abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90775246
Hahahaha!!!
:P
pi_90775949
94-73-105.

Au :{. Vooral die laatste. Mijn heupen zijn huuuuge.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 03-01-2011 00:36:36 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90776348
100nogwat is wel prima toch? volgens mij heb ik ook 100!
pi_90777352
slapen :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 3 januari 2011 @ 07:13:38 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90780750
Mogge.

Ik denk - en dat is een optimistische schatting - dat ik 2 uur geslapen heb vannacht. Af en toe een los half uurtje.

Ik weet nog niet helemaal hoe ik de dag moet doorkomen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90780900
Mogge! c_/
Koud hier }:|
pi_90780948
Aww, XM! Een kleine troost: als je minder dan een half uur slaapt, kan je je dat niet herinneren. Misschien heb je in totaal toch nog iets meer geslapen... :* Sterkte vandaag!

Pfoe, ik heb wel goed geslapen, maar ook niet zo'n zin in werken. Er moet zoveel gedaan worden in januari...

Wel vanaf vandaag weer gezonder eten! En neen, bedankt voor de tip over Runkeeper ^O^ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90780999
goedemorgen :z

op naar 't nieuw jaars ontbijt van m'n werk!

Gisteren vet goed gestudeerd 8-)
Ja doei.
  maandag 3 januari 2011 @ 07:50:31 #209
236335 neen
schone schijn
pi_90781027
Ook weinig slaap hier, dat je zegmaar ligt te woelen zonder de slaap te vatten. Nou ja, koffie dan maar straks. Rond 4en gaan slapen dus wel een uurtje meer gepakt dan xm.

Maar xm, je moet wel goed voor jezelf zorgen en opkomen hè. Het belangrijker op je werk lijkt misschien je werk maar volgens mij zijn jij en je collegas belangrijker. Als jullie je immers goed voelen kun je toch beter werken? Dus wel goed om jezelf denken. Succes vandaag iig.
het lijkt niet wat het is
pi_90781078
Goedemorgen!!

Fietsen :O Naar het werk :O

Ik geef wel veel geld uit, als ik het heb. Ik heb ook een keer razendsnel een groot bedrag gespaard om op studiereis naar het buitenland te kunnen. Toen heb ik 2,5 jaar niets uitgegeven (aan kleding enzo), alleen aan reizen en onderdak en voedsel. Was wel gaaf O+

Nu heb ik een baan en ik heb hem echt nodig :') en ik geef veel uit, mede doordat ik niet gierig wil zijn t.o.v. vrienden die lief tegen mij waren toen ik arm was en ook zodat ik vriendje kan trakteren. Vanaf deze maand ga ik sparen :)
  maandag 3 januari 2011 @ 08:07:19 #211
331 Merel
Be here now.
pi_90781183
Goeiemorgen!

Ik word meteen gestraft voor de poffertjes en Chinees van gisteren: ik heb een opgeblazen plofbuik :(

Succes voor alle slechtslapers vandaag ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90781189
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 07:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.

Ik denk - en dat is een optimistische schatting - dat ik 2 uur geslapen heb vannacht. Af en toe een los half uurtje.

Ik weet nog niet helemaal hoe ik de dag moet doorkomen.
Ai da's naar.

Ik moet even schelden op twee klasgenoten uit mijn projectgroep. Te dom om te poepen, aartslui en ze houden zich niet aan afspraken. Ze hadden drie lesweken plus twee vakantieweken de tijd om een opdracht te maken waarbij wij dan ook nog alle andere opdrachten op ons namen omdat hun opdracht dan wel niet moeilijk was maar wel veel werk. Ze doen als je vraagt of het allemaal lukt steeds alsof het geeeeeen probleem is, willen niet in de vakantie afspreken om als groep de laatste puntjes op de i te zetten want dat is niet nodig en vervolgens mailen ze dan op zondagmiddag de hele zooi, zeggen dat ze er niet uit komen en of je er 'even' naar wilt kijken want het moet maandag ingeleverd. Ugh. :X

Geen enkele bronvermelding maar wel grote lappen tekst een op een overnemen uit boeken, onderzoeksrapporten en artikelen en inhoudelijk klopte er helemaal niks van. En als je dan vervolgens mailt om te vragen waar ze bepaalde informatie vandaan hebben zodat je de betrouwbaarheid kan checken en de bronvermelding in orde kan maken zijn ze ineens niet bereikbaar. Die meiden zijn geboren met hun blackberry vergroeid aan hun vingers maar zomaar plotseling per ongeluk ineens zijn ze de hele dag niet bereikbaar. o|O

Dat krijg je als je in het tweede jaar nieuw in de klas komt. Iedereen heeft al projectgroepen waar ze goed mee kunnen werken en de kneusjes blijven over. Straks maar eens even een goed gesprek hebben want dit gaan we dus niet weer zo doen. }:|
There is no love sincerer than the love of food.
pi_90781589
quote:
8s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ai da's naar.

Ik moet even schelden op twee klasgenoten uit mijn projectgroep. Te dom om te poepen, aartslui en ze houden zich niet aan afspraken. Ze hadden drie lesweken plus twee vakantieweken de tijd om een opdracht te maken waarbij wij dan ook nog alle andere opdrachten op ons namen omdat hun opdracht dan wel niet moeilijk was maar wel veel werk. Ze doen als je vraagt of het allemaal lukt steeds alsof het geeeeeen probleem is, willen niet in de vakantie afspreken om als groep de laatste puntjes op de i te zetten want dat is niet nodig en vervolgens mailen ze dan op zondagmiddag de hele zooi, zeggen dat ze er niet uit komen en of je er 'even' naar wilt kijken want het moet maandag ingeleverd. Ugh. :X

Geen enkele bronvermelding maar wel grote lappen tekst een op een overnemen uit boeken, onderzoeksrapporten en artikelen en inhoudelijk klopte er helemaal niks van. En als je dan vervolgens mailt om te vragen waar ze bepaalde informatie vandaan hebben zodat je de betrouwbaarheid kan checken en de bronvermelding in orde kan maken zijn ze ineens niet bereikbaar. Die meiden zijn geboren met hun blackberry vergroeid aan hun vingers maar zomaar plotseling per ongeluk ineens zijn ze de hele dag niet bereikbaar. o|O

Dat krijg je als je in het tweede jaar nieuw in de klas komt. Iedereen heeft al projectgroepen waar ze goed mee kunnen werken en de kneusjes blijven over. Straks maar eens even een goed gesprek hebben want dit gaan we dus niet weer zo doen. }:|
Mogge, deja vu :X
Succes ermee en zorg dat je alles kan onderbouwen mocht het mis gaan.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90781617
Oh, MiMu, dat is zo irritant. Heb het ook een keer gehad.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 3 januari 2011 @ 08:56:29 #215
331 Merel
Be here now.
pi_90781674
Ik snap ook niet wat voor een opleiding het nut is van dat soort samenwerkingsdingen. Het zorgt er alleen maar voor dat het voor de docent totaal niet duidelijk is wat je wel en niet zelf kan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 3 januari 2011 @ 08:59:42 #216
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90781698
fijn zo'n herinnering met alarm op je telefoon voor een werkbespreking waar je niet bij hoeft te zijn omdat je vakantie hebt }:|
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_90781707
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:56 schreef Merel het volgende:
Ik snap ook niet wat voor een opleiding het nut is van dat soort samenwerkingsdingen. Het zorgt er alleen maar voor dat het voor de docent totaal niet duidelijk is wat je wel en niet zelf kan.
"Later in het bedrijfsleven moet je ook samenwerken met mensen die niet altijd doen wat je van ze verwacht".

Balen MiMu :{
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90781745
+1 herkenbaar :')
  maandag 3 januari 2011 @ 09:03:28 #219
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_90781746
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

"Later in het bedrijfsleven moet je ook samenwerken met mensen die niet altijd doen wat je van ze verwacht".
Dat is op zich wel waar, maar nu lopen er mensen rond die freewheelend hun diploma hebben binnengerotzooid, wat dat zelfde diploma dus devalueert. Projectmatig werken leer je prima op de werkvloer, laat de opleidingen zo zijn dat je zeker weet dat je mensen met de juiste kennis en bijbehorende vaardigheden aflevert.

Tot zover de mening van deze ouwe lul. :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_90781781
Eens met ouwe lul ;) . En ook raar: op het HBO moet je zonodig projectmatig leren werken, maar op de uni is dat opeens niet meer nodig? Tenminste, ik heb nooit in groepen hoeven werken...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90781808
Eens met Duvel. Overigens heb ik wel groepspresentaties moeten doen op de universiteit. Maar de meeste opdrachten waren gelukkig solo.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 3 januari 2011 @ 09:15:09 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90781899
ik moest ook vrij vaak projecten in groepen doen hoor op de uni.. en wat MiMu beschrijft heb ik ook wel eens meegemaakt ja, irritant is dat! dat er mensen zijn die in hun derde jaar gewoon nog steeds niet fatsoenlijk bronnen kunnen vermelden en gewoon hele lappen tekst van wikipedia kopiëren :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 3 januari 2011 @ 09:22:02 #223
236335 neen
schone schijn
pi_90781990
Ik werk nu samen met een gast die ontspannen te werk gaat, op dezelfde tijden werkt als ik, z'n werk op tijd af heeft en waar ik nog wel wat van zou kunnen leren,

Positieve verhalen genoeg hoor, helaas vallen negatieve dingen veel meer op. Werken met projectgroepen is prima, net als individueel werken, bij mij is het 50/50 ik vind het wel best zo. Of ik nu een project samen met iemand maak of dat we naast en met elkaar "zelf" een project maken maakt voor mij echt niet uit.
het lijkt niet wat het is
pi_90782443
Ik ben nu twee weken ziek en ik ben het echt zo onwijs zat. Ik had zo graag lekker uitgerust aan m'n nieuwe baan willen beginnen. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90782552
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')