Iemand met enig recht van spreken en niet door vrouwelijke FOK! als een stalker wordt aangezien?quote:
Welke fokker is dat danquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iemand met enig recht van spreken en niet door vrouwelijke FOK! als een stalker wordt aangezien?
True, want hoeveel heb jij d'r ook alweer gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
Carnaval_!
Sowieso, FOK!sters regelen is niet zo moeilijk. Geen omslachtig `gedoe´ nodig. Gewoon zeggen waar het op staat en niet onnodige spelletjes spelen.
Uit respect voor de mooie FOK!sters in kwestie, laat ik dat in het midden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef willemwaus het volgende:
True, want hoeveel heb jij d'r ook alweer gedaan?
Van de 10 waarop TS het probeert hoeft er maar 1 in te trappen natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef MYV het volgende:
Haha maar TS bij elke PM had ik je door en faalde je
Als je alleen de hoeveelheid vermeldt, dan blijven de vrouwen ook anoniem.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Uit respect voor de mooie FOK!sters in kwestie, laat ik dat in het midden.
Ik weet nu wel wat je cupmaat isquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef MYV het volgende:
Haha maar TS bij elke PM had ik je door en faalde je
Eerst moet je me maandenlang stalken jwzquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hey annnet wanneer gingen wij ookalweer daten?
Euh 0 zoietsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je alleen de hoeveelheid vermeldt, dan blijven de vrouwen ook anoniem.
Gisteravond wou je me nog pijpenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je PM's zijn niet grappig skippy.
Het gaat niet altijd goedquote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Broder het volgende:
TS die meisjes lastig valt in fotoboeken en daarvoor een ban krijgt
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoi, je bent heel speciaal voor mij enzo
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef MYV het volgende:
[..]
BEACH DIE VIEZE TRUUKJES WERKEN NIET DAT WEET JIJ AL TE GOED JONGEMAN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |