Iemand met enig recht van spreken en niet door vrouwelijke FOK! als een stalker wordt aangezien?quote:
Welke fokker is dat danquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iemand met enig recht van spreken en niet door vrouwelijke FOK! als een stalker wordt aangezien?
True, want hoeveel heb jij d'r ook alweer gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
Carnaval_!
Sowieso, FOK!sters regelen is niet zo moeilijk. Geen omslachtig `gedoe´ nodig. Gewoon zeggen waar het op staat en niet onnodige spelletjes spelen.
Uit respect voor de mooie FOK!sters in kwestie, laat ik dat in het midden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef willemwaus het volgende:
True, want hoeveel heb jij d'r ook alweer gedaan?
Van de 10 waarop TS het probeert hoeft er maar 1 in te trappen natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef MYV het volgende:
Haha maar TS bij elke PM had ik je door en faalde je
Als je alleen de hoeveelheid vermeldt, dan blijven de vrouwen ook anoniem.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Uit respect voor de mooie FOK!sters in kwestie, laat ik dat in het midden.
Ik weet nu wel wat je cupmaat isquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef MYV het volgende:
Haha maar TS bij elke PM had ik je door en faalde je
Eerst moet je me maandenlang stalken jwzquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hey annnet wanneer gingen wij ookalweer daten?
Euh 0 zoietsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je alleen de hoeveelheid vermeldt, dan blijven de vrouwen ook anoniem.
Gisteravond wou je me nog pijpenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je PM's zijn niet grappig skippy.
Het gaat niet altijd goedquote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Broder het volgende:
TS die meisjes lastig valt in fotoboeken en daarvoor een ban krijgt
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoi, je bent heel speciaal voor mij enzo
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef MYV het volgende:
[..]
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.
Vuile tering emoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef MYV het volgende:
[..]
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.
Ik zou het niet doen. Geloof me. Het werkt niet.quote:
Wedden van welquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Geloof me. Het werkt niet.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
skippy22 PM en FoBo ban. Allemaal gezeik. Je mag me mailen in het voorjaar.
Daar gaan al zijn kansenquote:
Is het jou nog bij iemand gelukt?quote:
Oh nee hoor. Ik had de eerstkomende 80 jaar geen tijd weet je nog?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zat al met 1 voorpoot in je broekje
Kan het niet meer zienquote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik had de eerstkomende 80 jaar geen tijd weet je nog?
Ah, arme jongen. Nou, dat had ik gestuurd dus. Dat ik de eerstkomende 80 jaar geen tijd hadquote:
Ik op Bloempje.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik ga dit op annnet uitproberen.
Jazeker wel, binnenkort op date zelfsquote:
Nee schatteboutquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kun je mijn DM wel zien dan trut ?
quote:
Nee hopeloosquote:Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Oh annnet weet alleen al dat ik een nerd ben, valt daar nog iets aan te doen?
Niet alleen doordat je een pm ban hebt hoorquote:
Fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...quote:
Wat leuk, succes, met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jazeker wel, binnenkort op date zelfs
Pech jongen. Ik heb d'r gister nog kusjes gegeven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |