Die bovenste 2quote:Op zondag 20 maart 2011 14:41 schreef Soempie het volgende:
Die angry bird.![]()
Ik ben ook weer begonnen met borduren.
[ afbeelding ]
Ben alleen nog niet zo goed in het ook echt afmaken van projecten. Het huisje wordt een hartje voor aan de kapstok. De rest is voor een maaksel voor in een kinderkamer. Zo'n hangding van stof waar zakjes in zitten. Dit zijn de versiersels voor op die zakjes.
Erg leuk om te doen, maar heb eigenlijk te weinig tijd.
Wat leuk, zelfgemaakte werkjes voor in een paasboom, ik vind het zo sfeervolquote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Moshi het volgende:
Leuk Soempie! Ik ben wel benieuwd hoe je kapstok er uit gaat zien.
Hier zijn mijn paaseieren voor in de paasboom:
[ afbeelding ]
Wat een lief cadeau voor een 1-jarigequote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren weer gewerkt aan mijn Nijntje... heb bedacht dat ik die op een t-shirt ga maken en als kadootje voor een vriendinnetje (die eind april 1 wordt) ga geven. Moet alleen nog even denken hoe ik die vast ga maken... denk met vlieseline en dan nog even naaien of zo?![]()
[ afbeelding ]
Oh, volgens mij heb ik dat laatste hier eens geroepen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
Door wie ben ik ook alweer gaan borduren? *kijkt boos naar diegene*
Tis maar dat je het weet.
Vooral niet gaan googlen op punto- en ponto de cruz
Daar mag je zeker trots op zijn! Wat mooi gewordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef annelotje het volgende:
En jawel! Mn handdoek is af! Ben best wel trots op mezelluf![]()
[ afbeelding ]
Ik doe het anders en begin links onder.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Aan borduren valt weinig te leren.
Van wiki:
Voor een losse kruissteek:
begin linksboven en steek de naald van achter door het werkstuk naar voren;
ga met de draad naar rechtsonder en steek de naald door het werkstuk naar achteren;
ga langs de achterzijde van het werkstuk omhoog naar rechtsboven;
steek de naald door het werkstuk naar voren;
ga met de draad naar linksonder en steek de naald door het werkstuk naar achteren.
Ik ook zo meestal.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef Lijnloos het volgende:
Ik doe hem ook anders...
linksboven naar rechtsonder, naar linksonder naar rechtsboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |