Werd inderdaad gekozen tot Feyenoorder van de eeuw.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
De beste Feyenoorder ooit.:(
R.I.P. Coen:(
Frans de Munck ook al.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Lastpost het volgende:
Zeer droevig nieuws, denkend dat dit seizoen niet veel triester meer kon, toch wel.
AD komt morgen met een Moulijn-herinneringskrant.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef zlakto het volgende:
Opvallend trouwens dat het Rotterdamse AD.NL veel minder aandacht aan Coen besteed dan de Telegraaf.
Het icoon?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je uit '89 komt.
In ieder geval hoop ik dat het icoon van het Nederlandse voetbal weer snel boven op komt
Eerst bij Sparta woensdag om de Zilveren bal en dan in het eggie in de Kuip tegen De graafschap op 22-1. Uitwedstrijden gelden niet...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef GGMM het volgende:
RIP.
Wanneer is de eerst volgende competitie, en de minuut stilte eigenlijk? Is dat tegen Ajax?
Snap ik, maar in het algemeen zal er ook wel een minuut stilte gehouden worden toch? Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat het allemaal goed verloopt. Ik ergerde me kapot aan PSV met Sjaak Wolf toen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eerst bij Sparta woensdag om de Zilveren bal en dan in het eggie in de Kuip tegen De graafschap op 22-1. Uitwedstrijden gelden niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |