand uitgaat gooien ze er weer wat bovenop :{
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 3 januari 2011 @ 11:23:00 #269
70532 loveli
N
pi_90784730
Co, wat een leuke oplossing kan zijn voor je keuken is het bekijken van veilingsites waar showroomkeukens op staan, of keukens uit faillissementen. Kosten beduidend minder dan bij de keukenboer en vaak staan er mooie keukens op. Ook de inbouwapparatuur is daar voor weinig te koop. Goed om te onthouden, keukenkastjes hoeven niet precies zo opgehangen te worden als in het voorbeeld. En dan een aanrechtblad op maat erbij kopen, klaar is je keuken. Oh ja, en Polen om 'em in te bouwen.
crap in = crap out
pi_90784739
Kun je trouwens de gemeente bellen om te vragen of ze je inschrijving hebben ontvangen?! Ik heb nog niks gehoord maar krijg van de oude gemeente wel een nieuwe parkeervergunning etc :X maar ik had wel de datum van verhuizing op 31-12-2010 gezet.
  Vis een optie? maandag 3 januari 2011 @ 11:24:27 #271
70532 loveli
N
pi_90784786
Je ouders wonen toch in je oude gemeente? Kun je het komende jaar daar nog voor de deur parkeren..
crap in = crap out
pi_90784810
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
Co, wat een leuke oplossing kan zijn voor je keuken is het bekijken van veilingsites waar showroomkeukens op staan, of keukens uit faillissementen. Kosten beduidend minder dan bij de keukenboer en vaak staan er mooie keukens op. Ook de inbouwapparatuur is daar voor weinig te koop. Goed om te onthouden, keukenkastjes hoeven niet precies zo opgehangen te worden als in het voorbeeld. En dan een aanrechtblad op maat erbij kopen, klaar is je keuken. Oh ja, en Polen om 'em in te bouwen.
Goeie tip! Ik wil ook een nieuwe keuken O+ Zal deze week eens foto's maken van de woonkamer (die is klaar!!!!). Ik had een eigen K&W topic willen beginnen, maar dat is me echt teveel werk :@ kom je lam van het latexen thuis en dan nog foto's uploaden, de img-link eruit pielen etc etc....
pi_90784903
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Je ouders wonen toch in je oude gemeente? Kun je het komende jaar daar nog voor de deur parkeren..
Mijn ouders wonen in mijn nieuwe gemeente :P 650 meter van mij af. Daar is nergens vergunningparkeren (ik erger me nu al kapot aan 1 of andere Belg in een aftandse Audi die bij mij aan de overkant woont en zijn auto steeds voor mijn tuin neerzet :( WTF man, daar woon IK).

Ow man, ik heb nu twee tuinen :P voor een flinke lap en achter ook.
pi_90784904
Vijf jaar oude Bruynzeel keuken gespot bij kringloopwinkel, voor 150,- gekocht, voor 200,- opgeknapt!
Voor 350,- een goede keuken gehad die 4jr is meegegaan...
pi_90784988
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
IN MIJN HUIS GEEN POLEN MEER!! :P

Hmmmmm, ik weet het niet met die showroomkeukens, eigenlijk wil ik nu eens gewoon iets heel moois en nieuws. Dan maar iets duurder. Ik loop altijd al te sjoemelen, dat ik denk: nou ja, dit is ook best als ik het gratis krijg van iemand of zo en daardoor is er best veel net mijn smaak niet en nu ik voor het eerst in tijden alleen woon, wil ik mijn huisje eigenlijk helemaal tot mijn smaak maken. Does that make any sense?
pi_90785174
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmm, ik weet het niet met die showroomkeukens, eigenlijk wil ik nu eens gewoon iets heel moois en nieuws. Dan maar iets duurder. Ik loop altijd al te sjoemelen, dat ik denk: nou ja, dit is ook best als ik het gratis krijg van iemand of zo en daardoor is er best veel net mijn smaak niet en nu ik voor het eerst in tijden alleen woon, wil ik mijn huisje eigenlijk helemaal tot mijn smaak maken. Does that make any sense?
:Y Absoluut.
Ik ben al een plan aan het verzinnen om zonder mijn ouders naar de Ikea te gaan om een lamp voor boven de tafel uit te zoeken :+ "Ik wil me nergens mee bemoeien, maar......"

Het is me nu ook duidelijk waar mijn faalangst vandaan komt :{w Ik moest de luxaflex op maat knippen. Ik doe de eerste lamel en binnen 5 seconden staat mijn moeder de luxaflex omhoog te houden en is mijn vader ze aan het knippen :') En ik sta er naast, te mediteren Ik ben 34, ik ben 34, ik ben 34, niet kwaad worden
pi_90785215
En nu ga ik shoppen met mijn bemoeizuchtige ma ;) en een cadeau kopen voor mijn paps die vandaag 60 is geworden. De ouwe klusdoos :P
pi_90785322
Ik ben ook zo'n carrièrevrouw, die zich 3 slagen in de rondte werkt met alle bijbehorende hoofdpijn :X ok en ook wel het geld :P
Maar ik ga dit voorjaar een cursus doen waarmee ik als het meezit in het najaar mijn eigen bedrijfje wil starten. Ik wil het in het begin naast mijn werk doen en dan zien we of het echt gaat lopen :)

Het begint met ambitie ofzo :+

Lijstje van vandaag:

S: 1/2 uurtje spinnen
O: allbran + sinasappelsap
T: drumstick met pindasaus
L: mozarellabol en komkommer
T: pakje kalkoenfilet met 25 gram roomkaas
D: gehaktbal met rode kool
S: fitness
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90785335
hallo allemaal! Een gelukkig nieuwjaar gewenest vanuit Den Haag! Ik zit in de trein richting Duitsland, alwaar ik nog even met de Duutser heb. Maar, ik ben boos op hem, dus ben benieuwd hoe dat zal zijn...we shall see.

Hebben jullie nog allemaal 10 vingers en tenen? Ik ga geen lijstjes posten van de afgelopen dagen!
pi_90785571
Nynke hoezo heb je ruzie?
pi_90785628
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Nynke hoezo heb je ruzie?
och, over het elkaar niet zoveel zien, en zijn werk en dat soort zaken. We hebben ook geen ruzie, ik ben wat boos op hem, of teleurgesteld. Het is straks toch wel fijn even te knuffelen...
pi_90785789
quote:

[..]

Niet goed.

Dat. Met als bijkomend nadeel dat de woningmarkt verder op slot gaat, want mensen gaan minder verhuizen.
pi_90785836
Arm nynke :*
pi_90785838
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Niks mis met Polen ;)

Maar het is normaal dat je je huis helemaal tot je smaak wil maken, voordeel van alleen wonen. Het is belangrijk dat je je thuis voelt.
pi_90786048
Iemand juridisch onderlegd hier?
  maandag 3 januari 2011 @ 11:58:19 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90786079
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee, maar ik ben wel benieuwd naar je verhaal ;). En aangezien ik kort geleden heel veel heb uitgezocht over arbeidsrecht, kan ik je miss toch een beetje op weg helpen? PM?
Niet meer actief op Fok!
pi_90786361
Is er een manier waarop excel zelf de data invult? Ik wil een bestandje met wat ik op een dag weeg en hoeveel kcal ik op die dag eet, zodat ik precies weet bij hoeveel kcal ik nog afval en wanneer niet. (ja, ja ik ben een lijstjes freak :@ ) Maar het zou dus handig zijn als in mijn eerste kolom zich gewoon als vanzelf al die dagen zich zouden invullen. Kanda?

Ik heb gisteren 1942 kcals gegeten (ik dacht eigenlijk iets in de 1400 en toen mocht ik nog 2 kerstkransjes, maar toen kwam ik erachter dat ik de brie vergeten was in te vullen :+ ) en ben 100 gram afgevallen, maar dit was een dag met sport en dat komt ook in mijn lijstje.
pi_90786397
quote:
een beetje :P

Pm'en mag altijd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90786410
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef Syrena het volgende: En niet iedereen wil in Brunssum wonen.
Brunssum ftw! Daar heb ik tot m'n 25e gewoond :D
pi_90786480
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
Is er een manier waarop excel zelf de data invult? Ik wil een bestandje met wat ik op een dag weeg en hoeveel kcal ik op die dag eet, zodat ik precies weet bij hoeveel kcal ik nog afval en wanneer niet. (ja, ja ik ben een lijstjes freak :@ ) Maar het zou dus handig zijn als in mijn eerste kolom zich gewoon als vanzelf al die dagen zich zouden invullen. Kanda?

Ik heb gisteren 1942 kcals gegeten (ik dacht eigenlijk iets in de 1400 en toen mocht ik nog 2 kerstkransjes, maar toen kwam ik erachter dat ik de brie vergeten was in te vullen :+ ) en ben 100 gram afgevallen, maar dit was een dag met sport en dat komt ook in mijn lijstje.
Je bedoelt oplopende data ?
- Regel 1 datum invullen, regel 2 volgende dag.
- Beide regels selecteren (alleen op kolom)
- Met zwart vierkantje rechts-onder slepen naar beneden

Zou trouwens eerst de formules voor die 2 regels aanmaken, wanneer je dan gaat slepen op de hele regel worden die formules ook meegenomen ;)
pi_90786569
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je bedoelt oplopende data ?
- Regel 1 datum invullen, regel 2 volgende dag.
- Beide regels selecteren (alleen op kolom)
- Met zwart vierkantje rechts-onder slepen naar beneden
O WOW, WAT EEN HEERLIJKHEID! Shit, weer die capslock. Dat had ik eerder moeten weten zeg!! _O_
  maandag 3 januari 2011 @ 12:12:17 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90786592
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

O WOW, WAT EEN HEERLIJKHEID! Shit, weer die capslock. Dat had ik eerder moeten weten zeg!! _O_
Nu mag je de rest van het jaar niet meer zaniken als V1z0R 'is' ipv 'eens' zegt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90786671
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu mag je de rest van het jaar niet meer zaniken als V1z0R 'is' ipv 'eens' zegt :P.
Jawel, want nu wil ik nóg meer dat hij correct Nederlands schrijft!
pi_90786727
Als mensen eens wisten wat ze met Word / Excel konden, bleef er veel meer tijd over :D

Inhoudsopgave in Word die ze zelf gaan typen :')
Totalen uit het hoofd uitrekenen en het hard in Excel zetten :')

Nee Vik, moet wel opgelet worden, anders mag ik niet emigreren uit Drenthe... Taalbarrière e.d. :P
pi_90787058
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Als mensen eens wisten wat ze met Word / Excel konden, bleef er veel meer tijd over :D

Inhoudsopgave in Word die ze zelf gaan typen :')
Totalen uit het hoofd uitrekenen en het hard in Excel zetten :')

Nee Vik, moet wel opgelet worden, anders mag ik niet emigreren uit Drenthe... Taalbarrière e.d. :P
Ik weet je te vinden als ik meer vragen heb!! :*

Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
L: Salade met gerookte zalm
T: gekookt eitje, 2 plakjes ham
T: wodka, bakje light chips
D: scharrelkip uit de oven met paprikarauwkostsalade en snijboontjes met een klontje boter.
T: vla/yoghurt met wat diepvriesfruit
pi_90787420
quote:
8s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ai da's naar.

Oh ja, hier wilde ik nog op reageren.

Wat ik mijn studenten aanraad is om alle afspraken (deadlines e.d.) vast te leggen (e-mail, bijvoorbeeld). Zorg dat ook duidelijk is wat de consequenties zijn van het niet nakomen van afspraken.

Komt iemand een afspraak niet na? (zonder 'geldige' reden) --> nog één kans om zichzelf te verbeteren.
Komt iemand een afspraak voor een 2e keer niet na? --> "helaas, maar wij zien ons genoodzaakt om zonder jou verder te gaan."

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw docent hierover denkt, maar bij mij geldt dit altijd. Heb zelf ook een hekel aan meeliftgedrag.
pi_90787452
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, hier wilde ik nog op reageren.

Wat ik mijn studenten aanraad is om alle afspraken (deadlines e.d.) vast te leggen (e-mail, bijvoorbeeld). Zorg dat ook duidelijk is wat de consequenties zijn van het niet nakomen van afspraken.

Komt iemand een afspraak niet na? (zonder 'geldige' reden) --> nog één kans om zichzelf te verbeteren.
Komt iemand een afspraak voor een 2e keer niet na? --> "helaas, maar wij zien ons genoodzaakt om zonder jou verder te gaan."

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw docent hierover denkt, maar bij mij geldt dit altijd. Heb zelf ook een hekel aan meeliftgedrag.
Dit dus :)
Ja doei.
pi_90787487
Oh ja, en iemand anders vroeg zich af waarom niet alle opdrachten individueel gemaakt kunnen worden. Hier zijn meerdere redenen voor: inderdaad moet je later ook samen kunnen werken met 'lastige' mensen. Dus dat is heel goede ervaring.

Verder is tijd een belangrijke factor. Vaak heb je er als docent gewoon de tijd niet voor om iedereen individueel te begeleiden en 80 rapporten apart te beoordelen. Ik zou het graag anders zien, maar helaas.
pi_90787670
Het is lastig begeleiden inderdaad, groepswerk :{ . Op de middelbare school is dat nog erger, want pubers en afspraken is al lastig, laat staan groepjes pubers die onderling afspraken moeten maken :+ Ik laat ze daarom vóór een project een planning inleveren waar ze het allemaal mee eens moeten zijn. En ik probeer vaak te polsen hoe het gaat. Natuurlijk de meelifters ernstig toespreken of een extra taak geven als ze niet meewerken. Daarbij bestaan cijfers voor projecten bij mij altijd uit een groepscijfer en een individueel cijfer (dat is dan voor een presentatie of een bepaald deel van het werkstuk).

Goed, lunch! En daarna verder met de voorbereidingen voor deze week (ze hebben er zomaar een nieuw rooster ingegooid dus al m'n toetsen moeten verplaatst en ik kan niet meer terugvinden wat ik überhaupt voor huiswerk heb opgegeven dus het gaat lekker :') ). Chaoot to the max.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 12:48:22 ]
pi_90787720
quote:
mijn vriend heeft wel behoorlijk veel juridische kennis...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')