quote:
Op maandag 3 januari 2011 07:13 schreef XcUZ_Me het volgende:Mogge.
Ik denk - en dat is een optimistische schatting - dat ik 2 uur geslapen heb vannacht. Af en toe een los half uurtje.
Ik weet nog niet helemaal hoe ik de dag moet doorkomen.
Ai da's naar.
Ik moet even schelden op twee klasgenoten uit mijn projectgroep. Te dom om te poepen, aartslui en ze houden zich niet aan afspraken. Ze hadden drie lesweken plus twee vakantieweken de tijd om een opdracht te maken waarbij wij dan ook nog alle andere opdrachten op ons namen omdat hun opdracht dan wel niet moeilijk was maar wel veel werk. Ze doen als je vraagt of het allemaal lukt steeds alsof het geeeeeen probleem is, willen niet in de vakantie afspreken om als groep de laatste puntjes op de i te zetten want dat is niet nodig en vervolgens mailen ze dan op zondagmiddag de hele zooi, zeggen dat ze er niet uit komen en of je er 'even' naar wilt kijken want het moet maandag ingeleverd. Ugh.
Geen enkele bronvermelding maar wel grote lappen tekst een op een overnemen uit boeken, onderzoeksrapporten en artikelen en inhoudelijk klopte er helemaal niks van. En als je dan vervolgens mailt om te vragen waar ze bepaalde informatie vandaan hebben zodat je de betrouwbaarheid kan checken en de bronvermelding in orde kan maken zijn ze ineens niet bereikbaar. Die meiden zijn geboren met hun blackberry vergroeid aan hun vingers maar zomaar plotseling per ongeluk ineens zijn ze de hele dag niet bereikbaar.
Dat krijg je als je in het tweede jaar nieuw in de klas komt. Iedereen heeft al projectgroepen waar ze goed mee kunnen werken en de kneusjes blijven over. Straks maar eens even een goed gesprek hebben want dit gaan we dus niet weer zo doen.