Hij komt uit UVT, niet uit DIG.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef donroyco het volgende:
Digital Art #3
Gooi dit weer eens heel snel terug naar DIG, Het is Digital Art, en niet 'Kijk mij eens kantklossend geitenwollen sokken breien uitlegtopic #5'.
Bedankt.
Dan gooi je hem daar terug waar hij hoortquote:
quote:Wat hoort hier thuis?
In principce alles wat met knutselen en creativiteit te malen heeft: van breien tot figuurzagen en van mandela's kleuren tot kleien. Laat je fantasie de vrije loop!
Het gaat om al het soort geknutsel en het topic waar het over gaat, is geknutsel op de computer, dus past het hier primaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan gooi je hem daar terug waar hij hoortIk vind het hier niks tussen bolletjes wol, kurk, ecoline en breinaalden.
Bedoel je geen mandala's?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
van mandela's kleuren tot kleien. Laat je fantasie de vrije loop!
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je geen mandala's?![]()
Dit topic hoort hier ook lijkt me:
Naaien tot we erbij neervallen - #13
die heb ik over het hoofd gezien omdat hier een naaitopic werd geopend, bedankt!quote:
Veranderd, thanks!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je geen mandala's?![]()
Dit topic hoort hier ook lijkt me:
Naaien tot we erbij neervallen - #13
Natuurlijk niet, het is geen knutselwerkje wat je oplevert aan je juf om vervolgens een sticker op je hand geplakt te krijgenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het gaat om al het soort geknutsel en het topic waar het over gaat, is geknutsel op de computer, dus past het hier prima
De TT van het desbetreffende topic is Digital Art, oftewel digitale kunst, De andere topics kunnen daar blijven maar 1 topic hierover moet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is geen knutselwerkje wat je oplevert aan je juf om vervolgens een sticker op je hand geplakt te krijgen
Ga je deze topics dan ook overhevelen, omdat ze ook gaan over 'geknutsel'?
[Paint] Albumcovers #3
[Paint/Photoshop] De onpijpbare worst, de Rookworst.
De tijdelijke fora staan bovenaan, trekt de aandacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Samael het volgende:
Tijdelijke fora? Creativiteit is tijdloos!
Nee, ik eis dat ie teruggaat. Je blijft gewoon af van iets dat helemaal niet met prikpennen en theezakjevouwen te maken heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De TT van het desbetreffende topic is Digital Art, oftewel digitale kunst, De andere topics kunnen daar blijven maar 1 topic hierover moet mogelijk zijn
Het is in overleg gegaan met de moderators van UVT waar hij stond en die vonden het prima, dus hij blijft staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik eis dat ie teruggaat. Je blijft gewoon af van iets dat helemaal niet met prikpennen en theezakjevouwen te maken heeft.
Je hebt een verkeerd beeld van dit forum, het gaat heus niet alleen om de dingen die jij vast en zeker kneuterig vindt zoals breien ed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik eis dat ie teruggaat. Je blijft gewoon af van iets dat helemaal niet met prikpennen en theezakjevouwen te maken heeft.
Eisenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat dan nog meer? Kantklossen? Creatief met kurk? Poppenmakerij en -schilderij? Bloemstukjes versieren?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van dit forum, het gaat heus niet alleen om de dingen die jij vast en zeker kneuterig vindt zoals breien ed.
Natuurlijk mag ik dat.quote:
Ja. En Digital Art.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat dan nog meer? Kantklossen? Creatief met kurk? Poppenmakerij en -schilderij? Bloemstukjes versieren?
Je bent Digital Art vergetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat dan nog meer? Kantklossen? Creatief met kurk? Poppenmakerij en -schilderij? Bloemstukjes versieren?
quote:
Haha. Grappig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent Digital Art vergeten
Fotosoepen hoort er ook bij.
Scherp van je, hoe dan ook het topic blijft staan, of je nu hoog of laag springt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Haha. Grappig.
Not.
Oh, wacht. Jullie spreken gewoon elkaar via MSN en dan overleggen dan even wat we gaan zeggen. En dit meest grappige antwoord ooit kwam er uit.
Ik ga niet springen, hallo kom nou, ik ben geen huppelkutjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Scherp van je, hoe dan ook het topic blijft staan, of je nu hoog of laag springt.
Dan is het wel klaar nu, het blijft staan en dan verzin je iets anders voor DIGquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ga niet springen, hallo kom nou, ik ben geen huppelkutje
Nee, want dan lopen er twee topics. Heb je nou echt het IQ van een visstick?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het wel klaar nu, het blijft staan en dan verzin je iets anders voor DIG
Dit. Ten eerste kun je iets normaal vragen en niet 'eisen', ten tweede wist je niet eens waar het eerst stond en nu zul je het niet meer vergeten. Fijn toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het wel klaar nu, het blijft staan en dan verzin je iets anders voor DIG
Jij hebt de ogen van een visstick want ik zeg dan verzin je iets NIEUWSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, want dan lopen er twee topics. Heb je nou echt het IQ van een visstick?
Ik vroeg het eerst normaal, maar als jullie het niet willen verplaatsen. En als je zo denigrerend (zoek het anders even op in het woordenboek) doet tegen de users, ben je binnen de kortste keren weer zwart.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit. Ten eerste kun je iets normaal vragen en niet 'eisen', ten tweede wist je niet eens waar het eerst stond en nu zul je het niet meer vergeten. Fijn toch?
Dus Photoshop, Illustrator, After Effects topics mogen nu ook open?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent Digital Art vergeten
Fotosoepen hoort er ook bij.
Zulke dingen mogen erin, als het maar niet teveel lijkt op de eerste variantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Treces het volgende:
[..]
Dus Photoshop, Illustrator, After Effects topics mogen nu ook open?
After Effects en wellicht Flash/Animatie? Sinds je nu een heel subforum kan vullen zou het best wel wat gedetailleerder kunnen lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zulke dingen mogen erin, als het maar niet teveel lijkt op de eerste variant
Gooi je creativiteit op de vrije loop zou ik zeggen, kijk goed wat er al is en wat niet en maak het je eigen dingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:14 schreef Samael het volgende:
[..]
After Effects en wellicht Flash/Animatie? Sinds je nu een heel subforum kan vullen zou het best wel wat gedetailleerder kunnen lijkt me.
Dat maken wij nog altijd wel uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst normaal, maar als jullie het niet willen verplaatsen. En als je zo denigrerend (zoek het anders even op in het woordenboek) doet tegen de users, ben je binnen de kortste keren weer zwart.
Digital Art is iets heel anders dan Photoshop lijkt mij, evenals Illustrator.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zulke dingen mogen erin, als het maar niet teveel lijkt op de eerste variant
Ik ga er naar kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Briggy het volgende:
Kan dit topic Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80 ook niet beter naar CRE verhuizen?
Digital art kan je toch maken of wordt gemaak met oa Photoshop toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Treces het volgende:
[..]
Digital Art is iets heel anders dan Photoshop lijkt mij, evenals Illustrator.
Juist Photoshop of met Corel Painter, SAI, Alchemy etc. Programma's die toch elk zijn charme hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Digital art kan je toch maken of wordt gemaak met oa Photoshop toch?
Top ideequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef Samael het volgende:
[..]
Juist Photoshop of met Corel Painter, SAI, Alchemy etc. Programma's die toch elk zijn charme hebben.
Zit zelf te denken om eventueel in de toekomst een Corel topic te gaan openen.
Ik ga het aanvragenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
Kan deze ook niet beter een schopje hierheen krijgen?
Laat jouw creatieve kant zien #2
beter om het topic in FOT gewoon daar te laten en hier een nieuw deel te openen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef L.no het volgende:
Leuk forum! Gefeli Lutte en CC!
Ik lees hier dat dingen als photoshop en dergelijke ook hierin zouden komen. Telt dit ook als het om foto's bewerken gaat? Dan kan je namelijk veel topics van FOT hierin zetten.
Het is inderdaad niet erg, maar het is handig als de insteek anders is. Om maar een voorbeeld te geven: veel topics van NWS kan makkelijk in KLB als het onderwerp wel hetzelfde is, maar er kunnen verschillende reacties uit bestaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beter om het topic in FOT gewoon daar te laten en hier een nieuw deel te openen.
Het is niet erg als er topic over hetzelfde onderwerp in meerdere fora lppen (tenminste niet altijd)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef honkeytonk het volgende:
De nieuwe Jackson Pollock!
Mag die TT veranderen naar: Centraal Kledderkunstenaar Topic?
Er schijnen namelijk nog veel meer van die sites enzo te zijn
Dit is prima voor CRE. Het is misschien 'wat luchtig', maar daarom niet minder voor CRE.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Lutte het volgende:
Leuk topic, zonde om te slotten, maar niks voor CRE.
Dus: --> ONZ
Zoals besproken in het FB-topicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef Ynske het volgende:
Misshien is iets als een topic voor 3d creaties uit bv 3dmax ook wat voor hier
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef Ynske het volgende:
Misshien is iets als een topic voor 3d creaties uit bv 3dmax ook wat voor hier
Nou ja, het is niet alleen mijn topic natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
Als je echt creatief bent open je een nieuw topic en verras je ons
De bestaande schrijftopics blijven in TTK, maar als je een leuk, nieuw idee hebt, en het zou in TTK compleet ondersneeuwen kan het prima hier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:15 schreef wonderer het volgende:
Moet het schrijftopic hier ook heen of kan dat in TTK blijven?
Komt goed. En we hebben jou toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:56 schreef tdrone het volgende:
Als ik jullie was zou ik wel opletten dat het geen huisvrouwenforum word als je snapt wat ik bedoel
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
Lutter wat zouden jullie vinden van een 'Creatief in bed'topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |