Ach weet je wat, ik probeer het nog een keer. XM, lieverd, da's echt te weinig. Want zo'n 1100 kcals. Als je nu van die T.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr biogarde met beetje muesli
T: appel
L: 2 bth appelstroop
T: ?
S: RPM, mits niet te verrot
D: maaltijdsalade
Duvel heeft nieuwjaarsborrel en eet op z'n werk.
Je vond mijn droom interessant en je wist het niet zo van die huur en je vriendin kon geen huis kopen wegens te goedkoop.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef Merel het volgende:
En wéér wil ik één woordje editten en is daardoor m'n hele bericht weg![]()
Mo, help eens, wat had ik ookalweer geschreven?
Ja, maar die ook niet wegens ellenlange wachtlijsten! Ik was verplicht een particulier huis te huren en heb destijds 17000 gulden overname betaald en zit nu wel op een redelijke huur omdat ik er zolang al woon. In Amsterdam red je het alleen als je via via iets ritselt.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als je veel verdient krijg je natuurlijk geen subsidie hè, alleen de mensen die anders de huur niet op kunnen brengen.
Had je geen oude buurvrouw die daar voor een habbekrats woont, omdat ze er al zo lang woont?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar die ook niet wegens ellenlange wachtlijsten! Ik was verplicht een particulier huis te huren en heb destijds 17000 gulden overname betaald en zit nu wel op een redelijke huur omdat ik er zolang al woon. In Amsterdam red je het alleen als je via via iets ritselt.
...of die anders een kleiner/goedkoper huisje hadden gezocht. Collega van me, student, zit met huursubsidie voor weinig in een 4-kamerflat. Wonincorporatie die ik eerder had zorgde ervoor dat ze studentenwoningen konden aanbieden waar huursubsidie voor aan te vragen was, zodat ze maximale huuronkomsten kregen. Huursubsidie voor alleenstaande moeders met 3 koters die anders met p een 2-kamerflatje moeten zitten vind ik begrijpelijk, maar er wordt aan alle kanten gebruik van de regeling gemaakt, waardoor deze aan z'n doel voorbijschiet.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als je veel verdient krijg je natuurlijk geen subsidie hè, alleen de mensen die anders de huur niet op kunnen brengen.
Ja, goed onthouden!!! Mijn buuf van in de 70, die betaalt echt minder dan de helft dan ik doe. Maar ik denk dat als mensen er nieuw komen te wonen, weer echt beduidend meer betalen dan ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je geen oude buurvrouw die daar voor een habbekrats woont, omdat ze er al zo lang woont?(zoiets meen ik me te herinneren)
Dat snap ik hoor en met jou alle huizenbezitters, maar voor mensen die net buiten alle regelingen vallen (zoals ik, ik kan geen huis kopen wegens onregelmatig inkomen en omdat de huizenprijzen hier zo idioot duur zijn, oa door de hypotheekaftrek, die ik dus medefinancieer en niet van kan profiteren) is het wel een beetje zuur. Maar ach, ik heb me er bij neergelegd dat ik in dit huis zal blijven wonen en eik is het ook wel prima, dus ik ga het nu beschouwen als mijn 'eigendom' en het eens flink onderhanden nemen, te beginnen met de keuken. Heel veel zin in. (Niet in de verbouwing an sich, maar wel om zo'n echte grote-mensen-keuken te hebben met inbouwapparatuur en dergelijke.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen! De hypotheekrenteaftrek mag van mij blijven, anders komen we wel erg hoog in onze vaste lasten uit.. en zo blijft het - wat mij betreft ook scheve - systeem in stand, omdat als je het één afschaft er een hele grote groep mensen failliet gaat, maar als je het andere afschaft je daar weer gezeur over krijgt.
Ik ook niet, de hemel zij dankquote:Op maandag 3 januari 2011 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Eens met ouwe lul. En ook raar: op het HBO moet je zonodig projectmatig leren werken, maar op de uni is dat opeens niet meer nodig? Tenminste, ik heb nooit in groepen hoeven werken...
Ja, dat kan. De reageertermijn sloot op 29 dec en de ingangsdatum 1 jan. Dat werkt natuurlijk ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Had je al gebeld Vik? School is pas vandaag weer begonnen natuurlijk, misschien komt het nog?
Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik het huis heb kunnen krijgen dat ik nu hebquote:Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef Merel het volgende:
Thanks Mo
En ach, ik heb inmiddels een leuk koophuisje waar ik de komende jaren prima woon, dus ik bemoei me verder nergens mee
Goeie tip! Ik wil ook een nieuwe keukenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
Co, wat een leuke oplossing kan zijn voor je keuken is het bekijken van veilingsites waar showroomkeukens op staan, of keukens uit faillissementen. Kosten beduidend minder dan bij de keukenboer en vaak staan er mooie keukens op. Ook de inbouwapparatuur is daar voor weinig te koop. Goed om te onthouden, keukenkastjes hoeven niet precies zo opgehangen te worden als in het voorbeeld. En dan een aanrechtblad op maat erbij kopen, klaar is je keuken. Oh ja, en Polen om 'em in te bouwen.
Mijn ouders wonen in mijn nieuwe gemeentequote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Je ouders wonen toch in je oude gemeente? Kun je het komende jaar daar nog voor de deur parkeren..
IN MIJN HUIS GEEN POLEN MEER!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
Co, wat een leuke oplossing kan zijn voor je keuken is het bekijken van veilingsites waar showroomkeukens op staan, of keukens uit faillissementen. Kosten beduidend minder dan bij de keukenboer en vaak staan er mooie keukens op. Ook de inbouwapparatuur is daar voor weinig te koop. Goed om te onthouden, keukenkastjes hoeven niet precies zo opgehangen te worden als in het voorbeeld. En dan een aanrechtblad op maat erbij kopen, klaar is je keuken. Oh ja, en Polen om 'em in te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |