Iemand met enig recht van spreken en niet door vrouwelijke FOK! als een stalker wordt aangezien?quote:
Welke fokker is dat danquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iemand met enig recht van spreken en niet door vrouwelijke FOK! als een stalker wordt aangezien?
True, want hoeveel heb jij d'r ook alweer gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
Carnaval_!
Sowieso, FOK!sters regelen is niet zo moeilijk. Geen omslachtig `gedoe´ nodig. Gewoon zeggen waar het op staat en niet onnodige spelletjes spelen.
Uit respect voor de mooie FOK!sters in kwestie, laat ik dat in het midden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef willemwaus het volgende:
True, want hoeveel heb jij d'r ook alweer gedaan?
Van de 10 waarop TS het probeert hoeft er maar 1 in te trappen natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef MYV het volgende:
Haha maar TS bij elke PM had ik je door en faalde je
Als je alleen de hoeveelheid vermeldt, dan blijven de vrouwen ook anoniem.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Uit respect voor de mooie FOK!sters in kwestie, laat ik dat in het midden.
Ik weet nu wel wat je cupmaat isquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef MYV het volgende:
Haha maar TS bij elke PM had ik je door en faalde je
Eerst moet je me maandenlang stalken jwzquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hey annnet wanneer gingen wij ookalweer daten?
Euh 0 zoietsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je alleen de hoeveelheid vermeldt, dan blijven de vrouwen ook anoniem.
Gisteravond wou je me nog pijpenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je PM's zijn niet grappig skippy.
Het gaat niet altijd goedquote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Broder het volgende:
TS die meisjes lastig valt in fotoboeken en daarvoor een ban krijgt
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoi, je bent heel speciaal voor mij enzo
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef MYV het volgende:
[..]
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.
Vuile tering emoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef MYV het volgende:
[..]
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.
Ik zou het niet doen. Geloof me. Het werkt niet.quote:
Wedden van welquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Geloof me. Het werkt niet.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
skippy22 PM en FoBo ban. Allemaal gezeik. Je mag me mailen in het voorjaar.
Daar gaan al zijn kansenquote:
Is het jou nog bij iemand gelukt?quote:
Oh nee hoor. Ik had de eerstkomende 80 jaar geen tijd weet je nog?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zat al met 1 voorpoot in je broekje
Kan het niet meer zienquote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik had de eerstkomende 80 jaar geen tijd weet je nog?
Ah, arme jongen. Nou, dat had ik gestuurd dus. Dat ik de eerstkomende 80 jaar geen tijd hadquote:
Ik op Bloempje.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik ga dit op annnet uitproberen.
Jazeker wel, binnenkort op date zelfsquote:
Nee schatteboutquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kun je mijn DM wel zien dan trut ?
quote:
Nee hopeloosquote:Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Oh annnet weet alleen al dat ik een nerd ben, valt daar nog iets aan te doen?
Niet alleen doordat je een pm ban hebt hoorquote:
Fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...quote:
Wat leuk, succes, met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jazeker wel, binnenkort op date zelfs
Pech jongen. Ik heb d'r gister nog kusjes gegeven.quote:
HEUJ JONGEMAN. Ik zit nog steeds te wachten op een liefdevolle pm waarin je me je eeuwige liefde belooft.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Pech jongen. Ik heb d'r gister nog kusjes gegeven.
Agossieee, er zijn vast wel Fok nerds te vinden die met je mee willen kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Nou dan ga ik maar weer alleen Star Trek kijken.
Maar die kom ik nooit tegen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agossieee, er zijn vast wel Fok nerds te vinden die met je mee willen kijken.
Ah. Balen. Goed zoekenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Maar die kom ik nooit tegen.
Wil jij star Trek kijken?quote:
Ehmm, nee, sorry. Je zult een andere nerd moeten zoeken.quote:
Ik pomp haar straks helemaal volquote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Pech jongen. Ik heb d'r gister nog kusjes gegeven.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef 92Merel het volgende:
Stap 7: PM en Fobo ban, zodat dat arme meisje weer rust heeft
Jij dusquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef 92Merel het volgende:
Stap 7: PM en Fobo ban, zodat dat arme meisje weer rust heeft
Nee schattebout. Dat kun je vergetenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehmm, nee, sorry. Je zult een andere nerd moeten zoeken.
Je hebt mijn leven fok leven geruineerdquote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd, maar je luisterde niet.
Ah, dat is vals, Johnny Depp inzetten. En toch zul je een andere nerd moeten zoeken, deze is al bezet.quote:
Lekkerdiiiiing, ik zou er spontaan lesbisch van worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:56 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Shit werkt echt! Dit is een foto met een van mijn laatste vangsten.
Trioquote:Op zondag 2 januari 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lekkerdiiiiing, ik zou er spontaan lesbisch van worden.
Met echt het liefste meisje waarmee ik ooit PM-contact heb gehad. Ik moet alleen nog iets leuk bedenken wat we kunnen doen op de datequote:
Duh, Keizer Kuzco kijken natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Met echt het liefste meisje waarmee ik ooit PM-contact heb gehad. Ik moet alleen nog iets leuk bedenken wat we kunnen doen op de date
Welk smatje is het danquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Met echt het liefste meisje waarmee ik ooit PM-contact heb gehad. Ik moet alleen nog iets leuk bedenken wat we kunnen doen op de date
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iemand met enig recht van spreken en niet door vrouwelijke FOK! als een stalker wordt aangezien?
Ja maar straks houdt ze niet van lama'squote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Duh, Keizer Kuzco kijken natuurlijk.
Dat moet je eerst vragen natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ja maar straks houdt ze niet van lama's
Edit: Mompelt iets over te goed voor deze wereldquote:Op zondag 2 januari 2011 22:21 schreef AAonline het volgende:
Ok goed beter dan niks zullen we maa zeggen
Dus jij bent die lamahater!quote:
Sorry, het was een misverstand.quote:
Is je PM ban dan opgeheven? Waarom?quote:
Jaaaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Gripper het volgende:
Wat een gedoe.
Ik zei altijd in een fotoboek dingen zoals: "heuj dame, wat snap je niet aan de term fotoboek" of anderssoortig vriendelijke opmerkingen, en dan gingen ze altijd :
a. prachtige wulpse foto's plaatsen
b. soppend om een date smeken.
Niks geen "hosselen" of "chickies bangen" of "smatjes regelen"
Gewoon: afspreken en seks consumeren. Ik snap al die ophef in dit soort topics niet zo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef BaasD het volgende:
TS kan niet in de echte wereld sma'tjes regelen
Je gelooft me niet he.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Gripper het volgende:
Wat een gedoe.
Ik zei altijd in een fotoboek dingen zoals: "heuj dame, wat snap je niet aan de term fotoboek" of anderssoortig vriendelijke opmerkingen, en dan gingen ze altijd :
a. prachtige wulpse foto's plaatsen
b. soppend om een date smeken.
Niks geen "hosselen" of "chickies bangen" of "smatjes regelen"
Gewoon: afspreken en seks consumeren. Ik snap al die ophef in dit soort topics niet zo.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
Carnaval_!
Sowieso,Myraela regelen is niet zo moeilijk. Geen omslachtig `gedoe´ nodig. Gewoon zeggen waar het op staat en geen onnodige spelletjes spelen.
Een grote vangst!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:56 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Shit werkt echt! Dit is een foto met een van mijn laatste vangsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dusseh....
(bron http://rulesoftheinternet.com/index.php5?title=Main_Page)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |